Тъмните облаци над звездата на Ювентус Кристиано Роналдо се сгъстяват с всеки изминал ден. Както е известно, нападателят е обвинен в изнасилване от американката Катрин Майорга.
Тя изнесе шокиращи твърдения пред света за аферата с футболиста, като заявява, че е била жертва на анално изнасилване в хотел в Лас Вегас през 2009-а година. Към момента бившият футболист на Реал Мадрид отрича всички обвинения.
Наскоро Роналдо понесе и нов удар, след като бяха направени ужасяващи разкрития във връзка с приятелката му Джорджина Родригес или по-точно за нейния баща Хорхе, койот е лежал 10 години в затвора за наркотрафик.
Сега португалецът е изправен пред угрозата да загуби 1 млрд. паунда от спонсорската империя, която е изградил, пише "The Sun". Компанията EA Sports, която се занимава със спортни видеоигри, внимателно следи всичко случващо се около скандала с изнасилването, тъй като тя използва Роналдо като лице на най-новата FIFA. В тазгодишното издание на играта Кристиано позира с екипа на Юве на корицата.
"Следим отблизо ситуацията, тъй като очакваме спортистите, с които имаме договор, да се държат по начин, който е в съответствие с ценностите на ЕА Sports". Другите му мега споразумения включват дългосрочни договори в размер на няколко милиона паунда с Nike, хранителния гигант Herbalife, Tag Heuer и American Tourister.
Големите спонсори ясно признават дивидентите, които името на Роналдо им носи. Именно поради тази причина Nike подписа доживотна сделка с футболиста в края на 2016-а г. на стойност 1 милиард долара (760 милиона паунда).
Спортната суперзвезда също има собствена марка "CR7" - оценена на 70 млн. паунда - която сега включва разрастващи се линии на дрехи, аромати, обувки и дори хотели.
Едно от най-необичайните партньорства на Роналдо е с "Egyptian Steel" - компания, която се опитва да спечели пазарен дял в Египет - ясен знак за нарастващата му световна слава.