Днес автомобилните компании правят всевъзможни окачвания, като целта на всички тези системи е да съчетаят меката и комфортна возия със стабилността на автомобила. Като цяло обаче има два основни вида возия - мека и твърда. Първата създава комфорт, но пък колата с меко окачване не е толкова стабилна в завои, а при втората е стабилна, но пък създава дискомфорт на водача и пасажерите. Оптималното съчетание на тези две крайности е основна цел за всички, правещи автомобили.
Малцина обаче са запознати с един много интересен проект, представляващ електромагнитно окачване и обезпечаващ оптимален баланс между управляемост и комфорт. Още по-любопитното е, че за основа на това изобретение служи конструкцията на обикновен високоговорител. Най-общо казано тонколоната функционира за сметка на намотка с меден проводник, работеща в магнитно поле. Благодарение на нея електрическият ток създава вибрации, които имат амплитуда, зависеща от изходния ток.
Тази технология се появява на бял свят благодарение на компанията Bose още през 80-те години на миналия век. Била тествана в Lexus LS400, но въпреки безспорните и предимства така и не стига до серийно производство. Причината? Тя е доволно банална - системата е скъпа и повишава значително крайната цена на автомобила.