Актуалният флагман на Audi няма много трески за дялане, но вече поовехтя. D4 се произвежда от 2009 г. и в момента е най-старата луксозна лимузина от голямата немска тройка. Догодина обаче това ще се промени - в Инголщад работят усилено върху новото поколение на A8 и възнамеряват твърдо да създадат грижи на Mercedes-Benz S-Klasse и BMW 7er.
Четвъртата генерация на най-голямото Audi (пета ако се брои култовото V8) ще бъде базирана на модулната платформа MLB. Седанът ще дебютира пред публика още до края на годината и ще затвори устите на всички критикари, които не намират особена визуална разлика между моделите на марката, твърди шефът на отдела за технически разработки Щефан Книрш пред британското сп. Auto Express.
Новата A-осмица ще стане първото Audi с изцяло променена стилистична концепция, чиито характерни черти вече бяха отработени от главния дизайнер Марк Лихте в цяла серия концептуални разработки, представени на големите изложения през последните години.
По всичко личи, че следващото A8 ще стане вторият сериен автомобил в света с електрически компресор след показания наскоро SQ7 TDI. Засега технологията намира приложение само в най-наточената дизелова модификация на всъдехода, но при голямата лимузина преимуществата ѝ ще се използват дори при най-малките бензинови мотори.
Електрическото турбо, захранвано от 48-волтова бордова инсталация, ще намери приложение дори в хибридната A-осмица. Тя ще се предлага в два варианта. Първият ще може да се зарежда от битовата мрежа, а вторият ще бъде т.нар. mild hybrid с маломощен електромотор, изпълняващ функциите на стартер и генератор.
Бъдещият инголщадски флагман ще стартира със сериозен технологичен отскок в областта автономното управление. Audi отдавна експериментира със системи за безпилотно шофиране и се очаква следващото A8 да може да се движи абсолютно самостоятелно със скорост до 60 км/ч.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 опсмопсус
A дано, ама надали!Всички ваг-*ни са еднакви с различни лампички.
Като гащи с различни размери!
14:15 08.03.2016
2 Румен Янев
Е това заглавие ме развесели!!!!Та с две думи новото ще си се движи само а по-старите бутахме ли ги или ги теглехме
Коментиран от #18
14:23 08.03.2016
3 Нов чо
15:01 08.03.2016
4 пой
15:59 08.03.2016
5 Гост
16:25 08.03.2016
6 Хехехехех
Добре че са Германците да пускат шеги, като си мислят че казват нещо сериозно.
16:41 08.03.2016
7 WRX
В допълнение ще дърпа мобилен сервиз :D :D
16:56 08.03.2016
8 NoComment
Коментиран от #9
17:18 08.03.2016
9 лоре
До коментар #8 от "NoComment":
Фен съм на Волво, аре стига с тия БМВ и МБ, други марки няма ли?17:59 08.03.2016
10 разбирача
00:29 09.03.2016
11 Vasik Atanasova
И ТУК ПОКРАЙ МОРЕТО И ДА ВИ СЕ ИЗВИВАТ ВРАТОВЕТЕ
АМА СИ ЧЕШЕТЕ ЕЗИЦИТЕ ТУКА
САМО АУДИ
Коментиран от #12, #14, #16
00:32 09.03.2016
12 МоТо
До коментар #11 от "Vasik Atanasova":
С тази 48 Волтова инсталация ще има изпращяни от тока по нашите сервизи! :)!Много полезна опция - сам ще отива до сервиза оскъпения Народен Автомобил :)!!!
Коментиран от #13
01:05 09.03.2016
13
До коментар #12 от "МоТо":
04:54 09.03.2016
14 Fake
До коментар #11 от "Vasik Atanasova":
Не разбирам , нарочно ли ги правят грозни , трябва да има някакво обяснениеКоментиран от #15
08:20 09.03.2016
15 Никой
До коментар #14 от "Fake":
Айде отиди и ги научи на дизайн, като много го разбираш:DНе разбирам откъде идва този хейт, явно от хора, които никога не са имали Ауди. Ама то само с гледане по форумите - така се става бг специалист. Оценяват ми коли, които не са излезли още. Явно освен монтьорски, инженерски, дизайнерски и гадателни способности имат тези хора. Направо се чудя като вета тези компетентни коментари, как България още не е станала велика сила с голямо и конкурентно-способно производство...
11:08 09.03.2016
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 БАСМАЧА
12:11 09.03.2016
18 Колито
До коментар #2 от "Румен Янев":
Като няма да се возя вътре, за какво да дам >200 000, или ще мога да пия и да карам / да се возя.../ -16:28 09.03.2016