След като ви показахме как се прави видеоклип с планинско в Япония с два исторически болида от Формула 1 и още куп ценни машини и уникални пилоти, сега благодарение на медията speedhunters ще ви покажем как протича една среща на автомобилните фенове на един много митичен за тях паркинг наречен Дайкоку. Той се намира в покрайнините на столицата Токио и с годините е придобил култов статус.
Започваме с нещо сравнително често срещано Nissan GT-R, но с внушителен аеро пакет от Liberty Walk и добре подхождащи джанти с голям борд.
Класическа, ванкелова и присъствена и то по 3 - Mazda Cosmo.
Презокеанските хотроди също са на почит.
По широчината на тази задна гума може да съдим, че тук има значителни запаси от мощност.
Освен хотроди, има и фенове на уудитата или дървените автомобили - класики от западния брягна Америка.
Малко по-модерните уоурайдъри, оборудвани с въздушни окачвания, също имат свойте фенове.
И ще започнем с малко по-редките и екзотични за изтока автомобили с Alfa Romeо Giulia.
Заедно с четиривратата и Berlina версия.
И продължаваме с два много класически спортиста от началото на 90-те - Lamborghini Diablo VT и Ferrari 355F в няколко броя.
Един от най-добрите автомобили на Ferrari - F50 с малки подобрения.
И тук се появява едно нещо, което очакваме да събира прах в някоя частна колекция или по-скоро музей - Ferrari 330 P3/4.
Продължаваме с нещо също толкова митично - Jaguar XJS V12 Shooting Brake.
Няколко представителя на Caterham в много различни разновидности и една Ginetta, търсеща своето място.
Една английска марка с много присъствие - TVR с два от нейните модели Tuscan и Cerbera.
И завършваме с британците с този изключителен Aston Martin V12 Vantage GT3.
Нещо германско, бързо и ужасно класическо Porsche 964, попаднало в ръцете на Ruff.
Следващото поколение на 911 - 993 във версията RS в млечно син цвят.
Една от най-добре звучащите коли правени някога Porsche Carrera GT с нейния високооборотен V10.
И най-прясната машина, излязла от германския концерн - Cayman GT4.
Нещо класическо и от Mercedes-Benz с едни от най-красивите джанти на Lorinser.
И едно създание, което сме виждали преди известно време по софийските улици - митичния W126 от Koenig Specials, но претърпял редица модификации в двигателния отсек. Километражът на този звяр завършва на цифрата 400.
Може би най-познатия за нас автомобил - G-class, който виждаме често по улиците, но не и в този вариант от Brabus.
И завършваме с нещо синьо, шведско и много бързо - Koenigsegg, който също е получил редица модификации.