Отидете към основна версия

19 347 29

Три компресора помпат Audi SQ7

  • audi-
  • q7-
  • sq7

Audi изненадващо пренебрегна Женевския автосалон в полза на специално събитие в щабквартирата си в Инголщад, на което бе представена наточената версия на всъдехода Q7. SQ7 получава дизелов двигател с три нагнетателя.

Две турбини и един електрически компресор покриват целия оборотен диапазон на мотора и елиминират всички възможни дупки в тягата. Това позволява на SQ7 да спринтира от място до 100 км/ч за 4.8 секунди, с едва една десета по-бавно от Range Rover Sport SVR с неговите 550 к.с.

Дебют с напомпаната Q-седмѝца отбелязва изцяло новият осемцилиндров дизел на компанията с обем 3 956 см3 и мощност 435 к.с. Максималният въртящ момент от 900 Нм е достъпен в диапазона от 1 000 до 3 250 об/мин.

Агрегатът работи с осемстепенна автоматична предавателна кутия, която предава тягата на четирите колела през централен диференциал Torsen. Срещу допълнително заплащане ще се предлага активен заден диференциал.

Турбокомпресорите са разположени между двата блока на двигателя. За електрическия нагнетател е предвидена отделна 48-волтова инсталация, която захранва също активната електромеханична система за компенсиране на креновете в завой. Подобна схема се използва при новото BMW 7er.

Тя работи съвместно с шасито с четири управляеми колела, пневматичното окачване, адаптивните амортисьори и активните стабилизатори на напречната устойчивост, контролирани от електромотор с тристепенен планетарен редуктор. Предният и задният стабилизатор се регулират независимо един от друг.

Максималната скорост на SQ7 е ограничена на 250 км/ч по електронен път. Средният разход на гориво по каталог е 7.4 л/100 км, а емисиите на въглероден двуокис са 194 грама на километър.

Новият супервсъдеход на Audi ще може да се поръча с мощни спирачки с въглеродно-керамични дискове, джанти с размер 20 или 22 цола, матрични фарове, седем места, 1 920-ватова аудиосистема Bang & Olufsen с 23 говорителя, развлекателна система за пътниците отзад с операционна система Android, точка за достъп Wi-Fi с поддръжка на мрежи LTE и др.

В списъка с опциите са включени 24 електронни помощника. Сред тях присъства и адаптивен круиз контрол, който може да управлява самостоятелно автомобила в задръствания.

Системата за гасене на накланянето в завой, активният заден диференциал и шасито с два управляеми моста, което позволява на задните колела да завиват с пет градуса в противофаза или в същата посока като волана, влизат в опционалния спортен пакет Driving dynamics.

Audi започва да приема поръчки за SQ7 през пролетта. Цените започват от €89 900.

 

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

  • Новото Audi A8 ще се движи само

    Актуалният флагман на Audi няма много трески за дялане, но вече поовехтя. D4 се произвежда от 2009 г. и в момента е най-старата луксозна лимузина от г ...
    08.03.2016
    23 011
    18