Отидете към основна версия

2 221 2

При какви условия ще се проведат Международните хранителни изложения?

  • иец-
  • изложение-
  • месомания

На живо, при еднопосочно движение и минимална дистанция 1.5, представителите на сектора се събират в Интер Експо Център от 29 септември до 2 октомври

Малко повече от седмица ни дели от началото на Международните хранителни изложения ИНТЕРФУД&ДРИНК, САЛОН НА ВИНОТО, БУЛПЕК, МЕСОМАНИЯ И СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО. От 29 септември до 2 октомври, в Интер Експо Център, утвърдилите се на Балканите и в Югоизточна Европа бизнес-форуми ще предоставят професионална бизнес платформа на хранително-вкусовия сектор. При какви условия ще се случи това, разбираме от следващите редове.

На живо. Така ще се проведат Международните хранителни изложения, обединяващи отново сегментите на храните, напитките, опаковките, машините и технологиите за хранително-вкусовата промишленост. Съгласно заповедта на Министерството на здравеопазването в сила от 7-и септември, по време на изложенията се създава организация на еднопосочно движение. Всички присъстващи – както изложители, така и посетители трябва да носят предпазни маски. Чрез осигуряване на контрол на влизащите лица, се допуска не повече от един човек на 8 кв.м. (важи за цялата площ на изложенията) и минимална дистанция между посетителите от 1.5 м. Няма да се изискват ваксинационни сертификати и PCR – тестове.

Площ от над 16 000 кв.м

ИНТЕРФУД&ДРИНК, САЛОН НА ВИНОТО, БУЛПЕК, МЕСОМАНИЯ И СВЕТЪТ НА МЛЯКОТО, заедно с паралелно протичащото изложение COPIS, ще осигури над 16 000 кв.м. площ на присъстващите.

Всъщност така зададените критерии застъпват и мерките, които Интер Експо Център предприе още през изминалата година. Огромната площ на изложението му позволява да приеме всички желаещи да го посетят. Благодарение на това от ноември 2020 г. до септември 2021г. в изложбения център успешно се реализираха 9 изложения. За максимална здравна сигурност изложбеният център създаде „Вътрешни правила“. Внедрена е технологична система за управление на входящия и изходящия въздушни потоци, Crowd management регулира човешкия поток, създадено е по-голямо отстояние между щандовете, създаден е стриктен контрол при почистването и дезинфекцията и др.

„Подготовката е на финален етап “, отчитат организаторите. Рекламната кампания е в ход. Екипът на Интер Експо Център е в постоянен контакт с компаниите-участници и посетителите, които се регистрират за свободно посещение в сайта www.food-exhibitions.bg.

Поставете оценка:
Оценка 1 от 4 гласа.

Свързани новини