Nissan GT-R, който се произвежда от 2007 година, е към края на своя жизнен път поради строгите регулаторни изисквания. След 17 години на пазара, легендарният R35 ще бъде премахнат от поточните линии, като това ще се случи до края на 2025 година, тъй като вече колата не отговаря на съвременните стандарти.
В интервюто си за Top Gear глобалният продуктов мениджър на Nissan Пиер Луан каза, че компанията би искала да продължи да произвежда GT-R още много години, но регулациите я принуждават да спре производството ѝ.
За съжаление все още не е планиран заместител на R35. След като приключи производството, няма да има незабавна замяна на GT-R в завода в Точиги. Луан подчерта, че историята на GT-R познава подобни прекъсвания на производството и има вероятност това да се случи отново.
Миналогодишната концепция на Nissan Hyper Force намекна за възможно бъдеще за електрически R36 с твърдотелни батерии. Следващото поколение GT-R обаче не се очаква да се появи по-рано от 2030 година. Програмният мениджър на Nissan Джовани Ароба каза, че Hyper Force е "смела, но реалистична мечта", която компанията планира да реализира до края на това десетилетие.
Освен GT-R, Nissan разработва и други спортни автомобили, включително новия Z и евентуално възраждане на модела Silvia, но за последното все още няма официално потвърждение.
По-строгите екологични закони вече доведоха до изтеглянето на няколко емблематични автомобила от пазара, като Toyota GR86, Subaru BRZ, Porsche Boxster и Cayman. Ако тези тенденции продължат, много спортни автомобили може да изчезнат, така че за много фенове закупуването на любимите им модели може да е последният шанс.