Новини

Помните ли Alfa-та от дъвки Turbo №42

Публикувана: 13 Септември, 2018 11:36
54 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 37427
Помните ли Alfa-та от дъвки Turbo №42
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.3 от 3 гласа.

Под номер 42 от поредицата на култовите дъвки турбо е поставен един автомобил, който на фона на останалите съвсем не изглежда як. Този автомобил обаче беше един от първите италиански модели, които започнаха да се внасят у нас след промените през 1989-а.

Иначе Alfa Romeo 33 е представена през 1983 година и се явява приемник на модела Alfasud. Автомобилът впечатлява с типичния за марката от онези години фасетиран дизайн, а освен хечбек, компанията вади и комби версия на 33-ката.

Помните ли Alfa-та от дъвки Turbo №42

На картинката от дъвките Turbo е показана QV-версията от 1985-а, впечатляваща с различен аеродинамичен обвес, с 14-цолови джанти и със спортни седалки. Тази кола е оборудвана с 1.5-литров мотор с мощност 105 конски сили.

По-късно в двигателната гама се появяват и по-мощни мотори. Те са с обем 1.7 литра, а мощността им варира в диапазона 118 - 137 коня. Особеност за 33-ката от онези години са опозитните четирицилиндрови двигатели.

Помните ли Alfa-та от дъвки Turbo №42

Освен това Alfa Romeo 33 е първата Alfa с 4х4 вариант в моделната гама. За 12 години производство от модела 33 са направени над милион бройки, което е съвсем нелош резултат за италианската марка. Много възли и агрегати от 33 впоследствие се използват и в наследника Alfa Romeo 145.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.3 от 3 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Алооу
1 Отговор
Кенеф!

Коментиран от #6, #20, #38, #52


Оценка:
-172 +39

1233
2 Отговор
Пълен боклук като всяка италянска кола, а вече и всяка немска. Само корейски и японски

Коментиран от #41


Оценка:
-219 +63

GTE
3 Отговор
Този тип двуобемно купе не е хеч, а е лифтбек. Имал съм бензинова от втората генерация 1992 г. 1.7 107 коня. В Италия масово се ползва от полицията. Много голяма бургия с двигател тип боксер имаш чуство че караш 150 коня, но причината е, че колата тежи 900 килца. Малко капризна за подръжка, но отличаваща се с дизайн и динамика. Окачването твърдо и по-скоро спортно. Моята я взех от градче на север от Генуа на 120 000 км от човек, на 3 години, и я карах 2 години. Тогава се продаде като топъл хляб.

Оценка:
-4 +113

Borislav Popov
4 Отговор
Алфа 159 е един много добър автомобил. А за Джулия - няма какво да говорим. От прехвалените немски кошници само БМВ е на ниво ! Останалото е за лигльовци. За Ваг да не говорим. Не е нормално Пасат в гаранция да хвърля скоростна кутия.

Коментиран от #21, #32


Оценка:
-36 +111

5
Този коментар е премахнат от модератор
ТАД
6 Отговор

До коментар #1 от "Алооу":


Кенеф си ти. Когато са се произвеждали тези коли, баща ти е карал дефорсиран осмак или жигули.

Коментиран от #10


Оценка:
-17 +140

Vilisav
7 Отговор
Само да вметна, че в 159 почти нищо не е италианско, това е Opel Insignia и V5 на GM). Всичко е германско вътре, дизайна само е италиански. Затова е чуплива. Как да не е, като си е чиста германка. Иначе няма спор, че е страшна резачка и е красота. Но е далеч от италианска по произход. По-италински са 147 или 156, които са си Fiat-и, но са италианаски с Twin Spark-а или JTD-то.

Коментиран от #26, #31


Оценка:
-28 +40

фау ве
8 Отговор
Познавам двама собственици на такива Алфи, купувани 90-те почти нови, и двамата са споделяли, че тези коли се разпадата, буквално, изключително ненадежни.
Иначе на дизайн, колата е много готина, но дотам.

Оценка:
-32 +32

спагети макарони
9 Отговор
имал съм 2 33ки, уникален кенеф, много меки и гниещи ламарини, при птп се смазват много дори и при лек удар, скоростите влизат отвратително и са много плитки, единственото хубаво в тази каруца беше звука на боксеровия двигател

Оценка:
-24 +29

004130
10 Отговор

До коментар #6 от "ТАД":


Аз нищо лошо не виждам в това.

Оценка:
-7 +4

спагети макарони
11 Отговор
имал съм 2 33ки, уникален кенеф, много меки и гниещи ламарини, при птп се смазват много дори и при лек удар, скоростите влизат отвратително и са много плитки, единственото хубаво в тази каруца беше звука на боксеровия двигател

Оценка:
-20 +12

Иван
12 Отговор
Имах абсолютно същата горе долу голям боклук си беше но бях на18 през 98ма и и се кефех яко

Оценка:
-12 +25

майната
13 Отговор
Имал съм Alfasud Ti, голяма гъзариика беше, червен под, черен таван страхотни седалки ергономични.. махагонов волан и скоростен лост.. красавица беше двувратка.. 33-а 105к.с. от 90-а, тази я скъсах от каране.. над 70 000км , 33 1,4 миланело, 4х4, тя беше почти нова на 26 000км, зимата беше като снегоринче, няма назад.. имал съм 1,7 16v 136k.c. бега като ракета, но лапаше като ракета..хихи Каато цяло големи главоболия не съм имал с никоя.. Миланелото макар и почти нова само ми полази по нервите докато разбера, че е от ламдсондата.. карал съм общо взето всички Алфи до 156-цата Една 155-а 3,2V6 240к.с. ми отрови живота просто.. от тогава се разведох с Алфа, но любовта си остава завинаги, и сега като видя някоя глезена Алфа, ми трепва от вътре.. но ми минава бързо де хихи

Коментиран от #16


Оценка:
-5 +43

KKK
14 Отговор
Кенефи да са, обичам си ги. Тая година си сбъднах детската мечта и се сдобих с 159-ка. Само се чудя какво извинение да си намеря да хукна на някъде да пътувам. Трудно е да се харесват алфите ако нямаш акъл на 9 годишно лапе, аз съм ок с това.

Оценка:
-7 +55

Тит
15 Отговор
Имал съм точно ,като тая на трета снимка отгоре надолу/друг цвят,бежава/1.7инжекция ,боксер,звук много готин,за ония години доста прилично набираше.Минуси-не ми харесваха материала на арматурното табло,гадни пласмаси,педалите много близко един до друг,лоста за скорости с големи хлабини и не добро включване

Оценка:
-4 +8

kick
16 Отговор

До коментар #13 от "майната":


155 няма с този мотор, 156 и 147 водят се ГТА!

Коментиран от #22, #24


Оценка:
-3 +7

Като гост
17 Отговор
Заради този модел (33) щеше да фалира марката. Прочетете статий от онези години.

Оценка:
-11 +8

Milano
18 Отговор
Всичко след 1992г. Е пластмасов кенеф,карайте си ги със здраве.

Оценка:
-11 +7

filo
19 Отговор
Алфите са си боклуци по принцип. Затова рядко се виждат по улиците, бързо се обезценяват и много трудно се продават.

Коментиран от #42


Оценка:
-41 +18

20
Този коментар е премахнат от модератор
АЛФА Q4
21 Отговор

До коментар #4 от "Borislav Popov":


А НОРМАЛНО ЛИ Е, ЧИСТО НОВ,,АМА ЧИСТО НОВ КАЕН ДА БЛОКИРА ДВИГАТЕЛЯ ТОЧНО ПРЕДИ КАЛОТИНА,

Оценка:
-5 +38

22
Този коментар е премахнат от модератор
Reptile
23 Отговор
159 Q4 - просто мечта!

Оценка:
-3 +17

Alfa Romeo 156 TI
24 Отговор

До коментар #16 от "kick":


На 147 и 156 този мотор е 250к.с. 3.2V6 е 240 коня само при 166. Алфа GT и GTV!

Оценка:
-2 +13

ата
25 Отговор
Красота!

Оценка:
-2 +10

SSS
26 Отговор

До коментар #7 от "Vilisav":


Само да вметна, че Alfa 159 се произвежда от 2004г и се предлага от 2005г, когато Insignia е била още концепт. Верно е че страда от немски части, но те се вграждат в сумати и други марки автомобили, които са далеч от GM. Единствено, моделите с ръчна скоростна кутия на GM, прословутата M32, страдат от GM-ска болест, която се лекува лесно и ефтино. Автомобилът е толкова далече от чуплив, че не ми се влиза в спор. Може да се провери в актуалните тестове за надеждност за времето си - беше преди повечето конкурентните модели на "нечупливите" немски производители (след няколко японеца, наколко корeеца, няколко шведа и тук-там VW Polo, MB S&E class).
Сега, ако е на 2 трилиона километра, "нов внос, уникат и качваш се и караш ... и припадаш" е друг въпрос. Също е друг въпрос, че 159 не е грам в духа на Алфа Ромео - тежък и тотално НЕспортен, само визията му е такава, НО дори и след 14 години, все още е актуален и хората масово се заглеждат (казвам от опит!). И да фен съм на марката, но не и фанатик. Харесвам всеки автомобил, било то и произведен от 3-ма пияни брат'чеди в обор.

Оценка:
-3 +24

борислав
27 Отговор
до 9-11 Явно си голям посерко щом си купил два еднакви кенефа/ по твоите думи/.

Коментиран от #36


Оценка:
-3 +4

123456
28 Отговор
Имах 33-ка 1,3 боксер от 87.След това 97г.купих следващата-92г.1.5 .Няма друга кола която да ме кефи толкова в завой.А колко човека пък от мен се заразиха с тази марка?Но пък 146 и 145 нещо не ме хванаха.Ако намеря някоя запазена 33 бих си взел.Ей така ,да си се возя от време,на време.

Оценка:
-1 +13

майстора
29 Отговор
имах една такава черна от първите ... беше готова за брак и я взех за едни 500лева ... 105коня и махнах всичко излишно ... само с една седалка и волан ... само по колектори фърляше по една педя огън отдоле ... много фънкар

Оценка:
-2 +4

Valco
30 Отговор
ALFA ROMEO 164 2.0 V6 TURBO 205 КС
Това е колата

Оценка:
-3 +6

Alfa
31 Отговор

До коментар #7 от "Vilisav":


Чел си ама си недочел,нито 147/156 е фиат(аамо шасито е фиат) окачването си е специално за модела. Нито 159 има общо с инсигниа, алфа разработват всичко с идея да се ползва от инсигниа но опел се отказват от шасито и концепта инсигниа се забавя така на това шаси излиза само 159 и брера

Коментиран от #45


Оценка:
-0 +9

гост1
32 Отговор

До коментар #4 от "Borislav Popov":


Може да има някав фабричен дефект в кутията аз имам пасат купих го преди 7години беше на 180 000 а кой знае колко са му върнали километрите сега е на 330 000км няма още проблем със скоростната кутия 1,9tdi 110 конски за мен са здрави коли

Оценка:
-6 +2

Андрей
33 Отговор
Имах 1.5 105 кс.4х4 8 години на -невероятна
3години 1.7 137кс никакви ремонти
Единсвено тежък волан

Оценка:
-1 +2

Алфа Ромео
34 Отговор
Едно време като гледах италиански филми и карабинерите като се метнеха на Алфите и им даваха газ до ламарината много им се кефех. Тука се търкаляха още москвичи, жигулита, варбурзи и трабанти.

Оценка:
-1 +13

XXX
35 Отговор
Преди 3 години купих на майка ми алфа мито за града че нейната корса беше морално остаряла. джамбазите от автооказионите я бяха лъснали и дизайна ни хвана окото . Колата се кара само до работа и супермаркета буквално не повече от 500км /месец...проблеми колкото щеш оказа се таралеж в гащите, а старата проста корсичка е супернадеждна в сравнение с това фешън чудо

Коментиран от #43


Оценка:
-5 +12

36
Този коментар е премахнат от модератор
стигa плюхте aлфите изгрaдихa спортните
37 Отговор
Легеендa поклон пред aлфи 33,75,169

Оценка:
-3 +7

38
Този коментар е премахнат от модератор
Коко-Роко
39 Отговор
Най голямата легенда е 155 за DTM

Коментиран от #44


Оценка:
-1 +5

stupid dog
40 Отговор
Да ,аз ги събирах колекция!

Оценка:
-1 +2

Кореец
41 Отговор

До коментар #2 от "1233":


Ако преброиш на улицата по-вече от два корейски и японски автомобила над 25 години да се движат , ще си късметлия. За сметка на това W124 не се събират на пръстите на двете ти ръце и двата ти крака.

Оценка:
-0 +1

АЛФА Q4
42 Отговор

До коментар #19 от "filo":


АБСОЛЮТНО ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ
А И ТИ ЯВНО СИ ОТПАДЪК АМА СЕ БЪРКАШ

Коментиран от #48


Оценка:
-1 +1

АЛФА Q4
43 Отговор

До коментар #35 от "XXX":


ЗНАЕШ ЛИ КОГА КОМПЛКСАР СЪС СЕСКО МИСЛЕНЕ ЩЕ СЕ КАЧИ НА АЛФА МИТО,,,ТАКИВА СТЕ ЦИРКАДЖИЙ

Оценка:
-1 +2

АЛФА Q4
44 Отговор

До коментар #39 от "Коко-Роко":


ТОЧНО В DTM СЕ ВИДЯ КОЛКО СТРУВАТ НЕМСКИТЕ КАРУЦИ
ТОЧНО 6 ГОДИНИ ИМ РАЗКАЗА ИГРАТА АЛФЕТКАТА
А ДА ГОВОРИМ ЗА РАЛИТО, ТАМ ДРУГА ИТАЛИАНКА РАЗДАВАШЕ ПРАВОСЪДИЕ
ГОЛЕМА РАБОТА СА КИРЛИВИТЕ ГЕРМАНКИ, АМА В ОЧИТЕ НА СЛЕПИЯ

Коментиран от #47


Оценка:
-3 +5

АЛФА Q4
45 Отговор

До коментар #31 от "Alfa":


АБДОЛЮТНО Е ВЯРНО ТОВА,ЧЕ Е РАЗРАБОТЕНО ЗА ИНСИГНИЯ
ОБАЧЕ ОПЕЛИТЕ МАСОВО СА С ИТАЛИАНСКИ МОТОРИ
И ЗАРАДИ ТЪПАТА КОНСТРУКЦИЯ ИМА ПРОМЕНИ И В КАРТЕРА И ВСМУКАТЕЛЯ НА МАСЛЕННАТА ПОМПА И МУ МАЙКАТА РАЗГОНВАТ НА ИНАЧЕ АБСОЛЮТНО ДУРАКОУСТОЙЧИВИЯ ДВИГАТЕЛ НА JTD,MJET, НО ШВАБИТЕ ГИ БИВА ДА САСИПВАТ

Оценка:
-0 +5

Bugi
46 Отговор
PSA

Оценка:
-1 +1

Plameni
47 Отговор

До коментар #44 от "АЛФА Q4":


Кои са тези шест години в DTM които Алфа им е разказвала играта на немските автомобили ?Аз знам само за една година.

Оценка:
-2 +2

Filo
48 Отговор

До коментар #42 от "АЛФА Q4":


Отпадък ще викаш на баща ти, дришльо недоклатено.

Коментиран от #53


Оценка:
-2 +0

Голям Слон
49 Отговор
От 48 коментара се броят на пръсти онези, които могат да бъдат определени, като смислени. Всичко друго е пълнеж на празноглави момчета и мъже, които единственото ново, което ползват, са самобръсначките. До нова кола още не са стигнали. Вероятно няма и да докарат. Но път много знаят кой какво къде е и казал и по какъв повод. Кога българинът ще престане да прави изводи за неща, които идват в България в най-добрия случай на 350.000 км.?

Оценка:
-0 +7

Един
50 Отговор
Немска кола само ако цената ме принуждава да я купя за да я продам на някой .....за повече пари!
Алфата се избира със сърце не със ум,и хора които не могат да подържат алфа фа си карат пасатите......
Кисело било гроздето,чупела се,била боклук..ама я заглеждате по светофарите...

Оценка:
-0 +2

Коце
51 Отговор
Имал съм alfa 75 уникална кола за времето си

Коментиран от #54


Оценка:
-0 +1

52
Този коментар е премахнат от модератор
53
Този коментар е премахнат от модератор
Петър
54 Отговор

До коментар #51 от "Коце":


Алфата е Любов и Страст😍

Оценка:
-0 +3

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Тодор Батков
Президентът на Левски Тодор Батков коментира победата над аутсайдера ФК Сараево с 1:0 в среща от Лига Европа.
Какво да им се плашим на тия?! Ние пътуваме с правителствения самолет, правим разходи за подготовки, а те са дошли с рейс....."

Още бисери