Отидете към основна версия

1 899 1

БФС обяви още един голям спонсор

  • бфс-
  • българия-
  • спонсор-
  • национален отбор-
  • михайлов-
  • пари-
  • финанси

Футболната ни централа презентира преподписването на договора с VIVACOM, след като двете страни се споразумяха да удължат успешното си партньорство за още две години

Снимка: БГНЕС

Българският футболен съюз представи втори рекламодател в рамките на два дни. Официалният сайт на футболната ни централа презентира преподписването на спонсорско-рекламния си договор с VIVACOM, след като двете страни се споразумяха да удължат дългогодишното си успешно партньорство за още две години.

"За Българския футболен съюз е изключителна привилегия да продължи сътрудничеството си с водещ бранд като VIVACOM. Фактът, че поредна сериозна компания се довери на марката БФС е доказателство за коректната работа, престижа и доброто име на съюза“, заяви президентът Борислав Михайлов.

Като част от съвместната си стратегия Българският футболен съюз и водещият комуникационен бранд у нас ще продължат една от най-сполучливите си съвместни инициативи, свързани с домакинските мачове на националния отбор - проекта „Семеен сектор“. Той дава възможност на родителите да заведат децата си в обособена за целта зона на Националния стадион „Васил Левски“ на преференциални цени.

Поставете оценка:
Оценка 3 от 2 гласа.

Свързани новини