Mercedes-AMG представи официално обновената версия на седана и комбито E 63. Това е последният модел, разработен под ръководството на Тобиас Мьорс, който напуска компанията на 1 август, за да поеме Aston Martin.
Външните промени по E 63 се свеждат до модернизираната радиаторна решетка, новия преден капак, уголемената трилъчева звезда и хромираната лайстна, която съединява стоповете. Сред по-незабележимите изменения са калниците, които са разширени с 27 мм. Модификацията ще може да се поръча и с пакет AMG Night, в който хромираните декорации са заменени от такива в черен гланц.
За фейслифта са разработени и джанти с нов дизайн. За E 63 те са с размер 19 цола, а за E 63 S - 20.
Новостите в салона са същите като при стандартната E-Klasse. Появили са се екрани с диагонал 10.25 или 12.3 инча в зависимост от нивото на оборудване, но графиката на интерфейса с три варианта на оформление е разработена специално за E 63. Нов е и воланът със сензори, които "усещат" дали водачът държи ръцете си на него.
Инженерите на Mercedes-AMG са доработили адаптивното пневматично окачване в полза на комфорта. Това е постигнато с оптимизиране на характеристиките на пружините и амортисьорите.
Двигателят, с който се оборудва най-наточената E-Klasse, е останал същият. 4.0-литровият V8 с два турбокомпресора развива 571 к.с./750 Нм във версията E 63 и 612 к.с./850 Нм в E 63 S. Трансмисията е деветстепенен автоматик AMG Speedshift MCT, който задвижва четирите колела през диференциал с електронно управление и дрифт режим за S-версията.
Динамичните характеристики са непроменени. Седанът ускорява до 100 км/ч за 3.5 сек. (E 63 S е с 0.1 сек. по-бърз), а комбито - за 3.6 сек. Максималната скорост е ограничена на 250 км/ч за E63 и на 300 - за E 63 S. Цени ще бъдат обявени на по-късен етап.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Японеца
Коментиран от #4, #6, #17
12:36 18.06.2020
3 qwerty
12:36 18.06.2020
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 vukadin
12:59 18.06.2020
6 сектант
До коментар #2 от "Японеца":
профан13:04 18.06.2020
7 Лексуса
Коментиран от #9
13:10 18.06.2020
8 Ники
Коментиран от #10
13:13 18.06.2020
9 Готин
До коментар #7 от "Лексуса":
Купих на жена ми GLE 43 AMG .. преди 3-4 години на 5000 км почти .. 2 пъти и сменях маслото и веднъж филтъра на купето .. жена ми го разцепва стана на 40 хил км ... Не знам какво обясняваш честно .. аз даже не съм фен на Мерцедес .. обаче колата е желязна не в мръднала или скръцнала ...Коментиран от #11
13:16 18.06.2020
10 реалист
До коментар #8 от "Ники":
Баце, има статистики, тестове, сервизни бюлетини- всичката информация е свободнодостъпна и я има в нета. Много са зле мерцедесите, отчайващо зле за парите, които струват. Както се писа по-горе, крепят се на стара слава. Да имат много модели и вкарват много технологии, но качеството удря дъното. Отношението цена-качество или цена-полза също. Обезценяват се за има-няма 2-3 години с над 40-50%. Виж вторичния пазар например. Пълна скръб. Ама нищо де, нека има заблудени, които да вярват в марката. И в мерцедес работят хора, имат семейства и искат да ядат. Сервизите също.13:19 18.06.2020
11 Лексуса
До коментар #9 от "Готин":
Честно казано не познавам съвременна марка автомобили, които да не постигнат 3-4 години и 40000км. Та това е още в рамките на гаранцията. Дори Мсквичите и Ладите от едно време го правеха. Та не разбрах в това отношение с какво Мерцедеса се отличава?13:23 18.06.2020
12 Gogoz
13:30 18.06.2020
13 Притежател
Иначе сериозен автомобил, без съмнение.
13:59 18.06.2020
14 ТУКА ИСТИНАТА
14:15 18.06.2020
15 Tony 70
Коментиран от #16
20:21 18.06.2020
16 Komapak
До коментар #15 от "Tony 70":
Ролс ройс и всички останали....12:54 19.06.2020
17 Разбирача
До коментар #2 от "Японеца":
Гледай да си пиеш хапчетата по навреме японците и руснаците правят най-големите кочини.Никога не бих си взел кола източно пройзводство..
21:55 19.06.2020