Отидете към основна версия

2 643 4

Триумвират срещу Google и Facebook за рекламата в интернет

  • google-
  • facebook-
  • aol-
  • microsoft-
  • yahoo-
  • реклама

Yahoo, AOL и Microsoft обединяват усилия, за да гарантират запазване на приходите си

Yahoo, AOL и Microsoft обявиха, че обмислят да се обединят на пазара на онлайн реклама, за да се конкурират по-успешно с Google и Facebook, предаде Ройтерс.

Търговските екипи на трите гиганта обаче ще останат разделени. Това се прави с цел да не бъдат нарушени антимонополните регулации в САЩ и ЕС.

От Yahoo, AOL и Microsoft се надяват, че като обединят ресурсите си, ще спестят средства и ще увеличат приходите си от интернет реклама.

Сега трите гиганта имат около 22% от рекламата- около 13% за Yahoo, 5% за Microsoft и 4% за AOL.

Раждането на новия „триумвират” не е изненада, защото огромна част от приходите на Facebook са от реклама. За миналата 2010 година те съставляват 95% от печалбата на социалната мрежа.

От началото на годината компанията е спечелила 3,8 млрд. долара от реклама срещу едва 1,86 млрд. долара за 2010 г. , отбелязвайки ръст от 104%.

Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.

Свързани новини

  • Yahoo стана сирак. Джери Янг напусна

    Съоснователят на Yahoo Джери Янг обяви, че напуска управителния съвет и всички други позиции в изпитващата затруднения интернет компания, предаде А ...
    18.01.2012
    1 485
    0