Last news in Fakti
19 Март, 2017 14492

Pajero vs. Patrol


  • Patrol Nissan Седемгодишният Nissan Patrol Y62 е направо пеленаче в сравнение с Mitsubishi Pajero, но също върви към края на естествения си жизнен цикъл.
  • Pajero Mitsubishi Сегашното Mitsubishi Pajero се произвежда с незначителни технически промени от далечната 1999 г., а следващото ще е на базата на Patrol.

    372 гласа
    53%
    47%
    322 гласа

Коментари

  • 1 Чорба от греховете на отец Никодим

    19 12 Отговор
    Pajero
  • 2 Майка ти

    8 37 Отговор
    Ланд ровър Дефендър 110 с 5 цил.Комън рейл

    Коментиран от #18

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор

  • 4 гост

    41 10 Отговор
    Въпреки SUV вълната която злива пътищата, изтинските джипове си останаха тези които си бяха преди - Land Cruiser, Pajero, Patrol, Discovery.
    Не включвам разни спартанските возила, които още се произвеждат. Те са си вече морално остарели и не отговарят на очакванията за нов автомобил.
  • 5 Vasik Atanasova

    16 28 Отговор
    за мене е ТУНДРА И ЕСКАЛЕЙД
    НО ОТ ТЕЗИ ДВЕТЕ
    НИСАНА Е ПО ДОБЪР
  • 6 ТоШибиян

    17 9 Отговор
    Краз 255

  • 7 PlimP

    28 12 Отговор
    и двете са скъпи за поддръжка, но нисанът е супер трошляк, двигателите на реното, да де нисана, не вдъхват доверие, прохдимостта на пажеро е по-добра, 3.2д е малко повече внимание спрямо старите дизелаци(2.5/2.8), но при добро обслужваен са безпроблемни(помпите малко се насират, но това са подробности) и не на последно място, смяна на веригата навреме

    Коментиран от #12

  • 8 асдф

    5 3 Отговор
    Митсубушито знам че не е на рама като предишното, знам че има блокажи, бързи/бавни и дори само задно, ама за тоя патрул нищо не знам. Я кажете нещо!
  • 9 Нафарфорий

    15 10 Отговор
    японските джипове не са това което бяха, с изключение на тойота ленд крузер всичко друго се троши като за световно!!!!!!
  • 10 митсу

    9 10 Отговор
    Тук няма какво да се сравнява.Технически паджерото е много по качествено от "рено" патрол.Никакви проблеми с електрика и окачване.
    Минал съм за 7години 280х.км.и за това време по големите разходи са-смяна на ангренажен комплект(верига,колела,ролки и т.)премахване на ДПФ,смяна на спирачни дискове и двата акумулатора.Разход градско около 12л. и 8л.извън.За достъпната си цена и доброто качество си струва на много повече от патрола.
  • 11 митсу

    5 10 Отговор
    Тук няма какво да се сравнява.Технически паджерото е много по качествено от "рено" патрол.Никакви проблеми с електрика и окачване.
    Минал съм за 7години 280х.км.и за това време по големите разходи са-смяна на ангренажен комплект(верига,колела,ролки и т.)премахване на ДПФ,смяна на спирачни дискове и двата акумулатора.Разход градско около 12л. и 8л.извън.За достъпната си цена и доброто качество си струва на много повече от патрола.
  • 12 бай Иван

    12 1 Отговор

    До коментар #7 от "PlimP":

    Какво рено ви гони?
    Рено НЕ държи Нисан.
    Двете компании имат СЪЮЗ, НИКОЙ НЕ Е КУПИЛ НИКОГО !!!
    Двигателите на Patrol-a(не най-новия) са- дизел версия на RB(RD) и редови 6-цил.(бензин и дизел) като на оня Patrol от преди няколко дена с 1500кс.
    На най-новия са V8- VK45/VK56, съответно 4,5 и 5,6 литра и един V6 чиято разработка е започнала много преди да се съюзят с рено.
    От досега изброените двигатели нито един не се използва от рено, изключая някои версии на VQ - 2.3, 2.5 и 3.5. И то само MPFi версиите, Директната инжекция си е за Nissan-Infiniti.
  • 13 Гост

    9 10 Отговор
    От Паджеро 3 насам са паркетници без рама и имаха някакъв проблем с нафтовата помпа който се решаваше с около 3000 лв, за офроуд не може да се мери с патрола изобщо, не само новите но и предишните модели.Ако някой има съмнения да погледне цените на двата модела и какво се кара по офроуд състезанията.

    Коментиран от #14

  • 14 Гледаме

    6 5 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Гледаме какво се кара по офф-роуд състезанията и виждаме, че Паджерото печели Париж-Дакар 12 пъти, срещу нула за Нисан справка: https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%BB%D0%B8_%D0%94%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%80#.D0.9F.D0.BE.D0.B1.D0.B5.D0.B4.D0.B8.D1.82.D0.B5.D0.BB.D0.B8

    Коментиран от #17

  • 15 Ректор

    4 5 Отговор
    Принципно в този сегмент Митусибши Пажеро,Ниссан Патрол и Тойота Ланд Круизер са еталон и ненадминати.
    Все пак за мен Мицубишито е по качествено.
  • 16 Дядо Мраз

    2 8 Отговор
    И двата са боклук.
  • 17 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #14 от "Гледаме":

    Не гледаш където трябва, Париж Дакар е скоростно състезание(трофеи), погледни какво се кара на траял състезанията.Класиката там са тойота, Мерцедес Г, дифендър и патрол.паджерото не е с цял мост отпред и оттам и ходовете на окачването са по малки.
  • 18 Td 5

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Майка ти":

    Не е комън рейл, а е помпа дюза --Тд5.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта