12 Февруари, 2024 10:48 1 955 4

Бивш шеф на Ferrari oтива в Renault

  • alpine-
  • renault-
  • ferrari

Капучин Лоренци ще отговаря за Alpine

Бивш шеф на Ferrari oтива в Renault - 1

Alpine, спортното подразделение на Renault Group, назначи Капучин Лоренци, бивш изпълнителен директор на Ferrari, за ръководител на отдела за снабдяване, тъй като марката се подготвя за разширяване на продуктовата си гама през следващите години.

Лоренци, която за последно е работила като главен директор по снабдяването в GNV, италианска корабна компания, от 2022 г. насам, носи със себе си богат опит. Преди ролята си в GNV тя прекарва 16 години във Ferrari, като първоначално се присъединява през 2006 г.. През годините тя преминава през различни длъжности, включително мениджър качество на двигателите през 2013 г., мениджър директни покупки, а по-късно и директор материали за автомобили през 2017 г. Планирано е да започне новата си роля в Alpine на 26 февруари, като Лоренци ще заема позиция в управителния съвет и ще докладва директно на главния изпълнителен директор Филип Крейф, който също идва от Ferrari.

Бивш шеф на Ferrari oтива в Renault

Крейф изрази увереност в експертния опит на Лоренци, подчертавайки как нейният богат опит ще подобри процесите на снабдяване на Alpine, което е особено важно, тъй като марката преминава към електрически превозни средства до 2030 г., като същевременно запазва статута си на нискообемна премиум марка.

Alpine, създадена първоначално като тунинг компания на Renault през 50-те години на миналия век, преди да бъде изцяло придобита от Renault в началото на 70-те години, прекратява производството на леки автомобили в средата на 90-те години. Въпреки това марката е възобновена през 2017 г. с представянето на спортния автомобил със средноразположен двигател A110, който остава единственият ѝ модел. Под ръководството на главния изпълнителен директор на Renault Group Лука де Мео Alpine се превърна в ексклузивното състезателно подразделение на групата, обхващащо Formula 1. Плановете на Renault за Alpine включва разнообразна гама от автомобили, като се започне с представянето на малкия електрически хечбек A290 тази година, последван от компактния SUV GT през следващата година.

Бъдещите планове за автомобили Alpine включват насочване към годишен производствен обем, надвишаващ 100 000 автомобила, който ще включва компактни и средно големи SUV, заедно с нова итерация на A110. Де Мео посочи стремежите за навлизане на Alpine на американския пазар, което може да започне около 2027 г.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 4 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Алпин-а е страшен

    9 0 Отговор
    Карам купе 350 коня 44, обаче това нещо какъв ластик ми направи на един светофар не е истина.

    Коментиран от #2

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Знайко

    1 0 Отговор
    Нвремето Чубриков ги побърка (със стария модел) .
    Хората отишли със зверове 4х4, нашия ги бие само със задно!
    Тайната е в лекото и гъвкаво купе и средно силен и лек двигател.