Alpine, спортното подразделение на Renault Group, назначи Капучин Лоренци, бивш изпълнителен директор на Ferrari, за ръководител на отдела за снабдяване, тъй като марката се подготвя за разширяване на продуктовата си гама през следващите години.
Лоренци, която за последно е работила като главен директор по снабдяването в GNV, италианска корабна компания, от 2022 г. насам, носи със себе си богат опит. Преди ролята си в GNV тя прекарва 16 години във Ferrari, като първоначално се присъединява през 2006 г.. През годините тя преминава през различни длъжности, включително мениджър качество на двигателите през 2013 г., мениджър директни покупки, а по-късно и директор материали за автомобили през 2017 г. Планирано е да започне новата си роля в Alpine на 26 февруари, като Лоренци ще заема позиция в управителния съвет и ще докладва директно на главния изпълнителен директор Филип Крейф, който също идва от Ferrari.
Крейф изрази увереност в експертния опит на Лоренци, подчертавайки как нейният богат опит ще подобри процесите на снабдяване на Alpine, което е особено важно, тъй като марката преминава към електрически превозни средства до 2030 г., като същевременно запазва статута си на нискообемна премиум марка.
Alpine, създадена първоначално като тунинг компания на Renault през 50-те години на миналия век, преди да бъде изцяло придобита от Renault в началото на 70-те години, прекратява производството на леки автомобили в средата на 90-те години. Въпреки това марката е възобновена през 2017 г. с представянето на спортния автомобил със средноразположен двигател A110, който остава единственият ѝ модел. Под ръководството на главния изпълнителен директор на Renault Group Лука де Мео Alpine се превърна в ексклузивното състезателно подразделение на групата, обхващащо Formula 1. Плановете на Renault за Alpine включва разнообразна гама от автомобили, като се започне с представянето на малкия електрически хечбек A290 тази година, последван от компактния SUV GT през следващата година.
Бъдещите планове за автомобили Alpine включват насочване към годишен производствен обем, надвишаващ 100 000 автомобила, който ще включва компактни и средно големи SUV, заедно с нова итерация на A110. Де Мео посочи стремежите за навлизане на Alpine на американския пазар, което може да започне около 2027 г.