Отидете към основна версия

735 0

Социалната кампания "Знаеш ли какво дишаш?" е отличена в конкурса "Най-зелените компании в България"

  • знаеш ли какво дишаш-
  • социална кампания-
  • b2bmedia

Партньорите в кампанията организират уебинар на тема: „Как влияе въздухът в затворените помещения върху продуктивността и здравето ни?“

Социалната кампания "Знаеш ли какво дишаш?" бе отличена с две награди за своята ангажираност и успешност. В конкурса "Най-зелените компании в България", организиран от b2bmedia, кампанията спечели награда в категорията "Зелена инициатива". Това признание подчертава значимостта на кампанията в работата за подобряване на качеството на въздуха в класните стаи.

Кампанията "Знаеш ли какво дишаш?" получи широк медиен отзвук на национално и регионално ниво, благодарение на подкрепата, която получи от обществени организации, институции и бизнеси. Този медиен отзвук помогна за разпространението на мисията и целите на кампанията до по-широка аудитория. Допълнителното признание в категорията "Зелена ПР кампания" е резултат от точността и усилията, които кампанията прояви в осъществяването на своите цели и представянето на важността на подобряването на качеството на въздуха в учебните помещения.

Наградите в категориите "Зелена инициатива" и "Зелена ПР кампания" са отражение на постигнатите успехи и признание, които кампанията "Знаеш ли какво дишаш?" получи в работата си за създаване на по-здрава учебна среда за децата.

През първите четири месеца на годината кампанията "Знаеш ли какво дишаш?" събра значителна обществена и бизнес подкрепа в цялата страна. Тя привлече участие от обществени организации, институции и бизнеси от различни сектори, които се ангажираха със задачата да подобрят качеството на въздуха в класните стаи. В рамките на кампанията бяха инсталирани общо 160 сензора в училища и детски градини в градовете Русе, София, Враца и Пловдив.

Проблемът със замърсяването на въздуха получава все по-голям обществен отзвук в последните години. Кампанията "Знаеш ли какво дишаш?" акцентира върху важността от подобряването на качеството на въздуха в класните стаи, където децата прекарват значителна част от времето си. Лошото качество на въздуха може да има сериозни негативни последствия върху здравето, включително заболявания като астма, хроничен бронхит и алергии.

Децата са особено уязвими на въздушното замърсяване, тъй като дишат по-голямо количество въздух спрямо своя телесен размер. С инсталирането на датчици в училищата и детските градини, кампанията предоставя възможност за наблюдение в реално време на нивата на въглероден диоксид, влажност и температура в помещенията. При надвишаване на допустимите норми, датчиците предизвикват звукови сигнали, което позволява на отговорните лица да предприемат навременни мерки, включително проветряване на помещенията.

От началото на кампанията се включиха училища и детски градини от градовете Русе, София, Пловдив и Враца. В следващите месеци се планират дискусии в градове Варна, Бургас, Стара Загора, Плевен, Велико Търново и Видин, където ще вземат участие експерти от общините, училищата, местните медии и граждански организации.

Целта на кампанията "Знаеш ли какво дишаш?" е да повиши информираността за значението на качеството на въздуха в класните стаи и да насърчи всички заинтересовани страни да предприемат необходимите мерки. Кампанията получава силна подкрепа от бизнес представители, обществени организации и дарители.

Инициаторът на кампанията, Христо Атанасов, подчерта важността на създаването на общодостъпна платформа с информация за качеството на въздуха в затворените помещения. Той отбеляза, че лошите показатели на въздуха намаляват когнитивните способности на децата с до 10%, което може да повлияе на техните постижения.

Партньорите в кампанията "Знаеш ли какво дишаш?" организират уебинар на тема: „Как влияе въздухът в затворените помещения върху продуктивността и здравето ни?“. По време на събитието ще бъдат представени проучвания на международни изследователски екипи за влиянието на температурата, влагата и CO2 в затворените помещения върху здравето и продуктивността на хората и децата. Ще бъдат обявени детайли за хода на кампанията и постигнатите резултати. Събитието ще се проведе в сряда 30-ти май, от 15:30 ч., необходима е предварителна регистрация.


Свързани новини

Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове