Повечето любители на тунинга се стремят максимално да снижат към асфалта своите доработени автомобили. Стига се до драстични случаи, когато дъното на каросерията е на милиметри от пътната настилка и за да премине през т.нар. "легнал полицай", се монтират допълнителни системи за повдигане на автомобила.
Не така обаче стоят нещата с феновете на огромни джанти. Това течение е абсолютна противоположност на гореспоменатото. При него собствениците се стремят автомобилите им да са с възможно най-голям клиренс и най-важното - с максимално големи джанти във формат ХХL.
Модата тръгва от американските рапъри, които галено наричат този вид автомобили "магарета". Монтирането на огромни колела обаче съвсем не се отдава на всички марки и модели. Най-лесно преработваемите коли в "магарета" са Oldsmobile Cutlass, Chevy Impala или пикапът El Camino.
След доста по-сложна преработка на окачването на подобен тунинг се подлагат и европейски автомобили като Mercedes-Benz R-Klasse или пък съвременните варианти на Chevrolet Camaro. За да се монтират обаче джанти с размер по-голям от 24 цола освен преработка на окачването се налагат и доста други трансформации по автомобила.
Най-често се налага смяна на цялото шаси, като новото се заимства от пикапи или от по-малки камиони. Цените на подобни тунинг изпълнения в повечето случаи надвишават сумата от $20 000, като интересното е, че дори автомобили с размер на колелата 32 цола са абсолютно легални на територията на САЩ.