Олимпийската драма и ролята на регулатора - въртяха, сучеха... Накрая заключиха - проблемът бил комуникационен. Тя (зам.-председателят с ресор 'Застраховане') лично настоявала за по-активна комуникация през месеците, но колегите ѝ не щели.
Това коментира в профила си във „Фейсбук“ Чавдар Първанов.
Да е ясно - ако си съпричастен към потребителите и знаеш, че има проблем, ще намериш начин да ги информираш, без изобщо да минаваш през филтъра на официалната комуникация. Никой и нищо не може да те спре.
А и такива новини не могат да чакат никого и нищо. 90% от важните материали в медиите идват от анонимни източници и нищо и никой не може да принуди насила медиите да разкрият своите източници на информация.
Но... страхът да не сбъркаш, да не сгрешиш... Кой го е еня, че си съпричастен и емоционален, когато вече си осъден пред съда на публиката, когато вече присъдата ти е произнесена.
И... добър пример с казуса на застрахователната компания "Надежда" и дейността им в Италия, но там, доколкото стана публично известно, сигналът е дошъл именно от италианския регулатор, където компанията е работила на принципа на единния паспорт.