Отидете към основна версия

5 482 8

The Mall ще достигне 100% заетост

  • the mall-
  • запълняемост-
  • марки

Изцяло нови за българския пазар марки ще отворят магазини в най-големия търговски център в България – The Mall в София. С новите наематели в началото на новия сезон заетостта в мола ще достигне 100%, съобщиха от Colliers International, ексклузивен консултант по отдаването на търговските площи в The Mall.

„С новите магазини осигурихме пълна заетост в The Mall. Освен това разширихме   продуктовия микс, като предложихме атрактивни магазини в сегмента на модата, детските стоки и мултимедията. Това е от ключово значение за проекта в ситуация на нарастваща конкуренция между моловете и сме щастливи, че го постигнахме въпреки свиването на плановете за експанзия на много от международните брандове”, обясни Иглика Йорданова, мениджър отдел „Търговски площи" в Colliers International.

Сред ключовите нови наематели е английската модна верига Next, която отвори своя първи магазин в България в The Mall. Изцяло новите марки за българския пазар включват още гръцката компания за дрехи Pink Woman и испанския магазин за бельо Oysho - част от добре познатия моден гигант Inditex, който вече присъства в мола с магазини на други свои марки като Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear и Massimo Dutti. През август врати отвориха и монобрандовите магазини на Colin’s и Levi’s, а през септември се очаква откриването на Esprit.

От октомври за първи път в София в The Mall ще влезе и Public – верига за книги, мултимедия и електроника. Концепцията й е уникална с това, че е не само шопинг дестинация, но и място за свободното време.

Текст и снимки:
Милена Богданова
milena_7@bulinfo.net

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини