Конфликт
Кой е отговорен за фаталната отсечка?
0 КОМЕНТАРА | ВИДЯН 932727 Август, 2018 10:11
Светослав
Глосов Председател на УС на АПИ
Трейс
холд
груп Строител на пътна инфраструктура
При изпълнението на проекта инженерът определя технологията на изпълнение, така и приема ограничителните средства, материалите, които се използват. Въз основа на сигнали, получени от органите на МВР, първите мерки, които АПИ е предприела е да предупреди за опасния участък на пътя – има ограничения на скоростта, указания, че пътят е хлъзгав и има опасност за ПТП. Този път е в гаранцията, тя изтича тази година. Към момента Агенцията е спазила всички процедури, които се изискват по закон. Следващата стъпка е по съдебен ред да принудим фирмата. Последният оглед на пътя е правен на 15 август. 10 дни по-късно получихме отговор, че дефектите не са отстранени.
488 гласа
91%
9%
47 гласа
Пътят е пуснат в експлоатация две години преди формалното му приемане. Гаранционните срокове обаче, както е регламентирано в Наредбата започват да текат от датата на подписване на Акт 16, което се случи през 2016 г. Рехабилитацията е осъществена, без да бъде спирано движението по тежкото трасе. Агенция „Пътна инфраструктура” е избрала фирма, която да поддържа пътя в този период, а нашият ангажимент е свързан само с дефекти, които сa се появили в гаранционния срок. Длъжни сме да подчертаем, че цялото движение на тежкотоварни автомобили, след стартиране на ремонтите по АМ “Хемус“ се пренасочи през Искърското дефиле.
Въвеждане на коментар към конфликта
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към конфликта
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.
Анкета

Смятате ли, че докладът на ЕК за България цели спасяването на правителството?

КОМЕНТАРИ