13 Септември, 2017 12:00 10 820 16

Tesla по немски

  • borgward-
  • isabella-
  • франкфурт 2017

Възродената с китайски капитали немска компания Borgward представи във Франкфурт съвременна интерпретация на може би най-прочутия си модел. Новата Isabella е дълга пет метра и има изцяло електрическо задвижване.

Широчината и височината на немско-китайската Tesla са съответно 1.92 и 1.4 метра. Централна колонка на покрива липсва и вратите на четириместния прототип се плъзгат напред и назад вместо да се отварят настрани.

Задвижването на Isabella е поверено на два електромотора с обща мощност 300 к.с. и въртящ момент 450 Нм. Прототипът ускорява от 0 до 100 за 4.5 секунди и вдига 250 км/ч.

Батериите на новия Borgward са разработени в сътрудничество с LG Electronics. От компанията не разкриват капацитета им и само отбелязват, че 80% от заряда може да бъде възстановен за около половин час със специално зарядно. Прототипът разполага и със система за безжично зареждане.

От Borgward добавят, че задача от първостепенна важност пред инженерите им ще бъде разработката на платформа, която може да осигури пробег от поне 500 км с едно зареждане.

В салона на Isabella има четири отделни места. Цифровото приборно табло покрива цялата широчина на предното стъкло, а холограми на екрана на мултимедията показват работата на различните системи.

От Borgward не споделят никакви планове за серийно производство. Концептуалната Isabella обаче със сигурност не е създадена само с изложбено предназначение.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 unnamed

    12 5 Отговор
    За мен това е кола надминала времето си. Салона изглежда твърде футуристично, чак грозно. Не ми се мисли каква би била цената... Тази кола може да се произвежда след 10-15 години, но не и сега, където царуват коли с аналогови уреди и ДВГ.

    Коментиран от #2

  • 2 Никой

    11 1 Отговор

    До коментар #1 от "unnamed":

    Tова е концепт, очаква се от него да представи визията на хората за бъдещето и бегла представа за намерения в близкото бъдеще. Не бих я нарекъл красива, но е доста различна и футуристична.
  • 3 Т.о.ш.и.б.и.я.н

    13 14 Отговор
    Изабелааа изабелааа с путка дебелаа хахахахах
  • 4 гост

    10 3 Отговор
    Такива "нови" производители ще се появяват с десетки през следващите години и ще късат процентчета от пазара на "стогодишните" , защото електромобилите им позволяват да се конкурират с тях , докато при ДВГ това беше практически невъзможно и най-вероятно ще бъдат "остриетата" на китайската инвазия в Европа и САЩ
  • 5 Пазарен Либерализатор

    12 6 Отговор
    Абсолютен кич, това по български пътища не може чисто физически да се движи.

    Коментиран от #6

  • 6 гост

    8 6 Отговор

    До коментар #5 от "Пазарен Либерализатор":

    Ама да бе , то по наште пътища "физически" само Мерцедес и БМВ могат да се движат , за предпочитане над 20 годишни и "дизелаци" , нали ?

    Коментиран от #10

  • 7 onq s konq

    10 1 Отговор
    Немците как можаха да се изложат и да направят емблема като п.4к@? Сега от Рено могат да ги съдят. Даже на първата снимка помислих, че е именно Рено.

    Коментиран от #8

  • 8 гост

    5 4 Отговор

    До коментар #7 от "onq s konq":

    Кой за каквото си мечтае , това му се привижда , чул ли си я тая приказка ?
  • 9 ккк

    7 4 Отговор
    Именно, остатъчните, а и доста често подтиснати остатъчни впечатления от филми, комикси, хороскопи, аматьорски и дилетантски -махленски фантастични фантазии и др. не са добра основа за правене на автомобилен дизайн.

    Определено!
  • 10 Пазарен Либерализатор

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Не, защото на тесните легнали полицаи ще се окантари, а от дупка 30х45х10см ще получи конструктивни деформации, като почнем от флатрън гумите, джантите, окачването и накрая купето.
    Екстериора е агресивен, но инрериора е леко момичешки, да не кажа кифленски. Една тапицерия на леопардова шарка ни дели от абсолютен чалга кич.
  • 11 Програмиста

    3 3 Отговор
    Какво се плюнчите бре,по повърнати и смешни снимки на автомобил от който няма и една жива бройка произведена няма.Дали са на някъв индиец 50$ да направи колата на Фотошоп и гледат как се харесва формата,а данните са най-лесни 1000,2000,3000,4000 коня 1минутка заряд 2000км. изминати и куп други тъпотий.Аман от лапане на мухи.

    Коментиран от #13

  • 12 Да,добре

    2 1 Отговор
    Злобари
  • 13 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Програмиста":

    А това "компютърни картинки ли са бе ?
    https://www.autobild-bulgaria.com/%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0-%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-borgward-isabella/
  • 14 Хах

    1 0 Отговор
    Горките германци, горките китайци. Бай Ганьо ги навира в миша дупка...с коментарчета...хаха
  • 15 Shmeker

    0 1 Отговор
    Тя теслата е копие на стар ягуар. Това тук вече е нещо много по-различно и изглежда по-класно.
    А между другото какво стана с Фискер??

    Коментиран от #16

  • 16 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Shmeker":

    Еми стана каквото се очакваше , ти ако фалираш два пъти за пет години , дали някой ще се изтрепе да ти дава парите си , колкото и готини "прототипчета " да му показваш ?