Отидете към основна версия

3 266 7

Подробно за новото Audi A6 Sedan

  • audi-
  • a6-
  • avant-
  • sedan

Какви са новостите?

Подробно за новото Audi A6 Sedan

След дебюта на по-просторния вариант Avant, сега Audi свали покривалото от традиционно изглеждащия седан A6. Отразявайки своя брат комби от В-колоната напред, седанът приема познат силует, макар и с ясно различно оформление на задната част. Интересно е, че Audi е решило да покаже новия A6 Sedan без типичния агресивен пакет S Line, което подсказва за по-широка привлекателност извън явно спортните демографски групи. Въпреки това показаният модел все още притежава определено ниво на визуална изтънченост, което подсказва, че той не е и абсолютното начално ниво на предлагане.

От решаващо значение е, че A6 с двигател с вътрешно горене се различава значително от напълно електрическия си съименник A6 E-Tron, като по-специално се отказва от поляризиращия дизайн на разделените предни светлини на последния - добре дошло облекчение за традиционалистите. Въпреки че имат обща емблема „A6“, двата модела са коренно различни под кожата. Бензиновият A6 е оборудван с платформата Premium Platform Combustion (PPC) на Audi - същата архитектура, която е в основата на новия A5, докато изцяло електрическият E-Tron използва платформата PPE (Premium Platform Electric), разработена съвместно с Porsche.

Тъй като не се вижда пряк наследник на A7 Sportback, Avant ще остане единственият вариант на A6 с бензинов двигател, предлагащ хечбек стилистика, колкото и объркващо да звучи. Седанът възприема задната светлинна лента на Avant по цялата ѝ ширина. За щастие, Audi е отговорило на критиките от миналото, като е монтирало истински двойни ауспуси, което е добре дошло за разлика от много оспорваните фалшиви накрайници. За разлика от объркващо наречения A5 Sedan, който сега функционира като лифтбек, A6 запазва традиционната си форма на седан с отделен багажник.

Audi изтъква новия A6 като най-аеродинамично ефективния си автомобил с бензинов двигател до момента, който се отличава с коефициент на съпротивление от едва 0,23. Въпреки това A6 E-Tron го изпреварва с още по-аеродинамичния Cd от 0,21, особено когато е оборудван с опционалните цифрови камери вместо огледала. Простирайки се на 4,99 м, новият A6 с двигател с вътрешно горене е забележимо по-дълъг с 60 мм от своя предшественик, докато междуосието остава до голяма степен непроменено - 2927 мм. Размерите на колелата ще варират от значителните 21 до 23 цола, включително отличителна кована трицветна опция.

Не е изненадващо, че архитектурата на интериора е директно пренесена от Avant, като включва вече познатата на Audi тройна екранна конфигурация. Стандартно се предлагат 11,9-инчов цифров инструментален панел и огромен 14,5-инчов дисплей за инфоразвлекателни системи, а 10,9-инчов екран от страната на пътника се предлага като опция. Без този трети екран дизайнът на арматурното табло изглежда донякъде незавършен, което подсказва, че е замислен с оглед на включването му. Audi признава, че напоследък качеството на интериора се е понижило и обещава подобрения, като новият A6 може да се похвали с 30-процентно увеличение на звукоизолацията, за което допринасят акустичните стъкла на задните прозорци, преработените опори на двигателя и трансмисията и подобрените уплътнения на вратите и прозорците. Обемът на багажника е респектиращите 492 литра зад разделените задни седалки, докато Avant предлага малко по-големи 503 литра , които се увеличават до 1534 литра при сгънати задни седалки.

Очаква се Plug-in хибридните варианти, които все още не са подробно описани, да предлагат намалено товарно пространство поради опаковането на батериите. Засега Audi се фокусира върху традиционните варианти с двигатели с вътрешно горене. Моделът от начално ниво разполага с 2,0-литров бензинов двигател с турбокомпресор и мощност 201 к.с., който задвижва предните колела. По-мощният 3,0-литров V6 с мощност 362 к.с. с мекохибридна технология и задвижване на всички колела Quattro се намира по-нагоре в гамата, като генерира въртящ момент от 550 Нм. На дизеловия фронт 2,0 TDI с мощност 201 к.с. и 48-волтова технология се предлага със задвижване на предните или на всички колела. Моделите, оборудвани с Quattro, могат да насочват до 70% от мощността си към задния мост. До появата на ориентирания към динамиката S6, A6 с шест цилиндъра ще бъде най-бързият, достигайки 100 км/ч за 4,7 секунди с максимална скорост, ограничена до 250 км/ч. Вариантът V6 може да се поръча с опционален заден диференциал за подобрено разпределение на въртящия момент. Ентусиастите очакват с нетърпение и новини за следващия RS6, като се надяват на завръщане на RS6 Sedan, особено след като RS7 Sportback върви към прекратяване на производството.

Поставете оценка:
Оценка 3 от 10 гласа.

Свързани новини

  • Ето го първото Audi без "четирите кръга"

    Представено е първото серийно Audi без характерните четири кръга на решетката. E5 Sportback, първородният на съвместното предприятие между Audi и SAIC ...
    днес в 10:13 ч.
    1 242
    6