След като ви показахме как се прави видеоклип с планинско в Япония с два исторически болида от Формула 1 и още куп ценни машини и уникални пилоти, сега благодарение на медията speedhunters ще ви покажем как протича една среща на автомобилните фенове на един много митичен за тях паркинг наречен Дайкоку. Той се намира в покрайнините на столицата Токио и с годините е придобил култов статус.
Започваме с нещо сравнително често срещано Nissan GT-R, но с внушителен аеро пакет от Liberty Walk и добре подхождащи джанти с голям борд.
Класическа, ванкелова и присъствена и то по 3 - Mazda Cosmo.
Презокеанските хотроди също са на почит.
По широчината на тази задна гума може да съдим, че тук има значителни запаси от мощност.
Освен хотроди, има и фенове на уудитата или дървените автомобили - класики от западния брягна Америка.
Малко по-модерните уоурайдъри, оборудвани с въздушни окачвания, също имат свойте фенове.
И ще започнем с малко по-редките и екзотични за изтока автомобили с Alfa Romeо Giulia.
Заедно с четиривратата и Berlina версия.
И продължаваме с два много класически спортиста от началото на 90-те - Lamborghini Diablo VT и Ferrari 355F в няколко броя.
Един от най-добрите автомобили на Ferrari - F50 с малки подобрения.
И тук се появява едно нещо, което очакваме да събира прах в някоя частна колекция или по-скоро музей - Ferrari 330 P3/4.
Продължаваме с нещо също толкова митично - Jaguar XJS V12 Shooting Brake.
Няколко представителя на Caterham в много различни разновидности и една Ginetta, търсеща своето място.
Една английска марка с много присъствие - TVR с два от нейните модели Tuscan и Cerbera.
И завършваме с британците с този изключителен Aston Martin V12 Vantage GT3.
Нещо германско, бързо и ужасно класическо Porsche 964, попаднало в ръцете на Ruff.
Следващото поколение на 911 - 993 във версията RS в млечно син цвят.
Една от най-добре звучащите коли правени някога Porsche Carrera GT с нейния високооборотен V10.
И най-прясната машина, излязла от германския концерн - Cayman GT4.
Нещо класическо и от Mercedes-Benz с едни от най-красивите джанти на Lorinser.
И едно създание, което сме виждали преди известно време по софийските улици - митичния W126 от Koenig Specials, но претърпял редица модификации в двигателния отсек. Километражът на този звяр завършва на цифрата 400.
Може би най-познатия за нас автомобил - G-class, който виждаме често по улиците, но не и в този вариант от Brabus.
И завършваме с нещо синьо, шведско и много бързо - Koenigsegg, който също е получил редица модификации.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
09:09 12.01.2016
2 Нов чо
09:42 12.01.2016
3 Гого
09:53 12.01.2016
4 незнайко
Коментиран от #9
10:20 12.01.2016
5 Гост
10:26 12.01.2016
6 опсмопсус
12:16 12.01.2016
7 Коча81
12:44 12.01.2016
8 Cerbie speed six straight six 3 point 6
13:21 12.01.2016
9 Сталин
До коментар #4 от "незнайко":
Освен разликата между нас и японците като манталитет, за която говориш, трябва да се държи сметка, че след края на ВСВ Япония не е била под съветско "влияние", като нас, а под американско и ясно вижда коя от двете системи дава по-добър живот на хората. 70 години след ВСВ, от които грубо 50 г. под съветско /руско/ и 20 г. под влияние на техните /съветски, руски/ креатури, ние сме пак на същото място, че и по-зле, а японците не можем ги стигна и срещу тях да тичаме. Факта си е факт.16:29 12.01.2016
10 ghost navigator
Хората знаят как да организират такова мероприятие,не като в България
Някъв "ретро парад"с гробове дето са излъскани отвън,а пода го няма или двигателя работи само на газ.Има някакви класики дето са били на някакви партийни синчета,ама след много години престой в родината естествено са "побългарявани"от големи "майстори"преди 89-та. В КРАЙНА СМЕТКА САМО МОЖЕМ ДА ГИ ГЛЕДАМЕ
21:28 12.01.2016