Mercedes-AMG представи официално обновената версия на седана и комбито E 63. Това е последният модел, разработен под ръководството на Тобиас Мьорс, който напуска компанията на 1 август, за да поеме Aston Martin.
Външните промени по E 63 се свеждат до модернизираната радиаторна решетка, новия преден капак, уголемената трилъчева звезда и хромираната лайстна, която съединява стоповете. Сред по-незабележимите изменения са калниците, които са разширени с 27 мм. Модификацията ще може да се поръча и с пакет AMG Night, в който хромираните декорации са заменени от такива в черен гланц.
За фейслифта са разработени и джанти с нов дизайн. За E 63 те са с размер 19 цола, а за E 63 S - 20.
Новостите в салона са същите като при стандартната E-Klasse. Появили са се екрани с диагонал 10.25 или 12.3 инча в зависимост от нивото на оборудване, но графиката на интерфейса с три варианта на оформление е разработена специално за E 63. Нов е и воланът със сензори, които "усещат" дали водачът държи ръцете си на него.
Инженерите на Mercedes-AMG са доработили адаптивното пневматично окачване в полза на комфорта. Това е постигнато с оптимизиране на характеристиките на пружините и амортисьорите.
Двигателят, с който се оборудва най-наточената E-Klasse, е останал същият. 4.0-литровият V8 с два турбокомпресора развива 571 к.с./750 Нм във версията E 63 и 612 к.с./850 Нм в E 63 S. Трансмисията е деветстепенен автоматик AMG Speedshift MCT, който задвижва четирите колела през диференциал с електронно управление и дрифт режим за S-версията.
Динамичните характеристики са непроменени. Седанът ускорява до 100 км/ч за 3.5 сек. (E 63 S е с 0.1 сек. по-бърз), а комбито - за 3.6 сек. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч за E63 и на 300 - за E 63 S. Цени ще бъдат обявени на по-късен етап.