Американското бюро за патенти и търговски знаци е регистрирало заявка на Ferrari за 12-цилиндров атмосферен двигател със запалителна система от нов тип, която според инженерите позволява значително намаляване на вредните емисии при запазване и дори увеличаване на мощността.
Патентът описва две технологии за впръскване на горивната смес. Първата предвижда подаване на малко количество бензин пред запалителната свещ малко преди включването ѝ, което подобрява циркулацията в горивната камера и увеличаване на температурата на горивната смес. Така катализаторът се загрява по-бързо и количеството на вредни емисии спада съществено.
Втората технология предвижда наличието на допълнителна горивна камера преди основната. Тя е отделена с преграда и има собствена свещ. В нея попада част от горивната смес, която изгаря бързо с нисък риск от детонация. Двете системи би трябвало да помогнат на Ferrari да покрие екологичния стандарт Евро-6.