Един завърнал се италиански седан успя да размести сериозно позициите при спортните автомобили. Със задно задвижване и повече от достатъчно мощност, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio върна доверието към италианските машини и техните способности. Рекоръдът, кото регистрираха на Нюрбургринг, достатъчно явно стресна всички други производители.
Сърцето на този автомобил е 2.9-литров V6 битурбо двигател, който идва от колосите Ferrari. В оригинален вариант той разполага с мощност от 510 конски сили, но и тук има добър запас от мощност. Този запас кара тунерите от Pogea Racing да увеличат тази мощност с помощта на нов софтуер и то със завиден резултат.
След намесата, Giulia може да се похвали с 612 конски сили и цели 750 нютонметра. Това обаче, няма да бъде единственото ниво - освен първото с 577 конски сили и 705 нютонметра и второто, скоро те ще предлагат и трето с цели 700 конски сили. Доскоро такава мощност бе възможна само за суперспортните автомобили със завидна цена, но сега вече може да я имаме и в сравнително нормален седан от среден клас.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 WarLord
11:10 27.02.2017
2 Steks
12:25 27.02.2017
3 чичо Пешо
14:20 27.02.2017
4 Borislav Popov
Кой точно Германски автомобил визираш като здрав и надежден?
Коментиран от #10
15:10 27.02.2017
5 Гост
Коментиран от #7
15:48 27.02.2017
6 Капитана
Коментиран от #24
16:13 27.02.2017
7 Трифонов
До коментар #5 от "Гост":
Предлагам да извършиш една по-задълбочена проверка на цените, за да видиш, че цените на Джулия са по-високи от тези на БМВ, включително и тази на QV е равна или дори и тя на някои пазари е по-висока от тази на М3. Разбира се, трябва да сравняваш цените на един и същи пазар. Колата е супер и със сигурност не е по-ненадеждна от останалите в нейния клас. Особено като се има предвид, че абсолютно никой премиум бранд не блести с някаква съществена надеждност, включително немските. Но абсолютно всичко извън техническите характеристики на тази кола и на бранда Алфа Ромео, като цяло, е кардинално сбъркано, демек - мениджмънта. Затова и успехът им е никакъв!16:21 27.02.2017
8 Тид
Коментиран от #11
21:45 27.02.2017
9 Тид
Коментиран от #12
21:46 27.02.2017
10 чичо Пешо
До коментар #4 от "Borislav Popov":
абе пич, ти на кой свят живееш...някакъв романтичен сигурно. Това е кола 5 години макс. и до там. Не ме разбирай погрешно, голям фен съм им, имал съм и алфа и ланча едно време-голяма краста и страхотен чар. Погледни обаче една 10 годишна алфа поставена до едно 10 годишно ауди...какво коментирам изобщо.Коментиран от #20, #23
09:30 28.02.2017
11 гощо
До коментар #8 от "Тид":
Май нещо не си в час?!?!? Онзи ден гледах по ауто мотор спорт документален филм за Ферари. Влизат в в сеътезания и целта е победа над господстващото Порше! И години нищо не могат да направят! Когато Ферари взима първа награда Порше са се отеглили от спорта! Преди да се появи Ланча делта интеграле господаря се казваше Аудо куатро. И когато Ауди се отеглиха от ралито Ланча почна да печели!10:15 28.02.2017
12 гощо
До коментар #9 от "Тид":
И да не забравяме,че Бугати и Ламборджини съществуват единствено защото са част от ВАГ-групата!10:19 28.02.2017
13 Шваба
Коментиран от #21
10:57 28.02.2017
14 Име (Като гост)
Коментиран от #22
11:52 28.02.2017
15 Max
13:31 28.02.2017
16 Фенът
Коментиран от #17
16:53 28.02.2017
17 гост
До коментар #16 от "Фенът":
така е, не са и за хора, които искат безпроблемен автомобил, около който не се рърти целия ти бюджет и можеш да караш спокойно без 2-3 визитки от пътна помощ в джапката (ако не е счупена)Коментиран от #18
17:46 28.02.2017
18 гост
До коментар #17 от "гост":
и такива дето обичат да им ремонтират колите навсякъде, а не само в на определени места, щото повечето майстори не искат да ги чуватКоментиран от #26
17:47 28.02.2017
19 даката
18:13 28.02.2017
20 мерцедес
До коментар #10 от "чичо Пешо":
А бе папагал,за това ли ауди взеха дизайнера на алфа Де Силва и той им измисли новите маски и фарове и стопове и всичко.11:55 01.03.2017
21 гощо
До коментар #13 от "Шваба":
Нещо не си запознат вижда се!!! Само ти ли не разбра къде се правят сериозните коли?!?! Карал съм и Ланча и Алфа и то модели актуални за времето си! И японски период имах с кави ли не!!! Френските боклуци не ми се хаби клавиетура за тях!!! Конкретната Алфа тук в момента е хит и се чака на опашка,но ела я виж след 5години какъв кош е и на една трета от цената!!! Аз се връзумих направи го и ти!12:38 01.03.2017
22 tino
До коментар #14 от "Име (Като гост)":
Напротив произвежда се даже вече го карах миналият месец в Мюнхен21:17 03.03.2017
23 Абсолютно съм съгласен!
До коментар #10 от "чичо Пешо":
Съгласен абсолютно. Италианците трябва да работят над продажбите и да не пренебрегват високомерие малките пазари21:05 05.02.2018
24 До капитана
До коментар #6 от "Капитана":
Капитане, е не знам от лодки разбираш ли, но от коли - "0"!!!21:12 05.02.2018
25 До капитана
21:15 05.02.2018
26 До госта от разбирача
До коментар #18 от "гост":
Не щат защото не им разбират. С моята Дедра минах по това докъто не намерих Майстора. Вече е на 22г и върви по-добре отвсякога!21:21 05.02.2018