Все повече избиратели заявяват, че са имали досег с предизборната кампания на Хилъри Клинтън, а не с тази на Доналд Тръмп. Това сочат последните данни от предварителните проучвания на Морнинг Консулт / Политико, които потвърждават организационното предимство на Клинтън в президентската надпревара.
17% от избирателите заявяват, че хора от кампанията на Клинтън са се свързали с тях по телефона или лично, в сравнение със само 8%, които са имали контакт с представители от предизборния щаб на Тръмп. Други 9% казват, че са били потърсени от агитатори и на двата лагера, а 62% казват, че никой не е говорил с тях.
Резултатите - на базата на онлайн интервюта с 9704 избиратели през последните дни - са предварителни и могат да се променят значително в края на изборния ден.
Проучването показва още, че т.нар. "Ефект на Обама" е оказал, влияние върху днешния вот.
21% от избирателите, заявяват, че чрез вота си изразяват подкрепа за президента Барак Обама, докато 19% казват, че гласуват, за да покажат несъгласието си с Обама. 55% от американските избиратели твърдят, че Обама не е фактор за това кого ще подкрепят, но 69% от всички анкетирани очакват Клинтън най-вече да продължи да се движи по политическата пътека, начертана от Обама.
Въпреки че предварителните проучвания не показаха ясен фаворит на тези избори, 55% от анкетираните смятат, че победителят ще има шанса да поведе страната в посоката, за която говореше по време на кампанията, докато 23% са на противоположното мнение, а 22% не са сигурни.