Новини

Какво ново в новия Volkswagen Passat

Публикувана: 6 Февруари, 2019 13:56
47 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 9727
Какво ново в новия Volkswagen Passat
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

След премиерата на версията за САЩ, германците от Volkswagen представиха и европейския вариант на обновения Passat. Интересното е, че двете модификации имат различия, а има и трета. През миналата година VW представи изцяло нов Passat за Китай, след това обнови щатското изпълнение и чак сега дойде ред за модернизиране на европейската версия. Обновяването засяга версиите седан, комби и тази с повишена проходимост Alltrack. На представянето беше показана само комби версията, тъй като над 90% от продажбите в Западна Европа са именно комбита.

Какво ново в новия Volkswagen Passat

Традиционно външните отличия съвсем не са много. Нова е радиаторната решетка, има промяна в светлините, както и в предната и задна брони. Матричната оптика на фаровете е заимствана от новия Volkswagen Touareg. Разлика се открива още и в задната част, където надписът Passat е в средата - стил, заимстван от Arteon. Новостите в салона са основно по арматурното табло, където са налични екрани с диагонал 6.5-, 8- и 9.2-инча.

Какво ново в новия Volkswagen Passat

Ключово нововъведение е разширяването на системите за активна безопасност. В частност, моделът може да се движи на полуавтоматичен режим на скорости до 210 км/ч. Интелигентен круиз контрол, асистент за поддържане на лентата и функция за автоматично паркиране са само част от технологичното обновяване на Passat. За подобряване на спирането пък е наличен нов електроусилител на спирачките, който преди това се монтираше само на версията GTE.

Какво ново в новия Volkswagen Passat

Що се отнася до двигателите, то всички са снабдени с новите FAP филтри на марката. Бензиновите мотори TSI са във варианти със 150, 180 и 272 к.с., а дизелите TDI се предлагат във версии със 120, 190 и 240 конски сили. Хибридната модификация може да се движи само на ток в продължение на 55 километра по цикъла WLTP. Трябва да се отбележи и факта, че от 2023 година производството на Passat ще бъде пренесено от Германия в Чехия. На пазара обновената версия ще се появи през август.

Какво ново в новия Volkswagen Passat

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Renault
1 Отговор
Не може да се сравни изобщо с Рено Талисман

Коментиран от #5, #14, #21


Оценка:
-45 +25

onq s konq
2 Отговор
много истинска кола, още старите им пасати се движат по улиците

Коментиран от #9


Оценка:
-19 +27

Каптур
3 Отговор
Едно обикновенно рено талисман комби ще го унижи на тракия този кенефник

Коментиран от #15, #18, #22, #41


Оценка:
-52 +18

TEз
4 Отговор
Какво е рено . някъф вид камъче талисман или друго л.йно

Коментиран от #28


Оценка:
-22 +24

Дачия
5 Отговор

До коментар #1 от "Renault":


Дачия Логан MCV е по добра

Оценка:
-31 +9

дддд
6 Отговор
Рено Талисман е класи под Пасата,но и той е по-скъп.
Но и той като всички нови коли е поредният лъскав кошник.
С няколко екстри и става поне 80000 лв,което за пластмаса е твърде много.

Оценка:
-14 +28

Пасат
7 Отговор
Пасата е шкода, но шкодата не е пасат.

Оценка:
-12 +12

мерцедес
8 Отговор
мерцедеса е класа, това е ширпотреба

Оценка:
-28 +4

кон
9 Отговор

До коментар #2 от "onq s konq":


старите бяха здрави, новите не са

Оценка:
-3 +28

до мерцедес
10 Отговор
Каква класа е Мерцедес, всеки турчин или ром е с Мерцедес!
Класа са Ферари, Лаборгини, Ролс Ройс, Бентли!

Коментиран от #12, #20, #24


Оценка:
-8 +33

FUCKVAG
11 Отговор
Почти всички японски производители обявиха, че спират дизелите, а тия отрепки тепърва продължават да бълват дизели. А това е много лошо, защото основно тоя ваг-скрап се движи по нашите пътища. По отношение на филтрите каквито и да сложат, като станат на няколко стотин хиляди км. и дойдат у нас нов внос в "перфектно" състояние знаем какво се случва - всичко се маха и стават димилници бълващи смърт.

Коментиран от #23


Оценка:
-32 +21

мерцедес
12 Отговор

До коментар #10 от "до мерцедес":


Всеки арабин в Лондон кара Ферари, Лаборгини, Ролс Ройс, Бентли

Оценка:
-10 +8

Японеца
13 Отговор
Нищо ново, същата форма, фарове и стопове! Давайте германски зомбита, купувайте боклуци за 80 000лв. Като забранят дизела, какво ще ги правят? Явно лъжат за дизеловите забрани.

Коментиран от #16, #26


Оценка:
-15 +15

Спаун
14 Отговор

До коментар #1 от "Renault":


Абе ей филмар, на реното двигателите са ужас! А за скоростните кутии да не говорим...

Коментиран от #27


Оценка:
-7 +20

123
15 Отговор

До коментар #3 от "Каптур":


И с кой точно двигател ще го направи това, колега?

Оценка:
-4 +10

AUDI
16 Отговор

До коментар #13 от "Японеца":


911 от 70 години почти не е мръднало ама.....това което се кутира и си струва , няма смисъл да се променя и то радикално

Коментиран от #32


Оценка:
-7 +13

Бай хой
17 Отговор
WV - das auto!

Оценка:
-16 +12

Чеп
18 Отговор

До коментар #3 от "Каптур":


По добре пеша колкото ренде.

Коментиран от #30


Оценка:
-9 +14

Вальоо
19 Отговор
Фаровете. Това е новото.

Оценка:
-4 +8

колекционер
20 Отговор

До коментар #10 от "до мерцедес":


извиняваи ама нещо не си наясно с нещата ,и тои влиза в класацията ,вьрви в европа и в америка ,само тука го не долюбвате ,защо ли; ,незнам.

Оценка:
-0 +5

Пасат фен
21 Отговор

До коментар #1 от "Renault":


Прав си.
Двете нямат база за сравнение

Оценка:
-3 +5

Нещо пропускам
22 Отговор

До коментар #3 от "Каптур":


Талисман дали има комби??

Коментиран от #25


Оценка:
-6 +1

FUCK Ю
23 Отговор

До коментар #11 от "FUCKVAG":


Ха.. за дизелЪт на ВАГ се загрижил па тоя, а не се огледа около себеси че си още със кюмбето у вас!

Коментиран от #31


Оценка:
-4 +15

Random
24 Отговор

До коментар #10 от "до мерцедес":


Британска кола не може да е класа. Безподобни тромави трошляци.

Оценка:
-3 +3

Бат Колю
25 Отговор

До коментар #22 от "Нещо пропускам":


Абе има, ама нашите дилъри не го предлагат. .А Пасата не, че е лош, но е също толкова пластмасов, колкото и почти всички нови коли...Тренд било, казват....

Оценка:
-0 +5

Антон
26 Отговор

До коментар #13 от "Японеца":


А кажи жълтите кога ше пуснат авенсис с 270 бензинови коня или 240 дизелови. Никога няма да се случи, защото нямат разработки! Кога от тойота ще пуснат в този сегмент автомобил с 4х4? Точно никога! Чакай да забранят дизела, не знам само кой те излъга с това. Наивници

Коментиран от #34


Оценка:
-6 +17

да бе
27 Отговор

До коментар #14 от "Спаун":


ти да си чул vw да са печелили формула 1? Защото рено са! Явно двигателите и скоростите им ги бива!

Коментиран от #29, #39


Оценка:
-13 +4

АLFA Q 4
28 Отговор

До коментар #4 от "TEз":


РЕНО Е НЕЩО КОЕТО КАТО ИМА НОВ МОДЕЛ Е ВИДИМО НОВ
А НЕ КАТО ТОЯ ШКАВ, И ТЕЯ TSI.. УНИЩОЖИТЕЛ НА МАСЛО В ПРОМИШЛЕННИ КОЛИЧЕСТВА

Коментиран от #33


Оценка:
-12 +7

АLFA Q 4
29 Отговор

До коментар #27 от "да бе":


Аз сам чул,, че формула масло са най добри

Оценка:
-8 +7

АLFA Q 4
30 Отговор

До коментар #18 от "Чеп":


АМИЙЙЙЙ то с ТЕЯ шкафове пак е пеша

Оценка:
-7 +5

31
Този коментар е премахнат от модератор
АLFA Q 4
32 Отговор

До коментар #16 от "AUDI":


,, Котира,

Коментиран от #35


Оценка:
-3 +4

Коментара
33 Отговор

До коментар #28 от "АLFA Q 4":


Отсега мога да ти кажа какво ще е новото на рено в следващото поколение..... фаровете ще започват от рег. номер на три ката. Е мерси ма нема нужда. Екстра е пасатора и комби естествено ако не, купе. К'во беше т'ва седан?!

Оценка:
-3 +3

Само Форд
34 Отговор

До коментар #26 от "Антон":


Нии тез коне ги знайми!Катъри им требе на тях да могат да ти свършат някоя работа.Пък да знайш Сушитата кви коли имат ум ша ти зайди, ама ний не знайм за тях пфу.Интересувай се на кого са собственост Субару и Дайхацу.Бъди Жив и Здрав и храни кончетата!

Оценка:
-1 +1

AUDI
35 Отговор

До коментар #32 от "АLFA Q 4":


Евала речник . добре че си ти ;) сега ходи долей Селения

Коментиран от #38


Оценка:
-1 +7

Jezza
36 Отговор
Липсва инфо за разхода на моторно масло, както и дали DSG-то ще изкара повече от 150К без повреди ?

Коментиран от #40


Оценка:
-5 +10

гост
37 Отговор
Шушлецие тука гледа цъкат и се чудят какво да измислят да го оплюят и да кажат на бялото черно. Но така е гроздето е кисело а вие тия коли ще ги гледате цял живот ама само на картинки :)

Оценка:
-4 +4

АLFA Q 4
38 Отговор

До коментар #35 от "AUDI":


ДА,, Доливам на всеки 20 000к
Но не се навива като в TSI, то през ден по кило

Оценка:
-2 +2

Спаун
39 Отговор

До коментар #27 от "да бе":


Те рено във Формула едно с Талисман ли се състезават?

Оценка:
-0 +2

Антон
40 Отговор

До коментар #36 от "Jezza":


Толкова ли не разбрахте че всички нови коли се произвежат за хора с европейско мислене, а не за убитаци искаши вечна ламарина. В нормалните държави хората си купуват автомобил според дохода и положението което имат в обществото. Експлоатират го 4-5 год. и взимат следващия. После някой арабин им купува старата кола, а след него и 3-4 год. се появява джамбазина, взима най-изтурбушената кола, защото на него целта му е печалба, а не да то осигури качествен употребен автомобил идва и ти го продава. Ти се качваш в кола вече на 300-400-500-600 хил км, поддържавш при бай иван в кварталния гараж с части от автоморгата и скимтиш че нещо се счупило и колата ти била боклукчива.....Ако не ме разбираш какво ти говоря много жалки за тебе.

Коментиран от #45


Оценка:
-0 +9

Спаун
41 Отговор

До коментар #3 от "Каптур":


Талисмана с 225 коня ускорява до 100 за 7.7 секунди, пък на пасата и 190 му стигат за го прави за 7.5... Но да рендето е направо космически кораб, даже 4х4 няма!!!

Оценка:
-2 +5

TIE X1 Advanced
42 Отговор
:-) "Максималният" двигател 4 цилиндъра / 2 литра, обаче сме с четири ауспуха... страхотия!

Коментиран от #43


Оценка:
-1 +2

АLFA Q 4
43 Отговор

До коментар #42 от "TIE X1 Advanced":


Ама пушат като четири
Аааааааа

Оценка:
-1 +5

ВАГ
44 Отговор
Един много добър автомобил ,само дето го предпочитам седан .Също така от VAG питаха за мнението на некви БГ прошляци и ще го имат в напредвид.

Оценка:
-2 +1

Jezza
45 Отговор

До коментар #40 от "Антон":


Именно за това се вълнувам как ще е след 200К, щото тогава ще стане по моя джоб...

Оценка:
-0 +5

ВАГ
46 Отговор
Тука има всекви калъфи ,но най-прост си остава японеца ,безпорен факт.

Оценка:
-5 +3

Алфа Ромео
47 Отговор
Нов ли, ами той кат стария...

Оценка:
-0 +2

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери