Отидете към основна версия

7 115 9

Най-интересните спортни автомобили от салона във Франкфурт (II част)

Тази година изложението във Франкфурт бе много разнообразно и изобилстваше от представяния. В първата част от материала ни, ви показахме голяма част от премиерите на BMW, а сега ще се насочим основно към тези на Mercedes-Benz, но ще допълним и с други внушителни машини.

Хиперавтомобилът вселил в себе си всичките технологични решения на болид от Формула 1. Project One бе може би най-големия магнит за посетителите и има защо. Такива автомобили не се създават всеки ден, защото изискват наистина много средства за разработка, които все по-малко се нравят на мениджърите стоящи по високите корпоративни етажи. Тези модели обаче, карат феновете да вярват на марките и да ги следват вярно с години.

Мощност от съвсем малко над 1000 конски сили идваща от 1.6-литров V6 турбодвигател с 680 коня и по един електромотор за всяко от предните колела с мощност от 163 коня. Тук ускорението от 0 до 100 направо не е уточнено, важното е, че от 0 до 200 то става за по-малко от шест секунди, а максималната скорост е около 350 км/ч. По-важното обаче, е, как ще се представя автомобилът на писта и естествено тук ще възникне въпроса "Нюрбургринг".

Един прототип, който съвсем скоро ще има своя питен вариант - четиривратото купе, което ще бъде изградено на базата на AMG GT.

Шест метра пищност от всяка една гледна точка, които искат да ви вземат погледа дори ако гледате в обратната посока - Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet. Четири електрически двигателя - по един за всяко колело с обща мощност от 750 конски сили и пробег от 500 км - луксът на бъдещето.

Фейслифтът на S coupe, който постави нова летва при луксозните купета. Най-интересното е, че ще го видим и на автосалона в София след по-малко от месец.

Тази машина е много далеч от думата спорт, но класическата G-Klasse, която бе претворена от Maybach е нещо, което нямаше как да не споделим с вас.

650 Landaulet - битурбо V12 двигател с мощност 630 конски сили и 1000 нютонметра, който ще бъде произведен в само 99 броя на цена от 630 хиляди евро за всеки.

Тук обаче, преминаваме към тежката артилерия, всъщност можем да я наречем чудовищната, защото в името на тези два модела присъства цифрата 900, а тя не означава обема на багажника или нещо друго. Тя означава най-бързото "кубче" и най-бързия кабриолет в света минаващи под логото на Brabus.

Тази мощност не е прикрита по никакъв начин от външния вид при G-Klasse - широки калници, огромни джанти с нископрофилни гуми и тонове въглеродни влакна.

Най-впечатляващият детайл определено е новият карбонов капак, който променя значително предната част, защото е с около 10 см по-висок, в предната си част и отстрани събира студен въздух за двигателя, а отзад отвежда температурата извън него. Във въздуховодите също можете да забележите истинското златно фолио, което да пази този студен въздух.

Най-бързият кабриолет е значително по-семпъл от този луд "куфар" и трудно можем да предположим, че крие тази скандална мощност.

Едно тунинг студио, което превръща нормалния AMG GT в GT3 автомобил за пътя - imsa.

На автосалона имаше и тежки класики, като основните виновници за това бяха Brabus Classics. Този автомобил едва ли има нужда от предтавяне - един от най-красивите създавани някога - 300 SL в двете си версии - купе и кабриолет.

Най-новото при гранд туризмотата и най-мощното атмосферно Ferrari произвеждано до момента - 812 Superfast - 6.5-литров 12-цилиндров двигател с 800 коня и 718 нютонметра. - с 20 повече от F12 TDF, което обаче, ни харесва в пъти повече.

И тази част ще завършим с един автомобил в двете му версии, който едва ли ще видим на балканския полуостров - Ford GT. Едната причина е, че наблиза няма писта, на която да се провеждат сериите по издръжливост на FIA, а другата е, че пътната версия има ограничено количество от само 1000 броя, което е предоставено само на дългосрочни клиенти на фирмата.

Даунсайзингът обхвана и този автомобил и той премина от 5.0-литров V8 двигател на 3.5-литров V-образен шестцилиндров битурбо EcoBoost двигател с 655 конски сили и максималният въртящ момент 745 нютонметра срещу скромното тегло от само 1 360 килограма.

Следватаща част ще бъде посветена на всичко от VW Group.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини