Last news in Fakti
07 Януари, 2023 24984

Чисто нова Dacia или употребявано Audi?


  • Dacia Duster За сумата от около 40 хиляди лева може да вземете чисто нова Dacia Duster директно от магазина. Един от най-евтините нови кросоувъри у нас се предлага със задвижване на четирите колела и механична трансмисия.
  • Audi Q5 За същата цена може да изберете и употребяван автомобил от по-висок клас като Audi Q5 например, който също предлага 4х4, но също така е произведен около 2015-2016 година и в повечето случаи е преминал 150 хиляди километра.

    1319 гласа
    51%
    49%
    1259 гласа

Коментари

  • 1 Ласков

    70 41 Отговор
    подвеждаща анкета
    аз бях в Дания и цената на най отрязаната без 4х4 е 40000лв. след като добавиш 4х4. автоматик и останалите екстри които ги има като базови в Q7 например цената надхвърля 60000

    Коментиран от #6, #10, #44, #104

  • 2 Трайчев

    61 63 Отговор
    Просто АУДИ!!!!!

    Коментиран от #39

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор

  • 4 Чоко

    154 37 Отговор
    Моля не ми сравнявайте дъстар с Ауди,по ирония на съдбата ги и карам и двете в случая и няма място за сравнение....

    Коментиран от #84, #105

  • 5 ТурчинТъпкач

    92 129 Отговор
    Ауди 3.0 тди най големият боклук създаван от човешка ръка

    Коментиран от #31, #66, #67

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор


  • 7 Този коментар е премахнат от модератор

  • 8 Велик Депутинизатор

    125 23 Отговор

    До коментар #7 от "НИКИ":

    Мо то повечето коли в Турция са все нови Дачии,масово младите си купуват като бюджетно решение.
    Хората си карат нормални марки и никой не си избива комплексите.Даже в Инстанбул си се шофира нормално и никой не мутрее
  • 9 езиковеди и диалектолози

    85 15 Отговор
    Все ми напомня за сравнение между окуцял кон и недохранени магаре.......Всеки сам си прецЕня напоследък!!! Честит имен ден на всички Ивановци!!!!!
  • 10 уъткйуъ

    54 30 Отговор

    До коментар #1 от "Ласков":

    Кефи мъ как лъжете и си мислете, че другите ви вярват...

    НЯМА Дъстър с автомат и 4х4- или едното, или другото... И най-скъпият Дъстър (бензин, автомат и 4х2) дори с макс. удължена гаранция струва 47 000лв.


    Не че е от значение де- скъсаняци като теб само си мечтаят за нова кола и точат лиги по гнусната НЕудачия... Не че споменатото Кю5 е по-свястно, но поне е по-комфортно и прилича на нещо като кола...

    Коментиран от #77, #82

  • 11 Тони

    85 28 Отговор
    Аз работя в най -голямата охранителна фирма в България.
    Служебните ни коли са Ауди Q2,Дачия Дъстър и Форд Пума ...Значи сравнението е меко казано тъпо....Аудито е с класи класи над дачията...Комфорта, динамиката и удоволствието от шофирането в Дачия просто липсва....

    Коментиран от #12, #13, #18, #51, #103

  • 12 Цветан Соколов

    47 2 Отговор

    До коментар #11 от "Тони":

    Явно работиш в 161 ...
  • 13 Иван

    50 26 Отговор

    До коментар #11 от "Тони":

    Сравнението е между нова Дачия и Ауди втора употреба. Не е между два нови автомобила. Когато са нови е ясно, но при нова Дачия и Ауди втора употреба има дилема...
  • 14 вещо лице

    53 20 Отговор
    хвалиш старо - караш ново
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор

  • 16 ...

    19 10 Отговор
    каква бележка има в жабката на неудачия за "спешни" случаи - "от новото по хубаво нЕмА"....
  • 17 Бен

    56 38 Отговор
    Няма по-проблемен автомобил от Audi! Възможно една от най-големите издънки в автомобилостроенето, конкретно визирам ЕЛЕКТРОНИКАТА !!! Тотален шит! Проблем след проблем... иначе двигатели и задвижване им го признавам, но до тук, тк електрониката е 80% от автомобила. А те нямат таква!

    Коментиран от #81

  • 18 тъуиоп

    34 33 Отговор

    До коментар #11 от "Тони":

    "Комфорта, динамиката и удоволствието от шофирането в Дачия просто липсва"

    Ами то баш тези неща са основната причина за високите цени на едни марки... НЕудачията е просто купчина желязо дето се движи някак и толкова- всяко Ауди в същият клас ще е поне 3 пъти по-скъпо при равностойно оборудване и ще предлага поне 5 пъти повече комфорт и удоволствие... Към момента положението е простичко:

    - Неудачия и Рено са на дъното по комфорт и т.н. като се опитват да компенсират с ниски цени
    - Колите на ПСА са някакво разумно ниво- по комфорт са много над Неудачия и Рено, като цени са доста под немците...
    - Немците са и комфортни, и интересни обаче са безобразно скъпи

    Чакайте да дойдат китайците- качество МНОГО, МНОГО над немското и цени на нивото на ПСА или малко отгоре...
  • 19 Карач

    55 19 Отговор
    приключения с Дачия не желая. А Ауди карат разните комплексари. Ще избера Японска или Южно Корейска кола. Иначе карам и Форд от нов 15 години и със сигурност НИКОГА повече няма да купя Форд.
  • 20 Християн

    71 23 Отговор
    Ще Ви кажа нещо: Няма място за сравнение, но в България. Тук лицемерието и външния вид са на почит, нищо свързано с вътрешността и чувството да имаш разум. Същото е и при колите - пълен лукс вътре, но 15 годишна изтърбушена и лишен от живот двигател(тук-там може да намериш с по-малко нужди за смяна на части кола). Лично аз предпочитам да си карам новата кола, макар и с по-малко функции, но да знам, че мирише вътре на ново, а не на пръднато или чужди крака.

    П.С: Удоволствието да шофираш един автомобил идва от това, дали си доволен от него, а не от марката :)

    Коментиран от #30

  • 21 Аустрия

    15 12 Отговор
    Витарка...
  • 22 еее

    33 67 Отговор
    Дъстъра е на светлинни години пред немското дърво !
    Карал съм три такива и имат всички екстри на немското дърво,
    че даше и отгоре. Да не говорим, че продимостта е ненадмината.
  • 23 777999

    43 9 Отговор
    Всичко е въпрос на разбиране и усещане. За мен това е малко болна тема и ще разкажа на 2 на 3 моето мнение. Притежавал съм около 15-16 автомобила до момента ,като първия ми е Тойота. 2011 година закупих Ауди А6 3.0 ТДИ (2009г.) 239кс. фейслифт. Продадох го и го замених 2014 година с БМВ 530д Ф10 (2011г.) 245к.с. 2017г. продадох БМВ и закупих чисто нова Мазда 6 от Стар Моторс,която и до момента карам. Тя е най-високото възможно изпълнение 2.2д 175к.с фейслифт - автоматик. За съжаление не мога да я сравня с БМВ или Ауди… като усещане, като желание към самия автомобил. Просто е нова, изгодна и лесна за подръжка. Желязо ,което ще те пренесе от точка А до точка Б. Всичко друго липсва. Вие си преценете ,какво искате.

    Коментиран от #47

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор

  • 25 Дачия Спринг

    31 10 Отговор
    Може да е за предпочитане, преди даваха и субсидия от държавата за нов електромобил ... Иначе какво сте тръгнали да се занимавате с Dacia и Audi. Само Москвич за България и за предпочитане с някоя знойна Рускиня ...
  • 26 Бгг

    35 18 Отговор
    Новото си е ново, и младото си е младо !!!
  • 27 Бгг

    15 11 Отговор
    Новото си е ново, и младото си е ни !!!
  • 28 Ха на бас

    53 12 Отговор
    Никой не споменава фактора безопасност . Достаъчно е Аудито да спаси живота Ми (ти) един път и то се е изплатило ! Дачията е просто дачия ...!
  • 29 аожа

    30 43 Отговор
    Дори мароканските Дачии са за предпочитане пред тези танкове на Ауди.
    Не случайно Сандерото е номер едно по продажби в Европа. Всичко останало
    е компромис.
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор

  • 31 Щоо

    13 3 Отговор

    До коментар #5 от "ТурчинТъпкач":

    Купи си нова и не ти хареса или купи някоя на която само емблемата е Ауди
  • 32 ааяэ

    12 23 Отговор
    Ауди ли ?!?
    Какво беше това ?!?

    Коментиран от #72, #78

  • 33 анонимен

    54 8 Отговор
    Масово българина е комплексар и мозъчно изостанал.Като сравним с швейцарците как го карат пестеливо и никой не парадира с какви пари разполага или супер коли.Всички карат нормални коли,скъпите само банкери и милиардери.Всеки според чергата

    Коментиран от #37

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор

  • 35 мнм

    40 16 Отговор
    Аudi никога не са правили джипове с висока проходимост.
    Това Q серията е само за града, не се заблуждавайте, че
    ще стигнете в снега до някъде. Карал съм Q7 - красива, но
    неудачна кола - прекалено скъпа поддръжка, лапа като ламя,
    повече стои по сервизи, от колкото на пътя. А, като вдигнеш
    на магистралата над 180, шума вътре става като на реактивен самолет.

    Коментиран от #40

  • 36 Сравнението

    22 3 Отговор
    Като да ядеш кучешка радост и луканка,и двете са правени от месо
  • 37 Вярно

    22 3 Отговор

    До коментар #33 от "анонимен":

    В Северна Америка е същото. Колата е инструмент за предвижване и хората ги интересува по-скоро какви са финансовите аспекти. Тази мания по колите в България може би идва от Германия. Там са откачени на тема коли. Един Германец преди време се бе изказал, че колата била като кожата му и не можел без нея.
  • 38 Сравнението

    24 4 Отговор
    Аз карам 5000 км на година полуградско каране ,имам опел Мерива автомат и ми върши работа .Преди карах по 70000 км на година с Ауди А 8 не усещаш карането ,но А 8 няма нищо общо с другите им модели

    Коментиран от #90, #91

  • 39 Най скапаната марка след фолксваген

    26 29 Отговор

    До коментар #2 от "Трайчев":

    Е Ауди!!!!! Дачията е 100 по добра за парите си!

    Коментиран от #41

  • 40 Споделям

    19 17 Отговор

    До коментар #35 от "мнм":

    Карал съм цяла Румъния с Q 7 40 50 см сняг няма проблеми ,при повдигането на ауди мостовете се вдигат с купето до като другите вдигат купето но мостовете остава долу ,а ако с гуми за оф роуд ще минеш там където сериината тойота не може казвам го от опит

    Коментиран от #50, #63

  • 41 Психиятара

    9 7 Отговор

    До коментар #39 от "Най скапаната марка след фолксваген":

    Не си идвал скоро и пак си изтървал влака
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор

  • 43 Иво

    26 8 Отговор
    Няма мвсто за сравнение. Все едно да сравняваш нов Трабант с Мерцедес. Ауди е просто класа.
  • 44 Подвеждаща анкета

    36 13 Отговор

    До коментар #1 от "Ласков":

    40х. за дачия, и след 5 години е за боклука

    Коментиран от #68

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор

  • 47 Никси

    10 5 Отговор

    До коментар #23 от "777999":

    аз съм на същото мнение и може би това ще ми е моя нов проект за Мазда 6 комби бензин , праскам му една газ и е бонбонче , за Аудито не мога да нищо да кажа защото такава кола нито съм притежавал нито съм се возил , нека кажат хората Ко то са притежавали , но за Дачията ще кажа следното , Возих се 3 години в една линейка която вози хора за хемодиализа , аз бях един от тези хора , като кола е много здрава но и тя си има свойте минуси , единственото нещо което ме кефеше нисановия мотор който е много пъргав икономичен вариант по хубаво работи от този на реното със 7човека на метан вървеше доста перфектно , става за таксита и за държавен автомобил но за частен не е баш поради това че както казват на 5-тата година трябва да го сменяш веднага с нов защото след това почват масово ядовете , но това е мойто мнение което съм видял и усетил с очите си и ушите си като един шофьор вече 35години зад волана и бивш професионален 30 години.!!!.

    Коментиран от #53

  • 48 Иван

    26 9 Отговор
    Най на пред помислете за сигурността на вдашето семейство ,и след това си помислете дали искате ДАЧИЯ.???
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор

  • 50 80%

    21 1 Отговор

    До коментар #40 от "Споделям":

    Ще споделите ли, какви точно "мостове" има което и да е Ауди от серия Q?!
    А за анкетата - Q5, ако не е съвсем разпаднато от ползване, е по-дория вариант! "Дачия" имаха предимството да са евтини, но вече не са, а качеството им не е напреднало толкова, колкото новите им цени. "Проходимостта" при Дъстър се дължи само на добрият клиренс, но когато се наложи нещо друго, се е типичен "паркет"., въпреки "късата" първа предавка.
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор

  • 52 Даа

    16 11 Отговор
    Когато Форд го попитали, коя е най хубавата кола и очаквали да каже Форд , той отговорил новата.
  • 53 Абе

    11 3 Отговор

    До коментар #47 от "Никси":

    Какъв нисанов мотор сънуваш. Дачия са с двигатели на рено. Нисан също са с двигатели на рено. Най добрия двигател е 1,6 бензин. На Нисан го има с турбо до 190 КС. На Дачия е 195 КС. Новите двигатели са 1,3 КС до 150 КС. Както се казва даунсайзинг. От английски намаляване на размера. Ама всички които са карали този двигател предпочитат 1,6 , защото е най добрия и между другото е двигателя който по класация може да изкара и 1 млн км при правилно обслужване.

    Коментиран от #57, #74

  • 54 Даа

    3 1 Отговор
    Поправка , грешка на правописа1,6 -105 КС.
  • 55 В.Г.З.

    15 6 Отговор
    Самото сравняване с Ауди е комплимент за румънската каруца!!!
  • 56 васИк атанасова

    35 3 Отговор
    ТАКАВА АНКЕТА МОЖЕ ДА ИМА САМО В БЪЛГАРИЯ
    НИКЪДЕ ДРУГАДЕ ПО СВЕТА НЯМА ДА СРАВНЯВАТ АУДИ И ДАЧИЯ
    КИТАЙЦИТЕ ПРАВЯТ МЕНТЕТА НА АУДИ С ТЯХ ДОРИ НЕ МОЖЕ ДА СЕ СРАВНИ ДАЧИЯТА
    АУДИ Е ПРЕМИУМ АВТОМОБИЛ СРАВЯВАН С БМВ И МЕРЦЕДЕС А НЕ С ДАЧИЯ
  • 57 Никси

    5 1 Отговор

    До коментар #53 от "Абе":

    Дачия лодги го има , такава линейка ме вози , ако ще ми вярвай , аз празни глупости не приказвам, видел съм го с очите си , мисля че беше 1,6i ,116к.с на Метан , значи ако лъжем да не мръднем от тука за винаги , фирмата в София се казваше ТрансДиализ може да ги попиташ !!!.

    Коментиран от #58

  • 58 Този коментар е премахнат от модератор

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор

  • 60 Пристрастен с Дъстър

    20 1 Отговор
    Притежаваме Дъстър с 1,6 литров мотор разработен от Рено -Нисан с фабрична газова уредба.
    Мотора се вграждаше в по ранните модели на Нисан-Кашкай,Микра и Джук и е с верига.Не може да се сравнява с Ауди но усещането за нова кола е много приятно и разхода на газ при скорост 110-120 километра е около 8,5 на сто газ.
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор

  • 62 ДААА

    14 11 Отговор
    Кисело е гроздето киселооооо, чисто ново Q 7 перфектно без забележки, автомат 8 степени. Карайте си румнските бичкии.
    Чисто нова А 6 350 000 хил. км само масло и дизел.......... кисело е киселоооо.

    А и още нещо няма как да сравняваш космическа совалка и нещо средно между нищо.

    Коментиран от #73

  • 63 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #40 от "Споделям":

    Аааа, ко речи? Я пак, че обърка хората!
  • 64 ДААА

    2 0 Отговор
    Нещо не е наред къде е СЕКТАНТА...................... много се изгуби.......... забави..
  • 65 Гост

    9 2 Отговор
    Защо се сравнява Дъртър с Q5, а не с Q3? Не ми се срува в един клас със Q5, ама все тая!
    Най скъпия Дъстър по ценова листа е 47000 лева! Такава е и цената на между 8 до 10 тодишно Ауди от дилър с гаранция от 1 година! Всеки сам си преценява, ама ако не си абсолютен карък, за 5 години поддръжката на Аудито ще е с не повече от 1000 лева сравнена с Дачията! И след 5 години на пазара ще са почти на една цена! Въпреки това, за определени нужди, и определени условия на ползване, Дъстър! Като цяло сравнението е неуместно…, освен ценово.
  • 66 Георги

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "ТурчинТъпкач":

    май забравяш 2.5 тди :D
  • 67 А В ЗАДНИЯ ДВОР

    8 1 Отговор

    До коментар #5 от "ТурчинТъпкач":

    тъпчеш ли се ?, щото има мераклии да ти пръснат халката едни яки Българи.
  • 68 Любител

    10 2 Отговор

    До коментар #44 от "Подвеждаща анкета":

    Първо си купете Дачия за 40 хиляди и след 5 години може да говорите как е.

    Коментиран от #106

  • 69 Румен

    15 3 Отговор
    Хора престанете ! И двете коли са добри ! Никога няма да има българска е това е лошо!
  • 70 Йойо

    19 1 Отговор
    Сега,аз карам дачиа сандеро 2019.Ако нямате никакви изискания става,ако имате не е за вас.Да,нова е.Минуси-лоша шумоизолация да не кажа никаква,много шумна вътре,шумен мотор,на 130 слагате тапи за уши,гори много.Плюсове-лек съединител,скоростите са прецизни,приятна возия.Ако нямате претенции към конфорт става,ако имате,не е за вас
  • 71 Коко

    12 0 Отговор
    Тъпо поднесена статия.....сравняват се два автомобила,които са различни Класи....една спрямо друга и като ценови диапазон когато са нови и като марка производител...Ауди е в премиум сегмента на автомобилите и нито е евтин автомобил за закупуване,като нов и съответно като разход за поддръжка и обслужване спрямо една Дачия.....без значение от кой модел е тази Дачия.
    По презумпция и като правило е винаги да имаш и да караш НОВ АВТОМОБИЛ,но все пак във всички тези,правила и презумпции има изключения.Всеки да го разбира както иска.....
  • 72 Генади

    4 2 Отговор

    До коментар #32 от "ааяэ":

    Едно такова като мравояд, но яде масло - маслояд
  • 73 Ганьо

    7 2 Отговор

    До коментар #62 от "ДААА":

    Правилно го каза: само масло и дизел - горе долу наравно гори и от двете
  • 74 Никси

    4 0 Отговор

    До коментар #53 от "Абе":

    незнам , тогава бях в периода от 2015 до 2018 на диализа след това бяха ме трансплантирали с нов бъбрек , и колите са били от първите с други мотори ,Нисановия 1,6i 116к.с , а на Реното пак 1,6i90к.с , човече всеки вторник , четвъртък и събота в продължение на 3 години тия коли са ме возили до Окръжна Болница Св.Анна , докато не ми излезна късмета за трансплантирането !!!.
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор

  • 76 Ми той умрял ма

    11 1 Отговор
    Аз още карам A4 B6 1,9TDI и не откривам мноо по съпоставим, здрав и съпоставим автомобил дори от ниския клас, може и нов :) Инак да предпочитам да гледам Dacia по рекламите само.
  • 77 Този коментар е премахнат от модератор

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор

  • 79 1520

    4 2 Отговор
    Форд преди повече от 100 г. е казал най хубавата кола е новата
  • 80 В сервиза ;-)

    30 0 Отговор
    Дъстара не си заслужава парите. Единствената Дачия която е ок в момента е Сандеро Степуей с всички екстри 32500 (автоматик, нагреватели на седалките, безключов достъп, автоматичен климатик преден и заден парлтроник) и то взета от Румъния, че нашите дилъри си слагат едни 1000-1200лв повечко от дилърите в Румъния (и това след като приспаднем франко София). Аудито е супер, но Българите искаме да вземем кола на на 5+г. и 200+х.км. и да я караме още толкова без да харчим допълнително, и идва смяна на масло съединител и двойния съединител 6500 ... ееее много бе брат, нема ли нещо по тънко?! .... еми турски/китайски/бразилски части за 4500 и след 30000км е брааат ко стана, толкова хубава кола на 230х.км. нова ти казвам и се скапа???
    Или взимаме колата на 150х.км и катализатора/дпф-а за смяна, .... ееее брат режи го и ми дай 200лв. че ми обявиха 1500лв за нов тия са луди ако си мислят че ще дам пари за да дишам чист въздух.
    Идва зимата взимаме гуми ... в найййй добрия случай петлас, че тия западните много пари бе брат и едно зимна гума о другото (ама спирачния път с разлика 5-10метра). Лятото одва е що да сменям с летни зимните са си ок за лятото, паа ще спестим за смяна и следващата зима!!!
    Проблема не Дачия или Ауди, кола коя можеш да си позволиш и да я поддържаш, а не да си вземеш Ауди и после се чудиш от къде да вземеш пари за да я движиш.
  • 81 Име

    8 2 Отговор

    До коментар #17 от "Бен":

    БМВ ги водят при проблемите с електрониката, там БМВ надминаха и ФИАТ и ФОРД. Баварците след 2005-та са пълна боза(говоря за електроника).
  • 82 312

    6 3 Отговор

    До коментар #10 от "уъткйуъ":

    Цените на едни и същи автомобили в различни страни е различни, приятелю. А това, че човекът е написал коментар тук, не значи задължително, че няма 50 000 лева за кола. Не опраделяй като лъжец всеки, който не е скъсаняк като теб.
  • 83 Гост

    5 1 Отговор
    Преди повече от 15 години имах удоволствието да карам служебно А4. Оттогава започнах и за лични автомобили да си търся премиум бранд, макар и по стара. Лексус, Мерцедес, БМВ, Ауди - който каквото му харесва. Ами има разлика на дълъг път! В града все тая ама на магистрално 4 часа не ги усещаш, а с Астра, Меган, Корола те уморяват. Преди два месеца направих София-Варна-Пловдив без почивка.

    Коментиран от #102

  • 84 Фен

    3 3 Отговор

    До коментар #4 от "Чоко":

    Що бе, пич ?
    Толковали ти е гадно Аудито? 😅
  • 85 Раптор

    4 10 Отговор
    ... Ами ... и едното и другото имат един фатален недостатък- не са Субару.
  • 86 Собственик на стари автомобили

    28 3 Отговор
    Имам 2 стари коли - Рено 19 от 1995 и Сузуки балено от 1998. Колите се обслужват редовно, не пестя пари от части и гуми. С намерение съм да ги карам още дълго време. Не са ме оставяли на път, прости са за поддръжка, частите на реното са евтини. Вместо нова кола си купих гараж. Предпочитам да инвестирам в тухли четворки. Съседите с лъскачките паркират пред блока, ако има място. Аз - в гаражите (един личен и един под наем). Пет пари не давам за това какво си мислят хората за моите коли. Имам си основна и резервна, карам си ги и не ми пука за тях. Немския премиум да го кара който иска. Аз сърбах попарата с вдигнат капак на магистралата с немски премиум, купуван нов от България (служебен) на 105 000км. Който иска да ги кара. С моите където тръгна - стигам. И не ги мисля - къде ще ги оставя, кой ще ми удари колата, дали някой няма да я задигне. Всеки си има собствено мнение за това как да си харчи парите

    Коментиран от #99

  • 87 Цветанов

    6 1 Отговор
    Най-добрата кола е новата

    Коментиран от #100

  • 88 Ваг

    6 6 Отговор
    Винаги ще избера втора ръка премиум със всичките му рискове пред нов автомобил от такъв клас. Разглобявал съм Dacia докато работех в автоморга. Арматурното табло може да го сгънеш на две.
  • 89 Този коментар е премахнат от модератор

  • 90 Остани си с полуградското

    3 0 Отговор

    До коментар #38 от "Сравнението":

    И кое няма общо с другите модели? Всичко от А6 и нагоре може да се конфигурира със същите въздушно окачване, двойни стъкла и шумоизолация като на А8. Само има една подробност - А8 е проектирана да се возиш отзад, а само Ганя и сходни източноевропейски субекти си я карат сами, защото чули, че била по-по-най...
  • 91 Остани си с полуградското

    3 0 Отговор

    До коментар #38 от "Сравнението":

    И кое няма общо с другите модели? Всичко от А6 и нагоре може да се конфигурира със същите въздушно окачване, двойни стъкла и шумоизолация като на А8. Само има една подробност - А8 е проектирана да се возиш отзад, а само Ганя и сходни източноевропейски субекти си я карат сами, защото чули, че била по-по-най...
  • 92 някой

    6 3 Отговор
    Ауди естествено!,само льохман би избрал Дачия понеже търси по евтина поддръжка!Едно е да караш Дачия,друго е Ауди. Комфорт,екстри,визия,качество на изпълнението,държи цената!Новата Дачия след няколко години е на 1/3 от цената!!!Не е обезшумена,над 120 км. вътре не можеш да си чуеш музиката,тънка ламарина !!!,появяват се вдлъбнатини от нищото,дизайна е смешен и вътре и отвън!!!За Льохманите :питайте колежките коя кола да си купите,те ще ви подскажат.
  • 93 Николай Чорбаджиев

    6 3 Отговор
    Имам дачия Лоджи закупена нова от Еспас Ауто. Моят съвет към всички колеги е стойте далече от тази марка. Просто си хванх болест с нея.
  • 94 Симо

    3 0 Отговор
    Все едно да сравняваш Джорджано с Лили Иванова
  • 95 Трудовак

    5 2 Отговор
    Дачия за служебна -ДА
    Ауди за лична -ДА
    Обратно НИКОГА
  • 96 ганю

    2 0 Отговор
    Нито едното нито другото БТР с по голям калибър
  • 97 Бастри

    5 2 Отговор
    Сравнението не е резонно.

    Някой беше написал , че за изравняване на екстрите Дачията струва 50000.За 50000 има нов автомобил , който със сигурност ще предпочета пред Аудито.Няма нищо по - хубаво от новия автомобил.От 16-17 години карам нови коли , никога не бих си купил втора употреба.
  • 98 Бастри

    7 5 Отговор
    Е не разбирам защо е спора.Ако тази анкета е в нормална държава , ще е 80 на 20 в полза на новия автомобил.Но в България , може да ходих със скъсани слипове и чорапи , но караш БМВ , Мерцедес и Ауди.Просто селяндурщина.

  • 99 Никси

    2 2 Отговор

    До коментар #86 от "Собственик на стари автомобили":

    само че разликата със стар премиум и нов е коренно различна , от тук до луната и слънцето обратно , аз предпочитам стария премиум !!!.
  • 100 Никси

    1 0 Отговор

    До коментар #87 от "Цветанов":

    да, това го каза същото и Селянинът с Колелото на Дочо Болгуров на един тръг за стари Волги !!!😁😄😃😂🤣😄😃👍👍👍,.
  • 101 Пътуващ

    1 0 Отговор
    Сектанта явно е още в тъй наречената Дачия Нирвана и се носи в духовното.Като се събуди ще ви удари една мощна реклама.Но дълго време ще го държат свидетелите на Дачия от седмия ден в сънно състояние и затова не пише тук
  • 102 Ангел

    1 0 Отговор

    До коментар #83 от "Гост":

    Уморяват пътищата,не колите.в Италия с мицубиши колт съм минавал 1200 км и не се изморихколкото тука за 200 км
  • 103 Разликата

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Тони":

    А разликата в цената нали знаеш колко?
  • 104 Нико

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "Ласков":

    Аз съм в България и Дачия Дъстър в максимална конфигурация с 4х4 TCe 1.3l 150ps и всички опции излиза 46 хил. лв. Да не говорим, че спец. този двигател е разработван 4 години от Рено/Нисан/Мерцедес (да, същия!) и е тестван на 40 хил. ч. и 300 хил. км. Аудито е готово да почне да иска пари за поддръжка, а с Дъстър си сигурно спокоен поне до първите 100 хил. км. Аудито ще харчи и повече и може и електрониката да "скръцне". Ако човек е без предразсъдъци и не иска символ за статус - вземи Дъстър и се радвай!
  • 105 Нико

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "Чоко":

    карал съм и двете, зависи коя генерация и двете и на колко км.
  • 106 Танос

    1 0 Отговор

    До коментар #68 от "Любител":

    Не е нужно да изпиеш морето за да разбереш,че е солено всеки по интелигентен човек не би купил дачия освен за служебна или такси

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта