Под номер 44 от поредицата на култовите дъвки Turbo е поставено едно много интересно Porsche. Става дума за 928, който по онова време е най-необичайния модел на марката. Малцина знаят, че Porsche 928 е проектирано, за да замени 911, защото през 70-те години на миналия век продажбите на 911 спадат и от компанията дори обмислят да се откажат от модела със задно разположен двигател.
Впоследствие обаче се появява Porsche 911 Turbo, което възобновява интереса на публиката към модела. Така развитието на 911 продължава, но паралелно с него се прави и 928. Ключовите продажби на 928 са в САЩ и поради тази причина двигателят не е опозитен шестак, а е V8. Работният му обем е 4.8 литра, а мощността - 240 конски сили. Те са достатъчни за максимална скорост от 230 км/ч.
Предлагала се е и автоматична трансмисия. Интересно е още, че дизайнът на 928 е дело на Анатолий Лапин, роден в Рига през 1930 година, но изселил си с родителите си през 1939-а, първоначално в Полша, а оттам в Германия. Porsche 928 е по-просторно от 911, багажникът му е по-голям, а возията - по-мека. Оборудването включва усилител на волана, климатик, ел.седалки и круиз контрол и др.
Това са все екстри, неприсъщи за болшинството автомобили от онова време. Постепенно 928 продължава да се обновява. Монтира се 5.4-литров мотор с мощност 345 коня, ABS, въздушни възглавници, тракшън контрол и бордови компютър. До 1995 година са произведени 61 000 екземпляра, но модела бива спрян от производство и така и не успява да замени безсмъртното 911.