През миналата година Центърът за градска мобилност предложи на ползващите столичния градски транспорт опцията за купуване на електронна дневна или нощна карта, която се плаща и ползва чрез мобилно устройство. Абонатът получава QR код, който показва за проверка на контрольорите в наземния транспорт. Дотук добре. Проблемът обаче възниква, когато трябва да влезете с въпросната карта в столичното метро. Там масово електронните четци не работят, видя ФАКТИ. Устройствата не могат да разчетат QR-кода, по какъвто и начин да се доближи до него мобилният телефон. Касиерките пък само вдигат ръце и казват: "Това е апарат на Градска мобилност".
По този начин отново се налага впечатлението за различното качество на работата от страна на "Метрополитен" и "Градска мобилност". Докато фирмата, оперираща с градската железница, е гаранция за прилично свършена работа, то за "Градска мобилност" не може да се каже същото. Всичко това се случва на фона на поредната среща днес между шофьорите от градския транспорт и членовете на транспортната комисия в СОС, предвид проблемите в сектора.