Осмата генерация на най-популярния модел на Volkswagen предстои да бъде представена през лятото на тази година. Към момента не са известни много ТТ данни за модела, но сега ще ви запознаем с това, което ни е известно.
През 2002 година Volkswagen Golf се превърна в абсолютен бестселър на марката и от тогава до ден-днешен си остава най-продаваната кола в Европа. През 2019-а ще се появи осмото поколение на модела, към което германците подхождат изключително внимателно.
Кросоувърите все повече стесняват пазарите на вездесъщия Golf, но прогнозите са, че той ще си остане най-продаваната кола на марката. Поради тази причина към дизайна се подхожда крайно внимателно. Екстериорът ще претърпи промени, но основната осанка ще бъде запазена.
Колата ще стане по-спортна и динамично изглеждаща, като това ще бъде направено за сметка на нови брони и диодни предни светлини. Далеч по-силно ще се промени интериорът на колата. Очакваните промени по арматурното табло ще премахнат изцяло аналоговите прибори и подобно на Touareg и Golf ще се обзаведе с два големи екрана.
Диагоналът им ще е по-малък от този на Touareg, но предлаганата информация ще е същата. Още нещо любопитно е, че Volkswagen Golf VIII ще е по-лек от досегашната седма генерация. Каросерията ще запази хечбек формата си, но едва ли ще има триврата версия.
Автомобилът ще се оборудва с два бензинови и с два дизелови агрегата. 1.5 TSI ще е с функция за изключване на част от цилиндрите, а базовото моторче ще е 1.0 TSI. Дизеловите двигатели ще са с обем 1.6 и 2.0 литра. Що се отнася до версията GTI, за нея се предвижда форсиран до 252 конски сили двулитров четирицилиндров турбомотор.
Версията GTI TCR пък ще е с мощност от 286 коня. Ще има и хибрид, който ще се прави на базата на бензиновия 1.5 TSI мотор, като се спекулира и с втори хибрид, базиран на двулитровия дизел.
От VW официално потвърдиха, че производството на осмата генерация ще стартира през юли тази година, а онлайн премиерата ще се състои малко по-късно. Публичният дебют на колата ще се състои през есента на 2019-а на домашното автоизложение във Франкфурт.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 бмв
10:51 11.02.2019
2 Borislav Popov
Коментиран от #18
10:57 11.02.2019
3 493
Коментиран от #7
11:12 11.02.2019
4 GOLF R
Коментиран от #6, #22
11:15 11.02.2019
5 AUDI
11:18 11.02.2019
6 Borislav Popov
До коментар #4 от "GOLF R":
Как изобщо можеш да сравняваш Алфата с тая конфекция ? То добре че на времето хванаха Италианците да им направят дизайна на Голфа. Иначе и до сега щяха да правят костенурки. То и за това не смеят да го пипнат дизайна . Даже останалите модели са като Голф. Джета - Голф с багажник. Тигуан - Голф + .11:30 11.02.2019
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 За хейтърите
Коментиран от #9
12:50 11.02.2019
9 Borislav Popov
До коментар #8 от "За хейтърите":
А ти случайно да не си карал всички марки автомобили и модели ? Има хора които цял живот карат автомобил от една и съща марка. Как могат да направят сравнение ? А например не повтарям марките . И да - карал съм и Голф. Не е нещо извънземно.Коментиран от #19
13:07 11.02.2019
10 Мартин
13:38 11.02.2019
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Зорлем
13:55 11.02.2019
13 бай ганя от село
Коментиран от #15
14:17 11.02.2019
14 Асан от Факултета
14:51 11.02.2019
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Разбирача
16:57 11.02.2019
17 Георги
17:06 11.02.2019
18 Autobild
До коментар #2 от "Borislav Popov":
Абсолютно... на това му викат КЛАСИКА!Същото както със Порше 911 всичките са еднакви:-*17:46 11.02.2019
19 За хейтърите
До коментар #9 от "Borislav Popov":
Тоест казвате че е случайно това че голфа е един от най-карания модел?17:49 11.02.2019
20 Най Хуйстил
17:59 11.02.2019
21 Ввв
20:11 11.02.2019
22 АLFA Q 4
До коментар #4 от "GOLF R":
ТЯ И ПРЕДИШНАТА Е СЪЩАТАААААА ти ще сменяш плаката в тоалетната
11:35 12.02.2019
23 Alabuga
15:41 12.02.2019
24 един
07:38 13.02.2019