Осмата генерация на най-популярния модел на Volkswagen предстои да бъде представена през лятото на тази година. Към момента не са известни много ТТ данни за модела, но сега ще ви запознаем с това, което ни е известно.
През 2002 година Volkswagen Golf се превърна в абсолютен бестселър на марката и от тогава до ден-днешен си остава най-продаваната кола в Европа. През 2019-а ще се появи осмото поколение на модела, към което германците подхождат изключително внимателно.
Кросоувърите все повече стесняват пазарите на вездесъщия Golf, но прогнозите са, че той ще си остане най-продаваната кола на марката. Поради тази причина към дизайна се подхожда крайно внимателно. Екстериорът ще претърпи промени, но основната осанка ще бъде запазена.
Колата ще стане по-спортна и динамично изглеждаща, като това ще бъде направено за сметка на нови брони и диодни предни светлини. Далеч по-силно ще се промени интериорът на колата. Очакваните промени по арматурното табло ще премахнат изцяло аналоговите прибори и подобно на Touareg и Golf ще се обзаведе с два големи екрана.
Диагоналът им ще е по-малък от този на Touareg, но предлаганата информация ще е същата. Още нещо любопитно е, че Volkswagen Golf VIII ще е по-лек от досегашната седма генерация. Каросерията ще запази хечбек формата си, но едва ли ще има триврата версия.
Автомобилът ще се оборудва с два бензинови и с два дизелови агрегата. 1.5 TSI ще е с функция за изключване на част от цилиндрите, а базовото моторче ще е 1.0 TSI. Дизеловите двигатели ще са с обем 1.6 и 2.0 литра. Що се отнася до версията GTI, за нея се предвижда форсиран до 252 конски сили двулитров четирицилиндров турбомотор.
Версията GTI TCR пък ще е с мощност от 286 коня. Ще има и хибрид, който ще се прави на базата на бензиновия 1.5 TSI мотор, като се спекулира и с втори хибрид, базиран на двулитровия дизел.
От VW официално потвърдиха, че производството на осмата генерация ще стартира през юли тази година, а онлайн премиерата ще се състои малко по-късно. Публичният дебют на колата ще се състои през есента на 2019-а на домашното автоизложение във Франкфурт.