След премиерата на версията за САЩ, германците от Volkswagen представиха и европейския вариант на обновения Passat. Интересното е, че двете модификации имат различия, а има и трета. През миналата година VW представи изцяло нов Passat за Китай, след това обнови щатското изпълнение и чак сега дойде ред за модернизиране на европейската версия. Обновяването засяга версиите седан, комби и тази с повишена проходимост Alltrack. На представянето беше показана само комби версията, тъй като над 90% от продажбите в Западна Европа са именно комбита.
Традиционно външните отличия съвсем не са много. Нова е радиаторната решетка, има промяна в светлините, както и в предната и задна брони. Матричната оптика на фаровете е заимствана от новия Volkswagen Touareg. Разлика се открива още и в задната част, където надписът Passat е в средата - стил, заимстван от Arteon. Новостите в салона са основно по арматурното табло, където са налични екрани с диагонал 6.5-, 8- и 9.2-инча.
Ключово нововъведение е разширяването на системите за активна безопасност. В частност, моделът може да се движи на полуавтоматичен режим на скорости до 210 км/ч. Интелигентен круиз контрол, асистент за поддържане на лентата и функция за автоматично паркиране са само част от технологичното обновяване на Passat. За подобряване на спирането пък е наличен нов електроусилител на спирачките, който преди това се монтираше само на версията GTE.
Що се отнася до двигателите, то всички са снабдени с новите FAP филтри на марката. Бензиновите мотори TSI са във варианти със 150, 180 и 272 к.с., а дизелите TDI се предлагат във версии със 120, 190 и 240 конски сили. Хибридната модификация може да се движи само на ток в продължение на 55 километра по цикъла WLTP. Трябва да се отбележи и факта, че от 2023 година производството на Passat ще бъде пренесено от Германия в Чехия. На пазара обновената версия ще се появи през август.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Renault
Коментиран от #5, #14, #21
14:02 06.02.2019
2 onq s konq
Коментиран от #9
14:04 06.02.2019
3 Каптур
Коментиран от #15, #18, #22, #41
14:08 06.02.2019
4 TEз
Коментиран от #28
14:12 06.02.2019
5 Дачия
До коментар #1 от "Renault":
Дачия Логан MCV е по добра14:13 06.02.2019
6 дддд
Но и той като всички нови коли е поредният лъскав кошник.
С няколко екстри и става поне 80000 лв,което за пластмаса е твърде много.
14:14 06.02.2019
7 Пасат
14:17 06.02.2019
8 мерцедес
14:18 06.02.2019
9 кон
До коментар #2 от "onq s konq":
старите бяха здрави, новите не са14:24 06.02.2019
10 до мерцедес
Класа са Ферари, Лаборгини, Ролс Ройс, Бентли!
Коментиран от #12, #20, #24
14:28 06.02.2019
11 FUCKVAG
Коментиран от #23
14:32 06.02.2019
12 мерцедес
До коментар #10 от "до мерцедес":
Всеки арабин в Лондон кара Ферари, Лаборгини, Ролс Ройс, Бентли15:03 06.02.2019
13 Японеца
Коментиран от #16, #26
15:41 06.02.2019
14 Спаун
До коментар #1 от "Renault":
Абе ей филмар, на реното двигателите са ужас! А за скоростните кутии да не говорим...Коментиран от #27
16:27 06.02.2019
15 123
До коментар #3 от "Каптур":
И с кой точно двигател ще го направи това, колега?16:29 06.02.2019
16 AUDI
До коментар #13 от "Японеца":
911 от 70 години почти не е мръднало ама.....това което се кутира и си струва , няма смисъл да се променя и то радикалноКоментиран от #32
16:46 06.02.2019
17 Бай хой
16:59 06.02.2019
18 Чеп
До коментар #3 от "Каптур":
По добре пеша колкото ренде.Коментиран от #30
17:10 06.02.2019
19 Вальоо
17:13 06.02.2019
20 колекционер
До коментар #10 от "до мерцедес":
извиняваи ама нещо не си наясно с нещата ,и тои влиза в класацията ,вьрви в европа и в америка ,само тука го не долюбвате ,защо ли; ,незнам.17:43 06.02.2019
21 Пасат фен
До коментар #1 от "Renault":
Прав си.Двете нямат база за сравнение
18:11 06.02.2019
22 Нещо пропускам
До коментар #3 от "Каптур":
Талисман дали има комби??Коментиран от #25
18:12 06.02.2019
23 FUCK Ю
До коментар #11 от "FUCKVAG":
Ха.. за дизелЪт на ВАГ се загрижил па тоя, а не се огледа около себеси че си още със кюмбето у вас!Коментиран от #31
18:26 06.02.2019
24 Random
До коментар #10 от "до мерцедес":
Британска кола не може да е класа. Безподобни тромави трошляци.19:02 06.02.2019
25 Бат Колю
До коментар #22 от "Нещо пропускам":
Абе има, ама нашите дилъри не го предлагат. .А Пасата не, че е лош, но е също толкова пластмасов, колкото и почти всички нови коли...Тренд било, казват....20:18 06.02.2019
26 Антон
До коментар #13 от "Японеца":
А кажи жълтите кога ше пуснат авенсис с 270 бензинови коня или 240 дизелови. Никога няма да се случи, защото нямат разработки! Кога от тойота ще пуснат в този сегмент автомобил с 4х4? Точно никога! Чакай да забранят дизела, не знам само кой те излъга с това. НаивнициКоментиран от #34
20:48 06.02.2019
27 да бе
До коментар #14 от "Спаун":
ти да си чул vw да са печелили формула 1? Защото рено са! Явно двигателите и скоростите им ги бива!Коментиран от #29, #39
21:47 06.02.2019
28 АLFA Q 4
До коментар #4 от "TEз":
РЕНО Е НЕЩО КОЕТО КАТО ИМА НОВ МОДЕЛ Е ВИДИМО НОВА НЕ КАТО ТОЯ ШКАВ, И ТЕЯ TSI.. УНИЩОЖИТЕЛ НА МАСЛО В ПРОМИШЛЕННИ КОЛИЧЕСТВА
Коментиран от #33
22:19 06.02.2019
29 АLFA Q 4
До коментар #27 от "да бе":
Аз сам чул,, че формула масло са най добри22:20 06.02.2019
30 АLFA Q 4
До коментар #18 от "Чеп":
АМИЙЙЙЙ то с ТЕЯ шкафове пак е пеша22:27 06.02.2019
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 АLFA Q 4
До коментар #16 от "AUDI":
,, Котира,Коментиран от #35
01:34 07.02.2019
33 Коментара
До коментар #28 от "АLFA Q 4":
Отсега мога да ти кажа какво ще е новото на рено в следващото поколение..... фаровете ще започват от рег. номер на три ката. Е мерси ма нема нужда. Екстра е пасатора и комби естествено ако не, купе. К'во беше т'ва седан?!08:10 07.02.2019
34 Само Форд
До коментар #26 от "Антон":
Нии тез коне ги знайми!Катъри им требе на тях да могат да ти свършат някоя работа.Пък да знайш Сушитата кви коли имат ум ша ти зайди, ама ний не знайм за тях пфу.Интересувай се на кого са собственост Субару и Дайхацу.Бъди Жив и Здрав и храни кончетата!08:25 07.02.2019
35 AUDI
До коментар #32 от "АLFA Q 4":
Евала речник . добре че си ти ;) сега ходи долей СеленияКоментиран от #38
08:40 07.02.2019
36 Jezza
Коментиран от #40
08:50 07.02.2019
37 гост
09:32 07.02.2019
38 АLFA Q 4
До коментар #35 от "AUDI":
ДА,, Доливам на всеки 20 000кНо не се навива като в TSI, то през ден по кило
09:54 07.02.2019
39 Спаун
До коментар #27 от "да бе":
Те рено във Формула едно с Талисман ли се състезават?10:34 07.02.2019
40 Антон
До коментар #36 от "Jezza":
Толкова ли не разбрахте че всички нови коли се произвежат за хора с европейско мислене, а не за убитаци искаши вечна ламарина. В нормалните държави хората си купуват автомобил според дохода и положението което имат в обществото. Експлоатират го 4-5 год. и взимат следващия. После някой арабин им купува старата кола, а след него и 3-4 год. се появява джамбазина, взима най-изтурбушената кола, защото на него целта му е печалба, а не да то осигури качествен употребен автомобил идва и ти го продава. Ти се качваш в кола вече на 300-400-500-600 хил км, поддържавш при бай иван в кварталния гараж с части от автоморгата и скимтиш че нещо се счупило и колата ти била боклукчива.....Ако не ме разбираш какво ти говоря много жалки за тебе.Коментиран от #45
10:34 07.02.2019
41 Спаун
До коментар #3 от "Каптур":
Талисмана с 225 коня ускорява до 100 за 7.7 секунди, пък на пасата и 190 му стигат за го прави за 7.5... Но да рендето е направо космически кораб, даже 4х4 няма!!!10:38 07.02.2019
42 TIE X1 Advanced
Коментиран от #43
11:19 07.02.2019
43 АLFA Q 4
До коментар #42 от "TIE X1 Advanced":
Ама пушат като четириАааааааа
12:58 07.02.2019
44 ВАГ
18:22 07.02.2019
45 Jezza
До коментар #40 от "Антон":
Именно за това се вълнувам как ще е след 200К, щото тогава ще стане по моя джоб...19:48 07.02.2019
46 ВАГ
20:32 07.02.2019
47 Алфа Ромео
01:59 10.02.2019