Американското бюро за патенти и търговски знаци е регистрирало заявка на Ferrari за 12-цилиндров атмосферен двигател със запалителна система от нов тип, която според инженерите позволява значително намаляване на вредните емисии при запазване и дори увеличаване на мощността.
Патентът описва две технологии за впръскване на горивната смес. Първата предвижда подаване на малко количество бензин пред запалителната свещ малко преди включването ѝ, което подобрява циркулацията в горивната камера и увеличаване на температурата на горивната смес. Така катализаторът се загрява по-бързо и количеството на вредни емисии спада съществено.
Втората технология предвижда наличието на допълнителна горивна камера преди основната. Тя е отделена с преграда и има собствена свещ. В нея попада част от горивната смес, която изгаря бързо с нисък риск от детонация. Двете системи би трябвало да помогнат на Ferrari да покрие екологичния стандарт Евро-6.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Браво
11:34 28.10.2019
2 Геро
Ти като се сети преди 20 защо не сподели?
Браво на ИТАЛИАНЦИТЕ, отново на върха.
Първи вкараха двигателите common rail в серийно производство. Alfa 156
Коментиран от #6, #21
11:54 28.10.2019
3 Borislav Popov
12:41 28.10.2019
4 Италианците
Коментиран от #5, #26
12:50 28.10.2019
5 гост
До коментар #4 от "Италианците":
Ма да бе , пионери , хахаххахах !! Когато цял свят се готви до 5-10 години най-много да забрани напълно двг , те се сетили за "подобрения" !!! Да не говорим , че тоя "революционен" двигател няма да може да бие динамиката дори на 8 годишен семеен електромобил Тесла С !!! После да не се чудиш като видиш Ферари със задвижване от някоя супернеизвестна гаражна фирмичка !!! Справка Порше и Римак , хахахха !!!Коментиран от #7, #10, #15, #25
13:03 28.10.2019
6 гост
До коментар #2 от "Геро":
И за теб коментар 5 !!13:04 28.10.2019
7 Тесла
До коментар #5 от "гост":
в случая,не са никак уместна съпоставка.Ферари е компания с близо 80-годишна история,а относно това,че италианците са пионери в някои области в автомобилостроенето е абсолютно вярно.Когато Ферари и другите италиански автомобилни марки,са представяли модели, които са се превърнали в икони (класики),хвалената от теб Тесла и особено нейният създател Илончо,въобще не са и съществували.И да сравняваш V12 на Ферари с Тесла С,е не просто неуместно,дори бих го нарекъл идиотско.И нека все пак си припомним,че Sixt,една от най-големите компании за рент-а-кар, неотдавна върна поръчка от електромобили точно на Тесла,и избраха BMW,да изпълни поръчката.И доколкото си спомням,причината,за да се откажат от Тесла,беше изключително ниското качество на произведените електромобили.13:46 28.10.2019
8 Тесла с
Колата е несравнима с нито едно от - Поршета, Ламборгинита, Ферарита. За 100к лв имаш супер спортна, семеина, зимна и каквото си помислиш кола. 5-10 лв на 500км. Единствен консуматив гуми и течност за чистачките. Слагаш гуми караш на писта, слагаш гуми караш си децата. Изпълнението отвътре е перфектно все пак е мерцедес + американец. На писта и светофар чупи вратове и убива коли за 500к+.
Коментиран от #11, #16, #19
14:28 28.10.2019
9 Пламен
14:41 28.10.2019
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 до 5
19:08 28.10.2019
13 Димов
Коментиран от #14, #20, #23
19:14 28.10.2019
14 Димов
До коментар #13 от "Димов":
Само дето тук са две свещи - всяка камера с нейна си свещ. И не пише да има отделен клапан на предкамерата.19:36 28.10.2019
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Лун
До коментар #8 от "Тесла с":
Каква писта какви пет лева слизай на земята09:10 29.10.2019
17 Браво
Ясно е, че близкото бъдеще е в полза на "електрокарите", но в перспектива- тепърва ще излизат резултатите от вредите им от производствата на батериите, както и рециклирането им. Особено когато станат масови. Ако бяха без вреда за природата или с доказано по-ниска ОК, но да видим....
Коментиран от #18
10:33 29.10.2019
18 Komapak
До коментар #17 от "Браво":
На арабите няма как да им забранят фераритата и останалите спортни коли така, че пазар има и ще продължи да има. Струва ми се че покрай разработката за повече мощност са постигнали страничен такъв. По-малко вредни емисии винаги биха се приели добре... Те така и Физер измислих виаграта. Правят едно пък се получило друго.... 😂😂😂😂10:53 29.10.2019
19 тъпак
До коментар #8 от "Тесла с":
И после се събуди. Мерцедес отдавна не си партнират с тесла и единственото което даваха е малко електроника и лостчетата зад волана.12:20 29.10.2019
20 ФауВе
До коментар #13 от "Димов":
Хонда и те имаха такава технология - CVCC - още от 70те години.15:55 29.10.2019
21 Конумрял
До коментар #2 от "Геро":
Напротив, Mercedes-Benz вкара за първи път в пасажерски автомобил през юли 1997 година в C220 CDI W202 и W210 E220 CDI.17:33 29.10.2019
22 Николай
CC от преди 35 - 40 г.
18:04 29.10.2019
23 Иванов
До коментар #13 от "Димов":
Кво си пил?18:43 29.10.2019
24 Гост
19:38 29.10.2019
25 Батко
До коментар #5 от "гост":
Никой няма да забрани ДВГ, просто защото все още няма алтернатива. Електроавтомобилите са за наивници и поради много причини не могат тотално да заменят досегашните. Жокер: у нас инсталираните мощности са около 14 500Мw. При около 4 000 000 автомобила за зареждане са нужни 48 000 Mw без бързите зарядни станции. Капиш?Коментиран от #27
19:55 29.10.2019
26 Иве
До коментар #4 от "Италианците":
Той Роберт джиолито за това ли създаде фиат мултипла. Инак на технологии са добре ама фиат пунто изостава спрямо конкурентите.Коментиран от #28
19:57 29.10.2019
27 Язе
До коментар #25 от "Батко":
Никой няма да забрани ДВГ, докато има достатъчно гориво за продаване.И на мен ми напомни за Волгите тая статия.
20:59 29.10.2019
28 По-скоро
До коментар #26 от "Иве":
говорим,за Pininfarina,за Giugiaro.От тези две дизайнерски студия,има модели, които са се превърнали в класики,струващи милиони.Коментиран от #32
01:23 30.10.2019
29 Трифонов
08:29 30.10.2019
30 Георгиев
Тъй ,че не знам колко са пионери италЯнците...
Коментиран от #31
23:13 31.10.2019
31 Георгиев
До коментар #30 от "Георгиев":
Забравих да допълня ,че още през 1936г. МЕРЦЕДЕС в модела 260 D използва тази концепция на запалване!23:43 31.10.2019
32 Този коментар е премахнат от модератор.