Един завърнал се италиански седан успя да размести сериозно позициите при спортните автомобили. Със задно задвижване и повече от достатъчно мощност, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio върна доверието към италианските машини и техните способности. Рекоръдът, кото регистрираха на Нюрбургринг, достатъчно явно стресна всички други производители.
Сърцето на този автомобил е 2.9-литров V6 битурбо двигател, който идва от колосите Ferrari. В оригинален вариант той разполага с мощност от 510 конски сили, но и тук има добър запас от мощност. Този запас кара тунерите от Pogea Racing да увеличат тази мощност с помощта на нов софтуер и то със завиден резултат.
След намесата, Giulia може да се похвали с 612 конски сили и цели 750 нютонметра. Това обаче, няма да бъде единственото ниво - освен първото с 577 конски сили и 705 нютонметра и второто, скоро те ще предлагат и трето с цели 700 конски сили. Доскоро такава мощност бе възможна само за суперспортните автомобили със завидна цена, но сега вече може да я имаме и в сравнително нормален седан от среден клас.