Възродената с китайски капитали немска компания Borgward представи във Франкфурт съвременна интерпретация на може би най-прочутия си модел. Новата Isabella е дълга пет метра и има изцяло електрическо задвижване.
Широчината и височината на немско-китайската Tesla са съответно 1.92 и 1.4 метра. Централна колонка на покрива липсва и вратите на четириместния прототип се плъзгат напред и назад вместо да се отварят настрани.
Задвижването на Isabella е поверено на два електромотора с обща мощност 300 к.с. и въртящ момент 450 Нм. Прототипът ускорява от 0 до 100 за 4.5 секунди и вдига 250 км/ч.
Батериите на новия Borgward са разработени в сътрудничество с LG Electronics. От компанията не разкриват капацитета им и само отбелязват, че 80% от заряда може да бъде възстановен за около половин час със специално зарядно. Прототипът разполага и със система за безжично зареждане.
От Borgward добавят, че задача от първостепенна важност пред инженерите им ще бъде разработката на платформа, която може да осигури пробег от поне 500 км с едно зареждане.
В салона на Isabella има четири отделни места. Цифровото приборно табло покрива цялата широчина на предното стъкло, а холограми на екрана на мултимедията показват работата на различните системи.
От Borgward не споделят никакви планове за серийно производство. Концептуалната Isabella обаче със сигурност не е създадена само с изложбено предназначение.