Отидете към основна версия

6 458 7

Всичко което знаем за новия Nissan Qashqai

  • nissan-
  • qashqai

Кросоувърът ще се появи през следващата година

Nissan представи настоящото, трето поколение Qashqai на пазарите в Европа и Азиатско-тихоокеанския регион преди 3 години и компанията вече се подготвя да представи фейслифт версия, целяща да запази конкурентната си позиция на ожесточения пазар на компактни кросоувъри.

Освежаванията в средата на жизнения цикъл обикновено са скромни актуализации, но популярният SUV ще претърпи доста значителна промяна в предната част. Шпионски снимки разкриват елегантна нова естетика, вдъхновена от Ariya EV на Nissan, с обтекаема радиаторна решетка със стилни декоративни панели. Фаровете вече могат да се похвалят с отделни светодиодни дневни светлини (DRL), а долната част на бронята демонстрира свеж дизайн.

Въпреки, че промените в страничните части и задната част са минимални, забележителните актуализации включват хромирани лайстни на долната облицовка на вратите и преработена задна броня. Въпреки че външната форма на задните светлини остава непроменена, вътрешните светлинни елементи ще бъдат с нов характерен LED модел.

Отвътре Qashqai до голяма степен ще запази сегашното си оформление, макар и с нови опции за тапицерия и цветове на тапицерията. 12,3-инчовата информационно-развлекателна система, чийто размер може да бъде увеличен, и цифровият инструментален панел ще получат актуализирани интерфейси. Стандартните функции ще включват безжично зареждане, свързани услуги на Nissan, съвместимост с Apple CarPlay и Android Auto.

Продължавайки настоящия модел, Qashqai ще предлага редица усъвършенствани функции, като 10,8-инчов head-up дисплей, система с 360-градусова камера, панорамен стъклен покрив, функция за масаж на предните седалки и премиум аудио Bose. Ще бъдат включени и технологии за безопасност като асистент за поддържане на лентата на движение, предупреждение за напречно движение отзад и динамичен адаптивен круиз контрол.

Що се отнася до вариантите на задвижване, цялата гама ще включва някакво ниво на електрификация. 1,3-литров бензинов двигател с турбокомпресор, генериращ 157 к.с. ще задвижва вариантите с мек хибрид, като мощността ще се предава на предните колела (по избор със задвижване на всички колела) чрез CVT трансмисия.

За тези, които търсят пълна електрификация, ще се предлага вариант e-Power, използващ 1,5-литров бензинов двигател, генериращ 156 к.с.. Този двигател действа единствено като генератор за зареждане на батерията, която от своя страна захранва електрически двигател с мощност 188 к.с. за задвижване.

Освен това се очаква след 2025 г. към гамата да се присъедини изцяло електрическа версия, базирана на изцяло нова, специална платформа за електрически автомобили.

Поставете оценка:
Оценка 2.6 от 15 гласа.

Свързани новини