15 Януари, 2023

Мислите ли, че хибридните автомобили имат бъдеще?


Мислите ли, че хибридните автомобили имат бъдеще?
С подкрепата на
mobile.bg
Да, те ще заменят конвенционалните автомобили
26% (790)
Не, те са просто преход
68% (2072)
Нямам мнение
6% (186)

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ЛЕОПАРД

    5 2 Отговор
    ВРЕМЕТО ще ПОКАЖЕ
  • 2 КОЗинЯК

    6 6 Отговор
    НЕ,те са просто едно недоразумение.
  • 3 4️⃣4️⃣5️⃣5️⃣

    5 4 Отговор
    Може да не е съвсем скоро, но електромобилите ще изместят изцяло хибридните.
  • 4 Адам Хилтън

    7 2 Отговор
    Може да заменят обикновените автомобили, ако тръгне някой да ги раздава безплатно - хибридните има същият проблем като електромобилите. Скъпи са за купуване и скъпи за ремонтиране. И със сегашната рецесия която може да трае 10 години и повече, скъпите коли ще си седят по магазините.

    Коментиран от #15

  • 5 Маркетингов трик

    6 3 Отговор
    Хибридните автомобили всъщност повече работят на гориво отколкото с батерия.

    Коментиран от #8

  • 6 Дебиле бг

    2 2 Отговор
    Ако искаш хибриден автомобил трябва да чакаш 1 година нещо, като да искаш Ф-16.
  • 7 Хаха

    2 3 Отговор
    Предпочитам конвенционално Камаро пред хибридна сапунерка.
  • 8 асдфгх

    6 2 Отговор

    До коментар #5 от "Маркетингов трик":

    Колата работи както реши шофьора- към момента е както казваш, скоро ще се променят нещата...
    Вече са налични хибриди с пробег над 150км. само на ток- това е напълно достатъчно за 99% от шофьорите които ще могат вечер от домашният контакт да си заредят колата от 0 до 100%... Следва да се въведат зверските ограничения за шофиране само в режим "на ток" в градовете и гледай как ще се научат да си ползват хибрида правилно...

    Жена ми отдавна кара хибрид с реален пробег 50км. на ток (обещаният е 65км.) и влезе ли в града винаги го кара "на ток". Изключителна рядкост е тези 50км. на ток да не стигнат за обиколките в града- ако има на удобно място зарядна станция спира и зарежда за 10мин. ток в изобилие, ако ли не си продължава на бензин и зарежда вкъщи...

    Ето ви го единственото разумно бъдеще на колите- батерии осигуряващи 2-3 дни ходене на работа и зареждането им за цяла вечер от прост контакт в гаража и някакъв бордови генератор за ток (който НЕ задвижва пряко колелата- само прави ток) било той бензинов двг, водородна горивна клетка или нещо друго... Чистите електрички тип "ТеслЪ просто НЯМАТ бъдеще като масови коли...
  • 9 Бачо Киро

    1 3 Отговор
    Единствените хибриди, които имат смисъл за мен, са ДВГ + електромотори в помощ на ДВГ. Другите въобще не ме интересуват. За предпочитане V6/V8, но мощен редови 4 + ел.м. също е приемливо, според колата. Ел.моторите ако не получават енергия от автомобила по време на движение и трябва да ги зареждам отделно, а стигат за 50км, значи не са ми нужни. Нали идеята е да помагат на ДВГ, за да е по-еко .... Ако работи само или на ток, или на гориво, не виждам как това помага цялостно. Това е автомобил с двойна система за задвижване, на ток или с гориво, не хибрид в смисъла, в който би трябвало да се разбира, демек двете системи да работят заедно едновременно.

    Коментиран от #10

  • 10 тъхуйик

    5 2 Отговор

    До коментар #9 от "Бачо Киро":

    Ти си дебил и е видно от далеч, но трябваше ли да го показваш на всички?
  • 11 Къртев ✍️

    1 4 Отговор
    Хибридните, както и напълно електрическите нямат приложение на дълги разстояния! Нито са нещо ново, нито са икономически изгодни! Автомобилите трябва да се ориентират към "пропан бутан", което е най изгодно и най-екологично, пък и най- приложимо!

    Коментиран от #12

  • 12 тъуифгх

    5 1 Отговор

    До коментар #11 от "Къртев ✍️":

    Поредният цръвул вмирисан дето нова кола не е и никога няма да си купи...

    Питаш гугльо що е туй "DS 7 Crossback E-TENSE 4x4 300" (към 2 тона в максимална комплектация) и почваш да се чешеш по кухата глава как туй нящу успява да показва извънградски разход ПОД 6/100 бензин и без грам проблеми да изминава 850км. преди да му светне резервата... А най-веселото е, че като го караш градско дори и в хибриден режим разходът е дори ПОД 5/100 щото основният товар за потегляне и ускоряване го поемат батериите...

    Та пробвай пак да ми обясниш как хибрида не ставал за дълги пътувания...

    Коментиран от #22

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Знайко

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "Адам Хилтън":

    Вземи прочети малко и после давай мнение. Има различни хибридни технологии. Особено добра е тази на Тойота, която е на пазара вече над 20 години. Последните модели на Тойота ползват много икономичен 2,0 литров бензинов двитател. Последните хибридни технологии на Рено и Мазда също са обещаващи. Френски коли не благодаря, аз лично съм фен на Тойота и Мазда. Чакам повече отзиви за новите хибриди на Мазда с 830 кубиков еднороторен ванкел със 75 к.с. и батерии и електродвигатели включително 4х4.

    Има хибриди, при които има малка батерия + ДВГ с генератор. Който много често се нарича "увеличител на пробега" именно защото увеличава пробега до 600-1000 км. с едно зареждане(с бензин) и същевременно намалява значително времето за зареждане. Увеличителя на пробега има резервоар за гориво, като обикновенна кола и може да се ползва като такава, без да се зарежда от контакт, само дето ДВГ двигателя е оптимизиран откъм разход. А по-добро ускорение и максимална скорост идват от основен или допълнителен електрически двигател. Ако искаш през ноща докато спиш, колата може да се зарежда от контакта. И сутринта да отидеш на работа, а вечерта са се върнеш само на електричество, ако пробега е до 50-60 км.. А когато внезапно ти се наложи да пропътуваш 1000 км. до някъде, да го направиш толкова лесно, колкото със сегашните автомобили само с 2 спирания на обикновенна бензиностанция и пълнене на 50 литровия резервоар за няколко минути.
    Хибридите на Тойота, имат 1,8 и 2,0 литров
  • 16 Край

    1 3 Отговор
    Хибрида и джендера са бъдещето на човечеството.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 ганя

    3 3 Отговор

    До коментар #14 от "0о9и8у7ъ6т":

    хахах,
    Абе Ганя, Тойота е номер едно по здравина и продажби. Ти къв точно кенеф караш, който ще е по-добър от това?

    Коментиран от #19, #21

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Къртев ✍️

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "тъуифгх":

    Не съм се обидил, защо около мен мирише приятно! А цървули в последните 50 години не съм виждал, тъй като няма, кой да ги произвежда! А що се отнася до това дали карам нова кола е без значение! Не зная, с какво се занимаваш, но с оглед на коментара ти. Бих казал, че с коли и двигатели на практика си доста скаран!
Назад към анкетата