Отидете към основна версия

2 699 16

Запознайте се с новия Macan – повече пробег от Taycan и по-бърз от 911 GT3

  • porsche-
  • macan-
  • 911-
  • taycan

Продажбите започват през тази година

Porsche представи изцяло новия Macan, с което отбелязва важен етап в преминаването към изцяло електрически модел за първи път в серията Macan. Планиран за пускане на пазара през втората половина на годината, Macan EV демонстрира уникални характеристики, предназначени да запазят отличителната идентичност на Porsche, като същевременно прегърнат електрическата енергия.

Създаден на базата на архитектурата Premium Platform Electric (PPE) на Porsche, споделена с Audi Q6 e-Tron, Macan EV демонстрира прилика с елегантния си дизайн и характерните за Porsche елементи. С разширена следа, той вече е 5.8см по-дълъг, 7.62см по-висок и 2.24см по-широк от своя предшественик с двигател с вътрешно горене. По-големите размери допринасят за увеличеното вътрешно пространство, предлагащо допълнително място за краката на пътниците отзад и повече място за съхранение на товари.

Macan EV може да се похвали със система за задвижване на всички колела с електромотор на всяка ос, захранван от 800-волтова батерия с капацитет 100 kWh. Батерията включва обновена химическа смес и дизайн в сравнение с Taycan, което позволява зареждане с постоянен ток с мощност до 270 kW. Твърди се, че системата за зареждане осигурява бързо зареждане от 10% до 80% само за 21 минути, което повишава практичността на електромобила.

Porsche е оборудвало Macan EV с редица модерни технологии, включително тройка екрани на арматурното табло, включващи 10,9-инчова информационно-развлекателна система, идентично устройство за предния пътник и 12,6-инчов информационен дисплей за водача. Информационният дисплей за водача поддържа добавена реалност, като предоставя информация за посоката на движение в динамичен формат. Автомобилът предлага и интеграция на Android Auto и Apple CarPlay като част от дисплея с добавена реалност.

При пускането на пазара гамата на Macan EV ще включва моделите Macan 4 и Macan Turbo, като и двата са със задвижване на всички колела. Базовият Macan 4 разполага с 402 к.с. и 648 Нм въртящ момент, като ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,9 секунди, докато вариантът Turbo, по-мощен с 630 к.с. и 1128 Нм въртящ момент, постига по-бързо време от 0 до 100 км/ч - 3,1 секунди. Пробегът е съответно 613 километра и 519 километра с едно зареждане.

За подобряване на управляемостта Porsche е интегрирало функции като задния диференциал Porsche Torque Vectoring (PTV) за всеки Macan и усъвършенствана система PTV Plus за модела Turbo. И двете версии предлагат управление на четирите колела и въздушно окачване

С Macan EV Porsche се стреми да предостави изживяване при шофиране и управление, съответстващо на идентичността на марката, съчетавайки електрическа мощност с производителност и технологична сложност. Представянето на Macan EV отразява ангажимента на Porsche към електрификацията и бележи стъпка към целта за изцяло електрическа гама през следващите години. Първите доставки се очакват през това лято.

Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 10 гласа.

Свързани новини

  • Китайска батерия за новото Porsche

    Както вече ви информирахме преди седмица, компанията Porsche най-накрая показа своя дългоочакван нов продукт - електрическия кросоувър Macan EV . Елек ...
    30.01.2024
    3 473
    14