Не е тайна, че в началото китайското автомобилостроене стартира с откровени копия на европейски автомобили, а един от пионерите в тази област е дело на милиардера Ли Шифу.
Днес той е собственик на концерна Geely, който владее марките Volvo, Polestar, Lotus и даже частично Daimler. Всичко обаче започва с едно копие на Mercedes-Benz E-Klasse в изпълнение W210. Интересното е, че под обвивката на тази кола се монтира шаси от Hongqi CA7220, което от своя страна е точно копие на това от Audi 100 (C3).
Резултатът, както сами се убеждавате, е доста необичаен: междуосието на седана е непропорционално късо, а предният надвес, напротив - твърде дълъг. Също така малките колела, които се губят в големите арки, определено не добавят естетически предимства. От Audi китайският Mercedes наследява и предните и задните подрамки, интериора и двигателя.
Каросерийните панели на Number 01 са изработени от стомана и фибростъкло. Човек може само да гадае какво би се случило с пътниците и водача в случай на произшествие - в края на краищата не са изчислени никакви зони за деформация на автомобила.
Въпреки факта, че колата е чист "копи-пейст" на Е класа, Ли Шуфу се гордее с творението си и го използва като личен транспорт известно време. Но този автомобил, разбира се, никога не стигна до масово производство. Той обаче постави общата тенденция за бъдещите автомобили на Geely.