Следващото поколение на култовия роудстър SL ще има много общи черти с втората генерация на суперспортния GT, твърди главният изпълнителен директор на Mercedes-AMG Тобиас Мьорс в интервю за британското сп. Autocar.
В Щутгарт изглежда са се вслушали в критиките, че последните издания на SL са го отдалечили съвсем от смисъла на името му "Sportlich-Leicht" ("Спортен и лек"). Според Мьорс моделът ще продължи да бъде "донякъде крайцер", но ще стане много по-динамичен и пъргав от предшествениците си.
Първите тестови мулета на новия SL ще излязат по пътищата в средата на годината. Според Autocar това означава, че серийната версия ще бъде готова през 2021-ва.
За да се втали достатъчно, роудстърът ще бъде построен на нова платформа, наречена Modular Sports Architecture (MSA), която ще споделя със следващия Mercedes-AMG GT, а твърдият сгъваем покрив ще отстъпи място на текстилен гюрук.
За гамата от двигатели е рано да се говори със сигурност, но според слуховете моделът ще се оборудва с 3.0-литров редови шестак с около 370 и 430 к.с. И двете версии на този мотор ще бъдат снабдени с технологията EQ Boost, която осигурява допълнителни 22 коня.
Ще има и модификация с познатия 4.0-литров V8 с два турбокомпресора с над 600 к.с. Говори се, че новият SL ще може да се поръча с двойно предаване.