През 70-те и 80-те години на миналия век Ford все още продаваше с успех големи лимузини със задно предаване в Европа. Днес модели като Granada трудно могат да минат за класика заради тиража, но има хора, които си ги ценят.
Британският собственик на този екземпляр от второто поколение на големия европейски Ford (1977-1985), например, модифицира колата си от години. Първо сменя оригиналния двигател с Cosworth, а когато набъбналата мощност престава да го удовлетворява, започва сериозно да обмисля как да се сдобие с редови шестак от Nissan Skyline R32.
В крайна сметка обаче решава да стигне още по-далеч. Разширява коша на Granada-та, за да поеме V-образен осмак от шведския хиперкар Koenigsegg CCX. Поръчва си 4.7-литровия агрегат форсиран до влудяващите 1 700 к.с.
Предаването на умопомрачителната мощност към пътната настилка е възложено на независимо задно окачване от Mustang Cobra '03, а за привеждането на Ford-а в покой се грижат масивни спирачки от Porsche.