Last news in Fakti
11 Юни, 2022 8264

Defender или G-Klasse: Кой всъдеход ви допада повече?


  • Land Rover Defender Автомобилът, британски еквивалент на джипа от Втората световна война (Willys) , печели световна репутация за здравина и най-вече за проходимост.
  • Mercedes-Benz G-Klasse Първоначално разработен като военен офроудър, а по-късно към линията са добавени по-луксозни модели, този автомобил е един от еталоните за проходимост.

    223 гласа
    20%
    80%
    866 гласа

Коментари

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор

  • 2 Мимо

    78 7 Отговор
    С G-класа не мога да кажа,че имам голям опит - карал съм два-три пъти по не особено тежък терен, обаче се държеше отлично! С Дефендър обаче имам доста стаж - смея да твърдя,че е изключително надценен автомобил - старите може и да са били надеждни, ама тоя - 2010 година беше и съм го подкарал от 0 км. - малко спорно беше до колко е здрав и надежден. Адски неудобен - които е карал знае - забрави да въртиш волан с лявата ръка при затворен прозорец на шофьорската врата. Ужасно , даже опасно нестабилен на асфалт със скорост над 90-100 км. А за проходимост - УАЗ тип "буханка" вървеше много преди него. Казвам го от първо лице - и не от офроудърски забавления, а от реални работни условия в продължение на години. Имал съм възможност да минавам и с двете по еднакви трасета ,в еднакви условия в продължение на години и имам преки впечатления.

    Коментиран от #3, #8

  • 3 Пич

    17 82 Отговор

    До коментар #2 от "Мимо":

    Пълни глупости. Г-клас е надценения всъдеход, а Ланд Ровера оригинала, всъщност мерцедес копират от великия Ланд Ровер. Г-клас е ужасно тесен, неудобен, шумен и с доста лошо пътно поведение, което е нормално за такъв всъдеход. Но Ланд Ровера е по-проходим, по-икономичен и по-здрав от Г-клас. А и доста по-красив е Ланд Ровера за разлика от грозния трафопост Г клас,която е като тухла.

    Коментиран от #6, #10, #12

  • 4 123

    12 42 Отговор
    Разбира се, че Defender. Все пак е Оригинал! Другото е да докажат че и те могат, ама все не им се получава накрая.
  • 5 гост

    30 18 Отговор
    ТОЙОТА
  • 6 Потребител на бензин

    44 12 Отговор

    До коментар #3 от "Пич":

    Мерцедес Г клас наследник на ПУХ Австрия, даже и в момента се произвежда в заводите до Грац. Нелепо е да се сравнява каквато и да е марка с нещо което носи емблемата MERCEDES-BENZ.

    Коментиран от #9


  • 7 Потребител

    36 2 Отговор
    Карам дифендър от 17 години служебно,всички модели .Става само за баира и за работа.Пълно дърво е за града и няма комфорт.
  • 8 Димо

    9 11 Отговор

    До коментар #2 от "Мимо":

    Тук имат предвид именно старите. Тези Дифендъри от 80-те и 90-те ( след това наистина се превръщат в скъпи б.клуци,каквито впрочем и мерцедесите) превъзхождат отвсякъде мерцедесите г-класа от същия период .
  • 9 Петър

    14 18 Отговор

    До коментар #6 от "Потребител на бензин":

    Хаха. Мерцедес е кола на стари лаври. Сега са едни от най-чупливите. Ако не вярваш - питай някой монтьор. Може би само БМВ и Субару ги изпреварват в негативната класация. Имал съм две Е класи дизел,произведени 2008г и 2010г. Все имат проблеми с дюзите и какво ли още не. Ненадеждни свръх скъпи б.клуци. Едно време беше кола,отдавна не е. Купих си Лексус и забравих за проблемите. А и като комфорт Мерцедес в никакъв случай не превъзхожда Лексус.

    Коментиран от #11

  • 10 Мимо

    20 0 Отговор

    До коментар #3 от "Пич":

    Пич, както се обръщаш ти, имам само един въпрос и искам конкретен отговор: Колко километра имаш изминати с Дефендър ?
  • 11 Бай Кольо

    15 8 Отговор

    До коментар #9 от "Петър":

    И като си вземеш BMW (бърка масло и вода ) за 200, след две години не можеш да го продадеш за 20 бона, а Гегата всеки божи ден цената ще и расте ,защото е направена от истински материали и то само в Германия , Ане в Китай ,Африка или Мозамбик , това е кола с ивенстйция , а не просто да си купиш кола или играчка , дори и по старите модели класически и лимитирани автомобили като цяло , но за вас е важно да има огромен таблет и климутроонииик и волан с бутони , но на класиката не е това най важното а самите линии по купето и интериора как са направени, коли за ценители , май не си ходил по ретро събори да видиш за какво става дума !.

    Коментиран от #13

  • 12 КИРО САПАРЕВСКИ

    15 7 Отговор

    До коментар #3 от "Пич":

    Написал си абсолютни глупости , в момента имам 4броя Г-класи и от там където аз ще мина за езерата , ти нямаш топки с твоя кафез , имал съм много джипки , но единствено за мен си остава Гегата и Нисан Патрул , всичко друго е тотал щета , но съм започнал още с Джип Руски текезесарката Газ, също и той е много проходим даже и пред Уаза , в нищо не можеш да ме убедиш с това което си написал , защото заради такива котето като твоя съм лежал много под тях , и накрая взех правилното решение !.

    Коментиран от #26

  • 13 Потребител на бензин

    8 3 Отговор

    До коментар #11 от "Бай Кольо":

    Произвежда се в Австрия бе разбирач-теоретик. Много знаете за неща дето сте ги виждали само от вън. И BMW си виждал вероятно на снимки само

    Коментиран от #20

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор

  • 15 опала

    11 8 Отговор
    Ленд ровър и здравина са оксиморони.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор

  • 18 123

    8 10 Отговор
    Голям смях тука. Той ако беше толкова зле Дифендъра, както всички тук го изкарват, щеше ли да е абсолютният еталон дето всички копират? Това е една легенда! А Г-класата е напомпана с екстри грозотия, която богати футболисти купуват. Гледам дори в Австрия, дето май сглобяват Г-класи, е пълно с всякакви модели Ланд Ровъри и най-вече Дифендър. Когато трябва да се върши работа, това е. Другото е компромис.

    Коментиран от #22, #24

  • 19 истинко

    3 0 Отговор
    Господа, когато задавате такъв въпрос трябва да предлагате два идентични модела.... а вие сте предложили избор между кон и кокошка!
  • 20 Бай Кольо

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "Потребител на бензин":

    произвежда се в Австрия пуха а не Гегата , и не ми хвали тия скапани комплексарски кенефи , дето бърка масло и вода , защото от 50 години се разправям с всякакви железа !.
  • 21 1912

    7 0 Отговор
    Мерцедес от година на година отстъпват от позицията си на императив за качество и надеждност. Отдавна не са това, което бяха. Но Роувър е еталон за ненадеждност и лошо качество, сякаш служителите в заводите им са само от средите на Островните алкохолни туристи в България.
  • 22 КИРО САПАРЕВСКИ

    5 3 Отговор

    До коментар #18 от "123":

    опссс , айде още един дето му е кисело кроздето май , да беше станал футболист и ти , или арабин от Дубай, кво мрънкаш , Гегата може в момента да струва 200 бона но ще дойде време да се продаде за 2млн.лева , а твоя котето си го купил също за 200 не след време не можеш да го продадеш и за 10 000 лева , чат ли си къде е разликата , терористите хора купуват ама знаят защо да си правят сметката , по добре си вземи КАМЬОНИ и ги джитни у НЕКОЯ мина или кариера и ще ти изкарват кинти и ще храниш семействата на тези дето ще ти работят , безмислено е да хвърляш една чанта с пари за един варел , в който след време няма да има никакъв смисъл , и всяка класика си има своята концепция и стил , но за хора с много пари , Ганьо живее под-наем и си купува за 50 хилки кола с заем , нали щото комшийката трябва да те види каква кола караш , щото било много важно , не не е важно ако се замислиш!.
  • 23 КИРО САПАРЕВСКИ

    4 2 Отговор
    пърдон , исках да напиша футболистите си купуват и не само те , а не терористите , моля за грешката по нагоре дето я написах да ме извините !.
  • 24 Мимо

    5 0 Отговор

    До коментар #18 от "123":

    Ще питам и теб , ама дай честен отговор: какъв опит имаш с изброените от теб машини? КОНКРЕТНО! Без отговори от типа: "ама аз ги гледам по цял ден " и "един,дето е много в час ми каза". Говори конкретно, ако обичаш. Всичко останало е тип детски истории от моето време - ама нашата кола е по-яка щото вдига 180 (по километраж - Лада) , а пък вашата не е , понеже вдига само 160 (Москвич 12-так)
  • 25 666

    3 2 Отговор
    Когато дадете 300/400 бона за нова гега тогава давайте мнения!
  • 26 Кирчо

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "КИРО САПАРЕВСКИ":

    моето момче, ти плачеш за глоба, на езерата е забранено за мпс-та.
    Ще те напляскам

    Коментиран от #36, #38

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор


  • 32 Този коментар е премахнат от модератор

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор

  • 35 Юри

    4 2 Отговор
    Твърдо против Дефендара. В по тясно нещо не съм влизал. Английски превъзхвален боклук. Шум колкото искаш при 90-100 км. в ч. Вярност че е абсурд да вуртиш с лява ръка огромния волан. А понеже съм два метра, трябваше като натискам съединителя да отваря шофьорската врата за да превключва и още. Като Дам десен мигач го изключван с коляно. Карал съм Тико и беше по добре като това с мингача и та беше.

    Коментиран от #37

  • 36 Българка

    5 0 Отговор

    До коментар #26 от "Кирчо":

    Има ли мързеливци с пари , ще има работа за хора като Киро.
  • 37 Българка

    3 1 Отговор

    До коментар #35 от "Юри":

    Имаме Дифендър пикап двойна кабина , да кажеш че това чудо е малък или тесен е чудо на чудесата. Над 5 м е дълъг и над 2м широк , а с тия "рошавите" гуми е и много висок. Налагало ми се е да го карам няколко пъти и мога да кажа, че е шумен и бавен (мисля че е 122 к.с.). Никога не ни е оставял, а го имаме отдавна. събира много багаж + колелата (фенове сме на планинско колоездене). Единствения недостатък му е разхода, като ламя е.
  • 38 КИРО САПАРЕВСКИ

    4 0 Отговор

    До коментар #26 от "Кирчо":

    напротив , цялата каша я забърква Герберския Кмет , за да може лифта да върви и да лапа яко на готово кинти , това съоръжение едно че не се подържа и второ е много опасно за возене на него , бяха го спряли преди време и после пак го пуснаха , що се отнася за НАС които караме на офроуд , ние си имаме терен до някъде и който иска да усети тръпката се вози с НАС, ние не пречим на никой и караме до място където е позволено +това давам хляб на мойте шофьори и техните семейства и не нарушаваме нещата както вие го описвате вие се правите на интересни , и тук не е важно да занимавам цялата аудитория кой какво работи , защото темата е съвсем друга , за обсъждането на кой е по добър и надежден джип но това си е мойто лично мнение ,по добре си гледай в твойта канче а не в мойто , аз на никой не преча и никой не задължавам , върша си моята работа , утре ти няма да ми сложиш на масата и да ми нахраниш семейството , аз се заемам с тази отговорност !.

    Коментиран от #39

  • 39 Мимо

    2 0 Отговор

    До коментар #38 от "КИРО САПАРЕВСКИ":

    Значи точно твое "кубче" съм карал единия път :)
    Бяхме там и нямаше достатъчно шофьори и ми предложиха ако искам да се самозакарам групата дето бяхме до горе - страхотна машина. И точно това коментирах с единия мъж дето бяхме заедно - че тука Роувъра ми не съм Съвсем сигурен дали щеше да се справи. Остави ги интернетаджиите, дето срещата им с нещата от живота е основно чрез гледане на клипове в Ютуб. Поздрави.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта