Отидете към основна версия

12 480 16

ЗиЛ-130 с "пълнеж" от Mercedes-Benz S-Klasse

  • зил-130-
  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • w220-
  • тунинг

Руснаците от Auto Mail.ru разказват историята на необичаен пикап, построен от трима ентусиасти

Това, което виждате на снимките не е просто тунинг, а конструкция на нова кола, напълно уникална и често в едно копие. Такива проекти по поръчка са рядкост, особено в мащаб като този. Превозното средство се нарича ZIL REVOLUTION, а любопитното е, че е построен от трима братя.

Пикапът, базиран на камион ЗиЛ-130. Във всеки случай това са предположенията, които възникват на пръв поглед. Всъщност, каквото и да се каже, това е пикап и много прилича на ЗиЛ. Но ако погледнете отблизо колата, погледнете под капака или погледнете окачването, ще видите ... Mercedes.

Да. Тази привидно толкова съветска на вид кола има немска база. Освен това ЗиЛ-ът в този си вид съвсем не е товарен, защото използва окачването S-класата с индекс W220. За старт на проекта тримата братя вземат отделна кабина от ЗиЛ-130 и стара S-Klasse в не перфектно състояние отвън, но с добър двигател.

Обмислят да използват за основа BMW E34, E39, Mercedes W140 и други опции, но не могат да намерят подходящ. W220 е избран на случаен принцип. Веднъж, за пореден път, сортирайки рекламите за продажба, единият от братята се натъква на „идеален“ лот: тяло за 2+, но с отличен двигател и скоростна кутия.

Задната колея, както подобава, е по-широка от предната. Колелата са монтирани на дистанционни планки на главината с ширина 7 cm. Джантите са боядисани в два цвята - сребърен и син - и след цялата свършена работа изглеждат много впечатляващо на пикапа.

Е, време е да поговорим за „пълнежа“ на проекта. Всичко остава от Mercedes-Benz S-Klasse W220. Под капака е разположен 8-цилиндров двигател M113 с обем 4.3 литра и мощност 273 к.с. Работи в тандем със стар, но надежден петстепенен автоматик. Сега е трудно да се каже дали колата е станала по-тежка от донора, но ускорението е доста впечатляващо. Този колос ускорява от място до 100 км/ч за не повече от 7 секунди!

Между другото, охладителната система остава стандартна, но местоположението ѝ е леко променено. Няма проблеми и със спирачките - S-Klasse на Mercedes се справя добре. Окачването също остава стандартното от W220, с изключение на амортисьори и пружини.

Салонът също е комбинация от духа на СССР и модерен стил. Металните части на интериора са боядисани в кафяв металик и единственото нещо, което напомня за донора, е таблото. То обаче се вписва идеално в родния метален панел от ЗиЛ и изглежда много органично.

Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 22 гласа.

Свързани новини