Чешките автомобилни конструктори открай време са известни със смелите си решения. Достатъчно е да се споменат аеродинамичните лимузини на Tatra разположен отзад V8. Днес обаче малцина си спомнят за суперколите, които се раждат в началото на 90-те в Чехия.
Погледната от дистанцията, една от звездите от онези години Innotech Mystero напомня на Ferrari F50. Чешкият роудстър обаче се появава една идея по-рано.
Разработват го предприемачът Зденек Мърквица и дизайнерът на Tatra Вацлав Крал. През 1993 г. проектът им печели национална награда за дизайн, а два месеца по-късно (макар и без двигател) е показан и готовият автомобил.
Оригиналната идея на Зденек Мърквица предвижда Innotech Mystero да бъде оборудван с 9.6-литров турбодвигател с мощност 1 000 к.с. Моторът е готов, но чехите са принудени да се откажат от него и да го заменят с далеч по-скромен 5.7-литров V8 от Corvette с 300 коня.
Мърквица и Крал планират да произведат 25 бройки от модела с цена $150 000 всяка. Леко анемичен суперкар от неизвестен централноевропейски производител обаче не звучи като неустоимо предложение за купувачите и проектът скоро е изоставен.