22 Септември, 2024 13:15 3 871 83

Казваме сбогом на Nissan GT-R

  • nissan-
  • gt-r

Емблематичната спортна кола ще бъде спряна от производство

Казваме сбогом на Nissan GT-R - 1

Nissan GT-R, който се произвежда от 2007 година, е към края на своя жизнен път поради строгите регулаторни изисквания. След 17 години на пазара, легендарният R35 ще бъде премахнат от поточните линии, като това ще се случи до края на 2025 година, тъй като вече колата не отговаря на съвременните стандарти.

В интервюто си за Top Gear глобалният продуктов мениджър на Nissan Пиер Луан каза, че компанията би искала да продължи да произвежда GT-R още много години, но регулациите я принуждават да спре производството ѝ.

Казваме сбогом на Nissan GT-R

За съжаление все още не е планиран заместител на R35. След като приключи производството, няма да има незабавна замяна на GT-R в завода в Точиги. Луан подчерта, че историята на GT-R познава подобни прекъсвания на производството и има вероятност това да се случи отново.

Миналогодишната концепция на Nissan Hyper Force намекна за възможно бъдеще за електрически R36 с твърдотелни батерии. Следващото поколение GT-R обаче не се очаква да се появи по-рано от 2030 година. Програмният мениджър на Nissan Джовани Ароба каза, че Hyper Force е "смела, но реалистична мечта", която компанията планира да реализира до края на това десетилетие.

Казваме сбогом на Nissan GT-R

Освен GT-R, Nissan разработва и други спортни автомобили, включително новия Z и евентуално възраждане на модела Silvia, но за последното все още няма официално потвърждение.

По-строгите екологични закони вече доведоха до изтеглянето на няколко емблематични автомобила от пазара, като Toyota GR86, Subaru BRZ, Porsche Boxster и Cayman. Ако тези тенденции продължат, много спортни автомобили може да изчезнат, така че за много фенове закупуването на любимите им модели може да е последният шанс.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 14 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Механикът

    40 6 Отговор
    Капитализъм, регулации и зелени демокрации.. да живее Дженаро феминизма...
  • 2 Но понякога

    39 3 Отговор
    Сякаш пък беден човек, живеещ от заплата на заплата би си позволил подобен автомобил. Красив и емблематичен модел е това,въпреки всичко.

    Коментиран от #3, #19

  • 3 Знайко

    20 8 Отговор

    До коментар #2 от "Но понякога":

    Ивелин Михайлов обясняваше защо е продал Нисан-а си и каза: само годишното му обслужване струва 32000 лв. Това е за масла, ремъци, филтри, накладки, дискове и др. консумативи + гражданска, каско и данък.
    Обикновен фен ще я гледа само на картинка и ще цъка с език.

    Коментиран от #4, #83

  • 4 Може

    21 3 Отговор

    До коментар #3 от "Знайко":

    Всъщност така е и с повечето луксозни нови автомобили - примерно Ферари, Ламборгини, Бентли, Бугати ... Едва ли скромен, честен човек , със средна работническа заплата би си позволил подобен лукс за милионери богаташи..

    Коментиран от #5, #6

  • 5 Ти пък!

    24 7 Отговор

    До коментар #4 от "Може":

    Как успя да сложиш nissan GTR и лукс в едно изречение?
  • 6 ⚜️Лопата с чип⚜️

    30 2 Отговор

    До коментар #4 от "Може":

    Коментара който казва за тежката подръжка е напълно точен, което прави и твоя коментар такъв, защото наистина не е по силите на средната класа да експлоатира такава машина! Но! Самата кола е всъщност бюджетна супер кола, защото реално е пъти по евтина от расовите италианци и Макларън примерно, а често цифрите които постига са конкурентни на другите супер коли! Все пак може да се сдобиеш с такава кола за пет цифри в лева, докато това едва ли е възможно за Ламбо или Ферари и т.н. Донякъде Ауди R8 заема същата нисша! Лексус LFA например няма под 500к долара , а дори визуално са блъзки! Това са само мои размисли, всеки има право да не е съгласен! Не на Електричките!!!
  • 7 Поне си признаваш

    9 13 Отговор
    Расов автомобил със същите показатели като nissan GTR струва поне два пъти повече от nissan, А за четири пъти по-малко пари можеш да си купиш още по-бърз електрически автомобил колкото и да не ти харесват. А може би именно затова не ти харесват.

    С електромобилите получаваш бюджетен GTA, който пък е бюджетно ferrari. При това разликата не е само в първоначалната цена, а и в поддръжката.


    За да изпиташ удоволствието и да изцедиш всичко възможно от ферарито и GTR трябва да идеш на писта, защото при реални пътни условия голяма част от електромобилите са по-бързи. При това не само на светофара, а и на доускорение при изпреварване.

    Коментиран от #9

  • 8 Люсид

    3 8 Отговор
    Бяма да липсва
  • 9 ⚜️Лопата с чип⚜️

    27 6 Отговор

    До коментар #7 от "Поне си признаваш":

    Можеш да изпиташ наслада и да усетиш разликата между Градска електричка и пистов звяр не само на писта! Усещането на ДВГ, нежната вибрация, специфичния натурален звук на машината и чувството за сурова мощ и потенциал. Звука на електрокара го свързвам със складове и товарене на палети в един завод като бях дете и може би на тролей!

    Коментиран от #12, #34

  • 10 Читател

    18 3 Отговор
    Убиват емблеми като марки и модели с цел голямата измама зелена сделка.Такова животно няма зелена зсделка.За производство на 1 ел.кола се изгарят повече въглеводороди от това една нормална кола ще изгори за 200 хиляди километри.

    Коментиран от #13, #20, #33

  • 11 Пилот на Ферари

    13 2 Отговор
    Един от малкото Японци които действително харесвам . Според мен ще е грешка да го спрат от производство . Дизайна е универсален и винаги актуален за разлика от модата при конфекцията .
  • 12 А дано

    6 7 Отговор

    До коментар #9 от "⚜️Лопата с чип⚜️":

    Да изпитваш същите чувства и емоции към жена си, децата си и домашният си любимец, а не само към неодушевени предмети! Надали!

    Коментиран от #17

  • 13 Писател

    3 18 Отговор

    До коментар #10 от "Читател":

    Ти повече си писател, отколкото читател. Точно този nissan още една първите 20 000 км ще е отделил повече въглеродни емисии отколкото за производството на два електромобила
  • 14 Верно не отговаря на регулациите

    2 1 Отговор
    Моята ще я режа на пикап.
  • 15 Люсид

    5 16 Отговор
    При положение че тоя клосет пада на 400м от всяка една добра електричка за какво говорим изобщо

    Коментиран от #22

  • 16 Сервиз

    11 1 Отговор
    Коментар до 3 и 4
    32,000 лв сервизно обслужване и авто каско?
    Явно посещават неправилни сервизи.
    Масла за двигател се сменят на 6000км.
    цена 1000лв за Liqui Moly.
    Масло на трансмисията се сменя на 30,000 км.
    Сигурно са объркали 32,000лв със 32,000 км.

    Коментиран от #21

  • 17 ⚜️Лопата с чип⚜️

    10 2 Отговор

    До коментар #12 от "А дано":

    Човек или е склонен на обич и любов или не, това няма връзка с отношението към неудушевени предмети! Дори ти не ме дразниш, въпреки че неоснователно и без повод решаваш , че не съм способен на обич. Моя съвет е да не търсиш непременно себе си у всички околни!
  • 18 Спирай

    3 13 Отговор
    Този боклук оше ли го произвеждат
  • 19 нисанчо

    3 6 Отговор

    До коментар #2 от "Но понякога":

    Богатите не купуват това
  • 20 мижав интерес

    6 8 Отговор

    До коментар #10 от "Читател":

    Спират го защото има ниски продажби. На хората не им харесва и не го купват. За това го спират. А не заради зелената сделка, тя е само за еросъюза
  • 21 Няма грешка

    3 8 Отговор

    До коментар #16 от "Сервиз":

    Я сметни колко са ти разходите на година за 50 000 км с този автомобил? Само смяната на маслата ти е близо 10 000 и още 20 000 за гориво. Тоест очевидно е минавал доста под 50 000 км за да се вместо само в 32 000 лв. За 100 000 км само от консумативите си купуваш чисто нова Tesla модел 3.

    Коментиран от #23

  • 22 Сър Мастър Бейтс

    11 4 Отговор

    До коментар #15 от "Люсид":

    Драг на 400 метра е само един от критериите (и то доста маловажен според мен), по които се оценяват достойнствата на една кола. Карал съм почти всички електрички на Спарк в София. Ако ме сложат в 2 различни, без да ги видя отвън, никога няма да позная в какъв автомобил съм. Толкова са генерични и скучни. Гарантирам ти, че с тоя Нисан никога няма да ти е скучно...

    Коментиран от #27

  • 23 километър

    13 2 Отговор

    До коментар #21 от "Няма грешка":

    Никой човек с личен автомобил не минава 50 000 км на година. 50 к правят само фирмените коли

    Коментиран от #24

  • 24 Сър Мастър Бейтс

    13 1 Отговор

    До коментар #23 от "километър":

    Абсолютно!!! Еле пък със спортна кола, която излиза от гаража за малко забава през уикенда. Това е играчка за хора с много пари, на които цената на обслужването им е най-малкия проблем в живота.

    Коментиран от #25, #26

  • 25 Именно

    5 13 Отговор

    До коментар #24 от "Сър Мастър Бейтс":

    Електрическите са едни такива скучно бързи и скучно икономични и се забавляваш скучно всеки ден без да сменяш колите през седмицата. Пък е разходите са едни такива скучни и никакви. Абе скука не е като да ти раздвижи портфейла. Едно такова скучно да няма никой пред тебе, като тръгнеш на светофара, а не е като да гониш някоя електричка с nissan а и да се забавляваш Как се отдалечават стоповете и.

    Коментиран от #30

  • 26 Именно

    6 10 Отговор

    До коментар #24 от "Сър Мастър Бейтс":

    А от друга страна този nissan бръмчи едно такова весело, което му е единственото предимство пред електричките. Бръмчиш и се забавляваш. Даже да се чуди човек защо пък въобще трябва да го изкарваш от гаража и да плащаш застраховки, като може да си бръмчиш и вътре и да се забавляваш щом бързината няма значение. Защо ти трябва някой с електричка да те ядосва по светофарите като знаеш че си дал четири пъти повече пари за да бръмчи?
  • 27 Люсид

    7 12 Отговор

    До коментар #22 от "Сър Мастър Бейтс":

    Не знам в моя Люсид ми е комфорт и спиид едновременно не се занимавам със зле проектирани лагерници като японските недоразумения. На нация като япондката със слаб инженерен потенциал не се доверявам.

    Коментиран от #28

  • 28 Дгхйк

    9 5 Отговор

    До коментар #27 от "Люсид":

    Ха, ха, ха, Лусид, компания, основана от китайци и поддържана на командно дишане от саудитци. Чак пък я хвали и обяснява за "японските недоразумения".

    Нито Лусид си пипал, нито ГТР, но щом те кефи да се правиш на "голямата работа" в Интернет ние пък ще ти се подиграваме до посиняване.

    Коментиран от #29

  • 29 Люсид

    4 7 Отговор

    До коментар #28 от "Дгхйк":

    Охо японско фенче как си врче никой не ви купува клосетите
  • 30 Сър Мастър Бейтс

    6 6 Отговор

    До коментар #25 от "Именно":

    Да, точно така е, скучни са. Ти кефиш ли се на новия ти модел тостер? Същото е и с електричките. Еднакви с различна емблема. Освен това, сериозно ли тръгването от светофара ти е най-важното в една кола? А между другото, този Нисан ускорява от 0-100 за 3 секунди. Само ограничен брой наточени ел. коли могат да го бият в това упражнение, та не знам за какви стопове и отдалечаване иде реч..

    Коментиран от #31, #68, #69

  • 31 Факт

    3 4 Отговор

    До коментар #30 от "Сър Мастър Бейтс":

    Какво разбираш под скучни.
    Така навремето викаха за италианските коли че били с душа.
    Малоумни приказки от де билк

    Коментиран от #32

  • 32 Сър Мастър Бейтс

    8 5 Отговор

    До коментар #31 от "Факт":

    Липсата на какъвто и да е звук от двигателя за мен е най-дразнещото нещо в ел. колите. Пак казвам, ако те сложат в електрическа Кона примерно и след това в ел. Корса със завързани очи, не можеш да да ги различш. Все едно си топлиш кафето в Самсунг или ЛГ микровълнова. Качете се в кола с 5, 6 или 8 цилиндъра - ето това е наслада за ушите, тръпка, чувство. А това, че италианските коли имат душа е безспорен факт. Само човек, който не е притежавал италианка може да твърди друго... Джереми Кларксън беше казал едно време, че който не е имал Алфа, не е истински фен на автомобилите...

    Коментиран от #35, #42

  • 33 дидо

    6 2 Отговор

    До коментар #10 от "Читател":

    Сериозно ли ве пич? Ти беше там и брои километрите или изгорелите газове? Този ДВГ двигател да не пада готов от небето? нали и той изисква производство, машини, масла, електроенергия, резервни части.... Аре стига с тези глупости и прескъпата и гърмяща батерия. Технологиите се развиват много бързо, има вече всякакви батерии. Ама ти си вярвай, никой не ти пречи, в крайна сметка колкото и да плюете всеки си кара каквото иска и може да си позволи, това е. Карай си ДВГто но разбери че има хора с различно мнение от твоето, това е.
  • 34 дидо

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "⚜️Лопата с чип⚜️":

    първо и най важно............. колко ми бърка в джоба? Ти си чувствай двгто крф цена няма щом си богат :)
  • 35 Факт

    5 6 Отговор

    До коментар #32 от "Сър Мастър Бейтс":

    Кое му е насладата да вие силно ли не само не е наслада а е супер дразнещо.
  • 36 оня с коня

    8 4 Отговор
    Чета тука едни умозаключения на разни задръстеняци дето гледат на нещата ЕДИНСТВЕНО от собстгвената си Камбанария.КАКВИ 10000лв е смяната на масло,след като НАЙ-СКЪПОТО ще струва не повече от 300лв?А КАКВИ 50000 км ще навърти колата и респективно Цената на горивото ще бъде съобразно това,след като НОРМАЛНО Човек който не си вади хляба с изнурителен труд навива около 5-6000км годишно?А Защо при това положение трябва да се се меня маслото на Двигатела и Скор. Кутия Ежегодно,а да не е на 2 години примерно?Ама били "бързи " Електричките...Е КОЛКО са бързи,длед като Нисана прави 100 за 2,8 сек,отделно че Макс. му скорост е 300+ км/ч,а ВСИЧКИ Електрички СА СКОПЕНИ до 210 км/ч?Ма много мразя разни Бакшиши с Мозък на Чучулига дето Съдбата ги е орисала цял Живот да въртят Геврека да се правят на "Разбирачи" и да си извършват Самостоятелно Ремонта на Щайгите си основно с Тел и Големия Чук!

    Коментиран от #37, #38, #41

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Милен

    3 8 Отговор

    До коментар #36 от "оня с коня":

    Само човек който не е притежавал такава кола може да твърди че поддръжката и е евтина. И след като установихме , че не притежаваш ГТР ,.., разговорът ни приключи.
    ПСП: Електрическата кола е много по добра от двг, но хора като теб не са готови да го приемат.
  • 39 оня с коня

    3 0 Отговор

    До коментар #37 от "факт":

    Ха!Мога и повече...
  • 40 смех

    2 6 Отговор
    Най ми е смешно някои тъ пак като почне да хвали тоя 6 цилиндров коп тор каква спортна кола бил

    Коментиран от #43

  • 41 Факт

    3 6 Отговор

    До коментар #36 от "оня с коня":

    Официално нисана прави 3.2 до 100 ето и това не знаеш някой наточен правил по 2.8 е хубаво ама един семеен седан Модел ес прави 2.3 до 100. Шоферите правели по 6к км на година тоест по 17км на ден. А ми още по зле за нисана това прави по по малко от едно зареждане на електричката на месец и ще ги направи за 70 лева на месец а ниссана ще ги направи за 200 лева.
    Не виждам някакво предимство за двг освен звука ама тоя 6 цилиндров двг на нисана взет от Рено еспас и това няма.

    Коментиран от #48, #51

  • 42 Факт

    5 3 Отговор

    До коментар #32 от "Сър Мастър Бейтс":

    И какво точно имат тези митични "италианки". Алфа 164 165 166 155 165 и тн пластмасови клосети нито вървят нито нищо душа имали психо работа.
    Разбирам някое ферари направено ръчно от 65-та ок или тия новите с технологии от моторните спортове ама някакви фаяти ланчи и тн каруци са смехотворни.

    Коментиран от #44

  • 43 Сър Мастър Бейтс

    2 1 Отговор

    До коментар #40 от "смех":

    Но доста по-смешно е анонимка от Интернет да нарича автомобил, продаван в течение на цели 17 години, коптор...

    Коментиран от #45

  • 44 Сър Мастър Бейтс

    1 3 Отговор

    До коментар #42 от "Факт":

    Няма смисъл да ти обяснявам. Алфа 165... Боже, боже...
  • 45 смех

    2 1 Отговор

    До коментар #43 от "Сър Мастър Бейтс":

    Е явно има доста глу паци наистина не е смешно а трагично.
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Сър Мастър Бейтс

    1 2 Отговор

    До коментар #41 от "Факт":

    Да се именуваш "Факт" и да твърдиш, че двигателя на ГТР е от Рено Еспас, е само по себе си "без коментар".. Второ, спринта до 400 метра е една суха статистика, неприложима в реалния свят. Но.. Ако изкараме твоя любим Модел S срещу ГТР на писта, ще разбереш защо едната кола започва от около 70к долара, а другата от около 120к...

    Коментиран от #49

  • 49 Факт

    2 1 Отговор

    До коментар #48 от "Сър Мастър Бейтс":

    Е 6 цилиндъра е от къде да е от ракета? На писта ге те ар е далеч от потентна кола

    Коментиран от #50

  • 50 Сър Мастър Бейтс

    1 2 Отговор

    До коментар #49 от "Факт":

    Далеч от потентна кола викаш. Ето няколко автомобила, с по-слабо време от ГТР на Нюрбургринг: Пагани Зонда, Ферари Енцо, Ламборджини Авентадор ЛП 700 и.... Тесла Модел S Plaid... Ти наистина сериозен ли си?

    Коментиран от #61, #65

  • 51 оня с коня

    2 2 Отговор

    До коментар #41 от "Факт":

    НАПИШИ в Гугъла Нисан ГТР /Р-35,Трак едишън/-техн. характеристика и ще ти излезе следното:Макс. скорост - 315км/ч,УСКОРЕНИЕ до 100- 2,8 сек,мощност 570 коня,среден разход- 11,8л/100,6 цилиндъра,обем двигател-3,8л.,тегло -1745кг,Има и по 600 коня,но ускорението е същото . 2,8 сек,а НЕ 3,2.Така че вместо да ми дрънкаш врели -некипели и да оспорваш цифрите които посочвам с наглото "И туй не знаеш",сведи смирено главица и слушкай с двете уши какво ти приказват по-умните!

    Коментиран от #52, #57, #60, #62

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Факт

    2 1 Отговор

    До коментар #50 от "Сър Мастър Бейтс":

    Ферари енцо кола на 30 години и коя зонда първата?
  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Душа

    1 1 Отговор

    До коментар #30 от "Сър Мастър Бейтс":

    Ако някой започне да ти говори за душа и за емоции на някаква техника, очевидно че иска да ти продаде техника която не блести с технически характеристики, затова търси нещо имагинерно, което не може да се измери и може да ти внуши. Засега внушението ти не върви! За същите пари като този клосет можеш да си купиш много по-наточна на външен вид електричка, щом търсиш емоция пред чалготеката.

    Коментиран от #72

  • 69 Светофар

    2 1 Отговор

    До коментар #30 от "Сър Мастър Бейтс":

    "А между другото, този Нисан ускорява от 0-100 за 3 секунди. Само ограничен брой наточени ел. коли могат да го бият в това упражнение, та не знам за какви стопове и отдалечаване иде реч.."


    Вярно е че се ограничен брой модели, но пък за сметка на това от всеки от тези модели на година се продават повече отколкото GTA са произведени за всички времена. На който и светофор да застанеш, Днес ще минат минимум 10-20 такива електромобила и нито един GTR. Като са толкова хубави тези GTR защо не ги карат?

    Коментиран от #71

  • 70 смех

    1 2 Отговор
    Ето отварям Рено Еспас фаза 3 3.0л ве 6 гр те ар 3.8л ве 6.
    Кое не е вярно че са взели двигателя от миниванана преработили го нали са Рено Ниссан и направили Гетеар
    Какво да говорим повече.

    Коментиран от #74

  • 71 Сър Мастър Бейтс

    0 2 Отговор

    До коментар #69 от "Светофар":

    ГТР е спортна кола, нормално е да ги няма по светофарите. Това е автомобил, който се изважда от гаража 4 пъти в месеца, кара се на писта или извън града и се прибира. Аз живея до НДК в София. Мога да ти гарантим, че дори и тук няма, 20-30 електрички на светофара, които могат да бият на драг ГТР.

    Коментиран от #75

  • 72 Сър Мастър Бейтс

    0 1 Отговор

    До коментар #68 от "Душа":

    Приятелче, аз съм мъж със семейство. Какви чалготеки, какви пет лева? Коли с душа има, притежавам една, просто явно ти не си имал късмета да имаш. Успех!!!
  • 73 Любопитен

    0 1 Отговор
    Освен кола с душа имаш ли хладилник с душа, телевизор с душа, готварска печка с душа а вероятно и душ с душа, който те изслушва сутринно време като си тананикаш и си разговаряте?

    Ти тотално преобърна представите ми за одушевени предмети. Всъщност по твоята логика на практика не съществуват неодушевени!

    Ако говореше за животно или поне за някоя растение, бих те разбрал. Но да ми говориш за автомобил с душа с който си споделяте терзанията ми идва в повече и бих те пратил на лекар, който се занимава с душите на хората.

    Коментиран от #76

  • 74 Сър Мастър Бейтс

    1 0 Отговор

    До коментар #70 от "смех":

    Всеки един двигател на ГТР се изработва ръчно, като инжинера, който го е сглобявал се подписва с личното си име върху капака на двигателя. Моля те, спри се! Вече дори не е смешно..
  • 75 Не бил видял 20

    0 4 Отговор

    До коментар #71 от "Сър Мастър Бейтс":

    Направо ти повярвах, че си стоял на някой светофар на НДК 24 часа и лично си изброил, че затова време не са минали поне 20 електромобила.

    Вярата на сектантите е емблематична и надали ще ме разбереш, че този GTR ще падне на светофара от много по-маломощни електромобили, които на хартия ускоряват до 100 за два пъти по-дълго време.

    Първо защото до 50 км в час, колкото е ограничението, ускоряват за приблизително същото време на хартия. Тук обаче трябва да прочетем и дребния шрифт. Тези времена които цитираш на GTR са с включен launch control, който никой не използва на светофарите. При обикновено тръгване е много по-бавен от повечето електрически с три пъти по-малка мощност. При електричките удоволствието от ускорението е страничен ефект, който голяма част от шофьорите изключват защото ги дразни и включват на chill mode
  • 76 Сър Мастър Бейтс

    0 0 Отговор

    До коментар #73 от "Любопитен":

    Много буквално приемаш нещата. Търси, все някой ден ще намериш кола с "душа" и ще разбереш какво имам предвид.

    Коментиран от #77

  • 77 Който търси, намира

    1 1 Отговор

    До коментар #76 от "Сър Мастър Бейтс":

    Даже може да намериш доказателства, че земята е плоска!

    Аз нито ще търся доказателства дали земята е плоска, нито пък ще тръгна да търся автомобил с душа. От всеки един автомобил си имам приятни емоционални спомени. Но те са си мои, а не на автомобила!

    Ако щеш вярвай, най-много приятни спомени имам от едно соц возило, първият ми автомобил. Ех ако можеше да говори! Колко километри съм му навъртял по- дискотеките и колко бях горд, че имам автомобил с който да отида на морето на дискотека и да се върна сутринта. Повярвай не е било заради удоволствието от шофирането, но спомените от този автомобил са безценни. Сега значително по-бързи и луксозни автомобили са ми доста "по-скучни". Сигурно е от възрастта!

    Коментиран от #78

  • 78 Бончо

    2 1 Отговор

    До коментар #77 от "Който търси, намира":

    фотографа с грохнаталата с-ка ли си??? Хайде спри с излаганията си и неосъществените си ел мечти…
    Драг ще правите до 50 км/ч в градска среда… и тези коли от класа на гтр-а в цивилни условия правят за 9 сек до 50…. до 100 са още по-зле…. оливате се….

    Коментиран от #79

  • 79 Хагърти

    1 1 Отговор

    До коментар #78 от "Бончо":

    Ето как се справят спортистите в градски условия. Можеш да минеш направо в края на клипа, въпреки че клиповете на хагърти са си изкуство и е грехота да ги превърташ.

    Коментиран от #80

  • 80 Сериозно

    0 0 Отговор

    До коментар #79 от "Хагърти":

    Хагърти и изкуство сложи в 1 изречение!?? Драматизирани амационни клипчета за деца...
    Остави това, да дойдем до последната част на клипа - какви времена дадоха, в какъв режим на кутиите бяха ДВГ колите и тостера в chill режим ли беше...???
    И сериозно ли очакваш всеки с подобна кола и решил да прави старт, да стартира с 1 педал чакайки да влезе в обороти и бууст по някое време...???
    Това, че при това М3 е така, означава ли че и при всички други засилени ДВГ коли е същото положението? Нещо за потенциала на B/S58 и колко под лимита му са заводските характеристики...???

    Коментиран от #81

  • 81 Сериозен съм

    0 1 Отговор

    До коментар #80 от "Сериозно":

    "И сериозно ли очакваш всеки с подобна кола и решил да прави старт, да стартира с 1 педал чакайки да влезе в обороти и бууст по някое време...???"

    Всяка електричка тръгва Точно по този начин на всеки светофар. 99,9% от собствениците на бензинови автомобили също. Ти как потеглиш в 99% от случаите на светофара? Като на пистата? На всеки светофар правиш старт? Хайде малко по-сериозно!

    Коментиран от #82

  • 82 Хайде малко

    0 0 Отговор

    До коментар #81 от "Сериозен съм":

    по-сериозно ти!!! Нали гледам как потеглят стартирачите с електровозите…. не сте толкова недосегаеми…. а ти спри да гледаш и да вярваш на анимационни клипчета….
  • 83 Име

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Знайко":

    А за какво си пуска брада като няма гребен? Иначе жалко за този емблематичен автомобил. Аз не мога да си го позволя , но клипчетата с него бяха интересни за гледане.