Това, което виждате на снимките не е просто тунинг, а конструкция на нова кола, напълно уникална и често в едно копие. Такива проекти по поръчка са рядкост, особено в мащаб като този. Превозното средство се нарича ZIL REVOLUTION, а любопитното е, че е построен от трима братя.
Пикапът, базиран на камион ЗиЛ-130. Във всеки случай това са предположенията, които възникват на пръв поглед. Всъщност, каквото и да се каже, това е пикап и много прилича на ЗиЛ. Но ако погледнете отблизо колата, погледнете под капака или погледнете окачването, ще видите ... Mercedes.
Да. Тази привидно толкова съветска на вид кола има немска база. Освен това ЗиЛ-ът в този си вид съвсем не е товарен, защото използва окачването S-класата с индекс W220. За старт на проекта тримата братя вземат отделна кабина от ЗиЛ-130 и стара S-Klasse в не перфектно състояние отвън, но с добър двигател.
Обмислят да използват за основа BMW E34, E39, Mercedes W140 и други опции, но не могат да намерят подходящ. W220 е избран на случаен принцип. Веднъж, за пореден път, сортирайки рекламите за продажба, единият от братята се натъква на „идеален“ лот: тяло за 2+, но с отличен двигател и скоростна кутия.
Задната колея, както подобава, е по-широка от предната. Колелата са монтирани на дистанционни планки на главината с ширина 7 cm. Джантите са боядисани в два цвята - сребърен и син - и след цялата свършена работа изглеждат много впечатляващо на пикапа.
Е, време е да поговорим за „пълнежа“ на проекта. Всичко остава от Mercedes-Benz S-Klasse W220. Под капака е разположен 8-цилиндров двигател M113 с обем 4.3 литра и мощност 273 к.с. Работи в тандем със стар, но надежден петстепенен автоматик. Сега е трудно да се каже дали колата е станала по-тежка от донора, но ускорението е доста впечатляващо. Този колос ускорява от място до 100 км/ч за не повече от 7 секунди!
Между другото, охладителната система остава стандартна, но местоположението ѝ е леко променено. Няма проблеми и със спирачките - S-Klasse на Mercedes се справя добре. Окачването също остава стандартното от W220, с изключение на амортисьори и пружини.
Салонът също е комбинация от духа на СССР и модерен стил. Металните части на интериора са боядисани в кафяв металик и единственото нещо, което напомня за донора, е таблото. То обаче се вписва идеално в родния метален панел от ЗиЛ и изглежда много органично.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 666
11:33 03.09.2020
2 7777
Коментиран от #6, #7, #15
11:35 03.09.2020
3 Алфа Вълкът
11:43 03.09.2020
4 ррр
11:50 03.09.2020
5 гост
Коментиран от #10
11:55 03.09.2020
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Гост
До коментар #2 от "7777":
Да прав си, всичко руско е Боклук.12:21 03.09.2020
8 Гост
Дори в случая коментарите трябва да бъдат насочени към това дали тази база на С класа е най подходящата за такъв тип проект.
13:31 03.09.2020
9 Пандишпана
Коментиран от #11
14:14 03.09.2020
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Ха ха
До коментар #9 от "Пандишпана":
Те поддържат мутри ириват14:46 03.09.2020
12 Стига ва
14:47 03.09.2020
13 Ироничен
20:20 03.09.2020
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 7777,дандобавя
До коментар #2 от "7777":
Нека заблудените путинофили,пишещи ти минуси откровено да споделят коя от техните вещи е руска: колите,компютрите,телефоните или телевизорите? А може би на кухненските им уреди пише "Сделано в СССР" или пък "Сделано в России"? Вероятно промититите с русофилска пропаганда мозъци са убедени че ще бъдем по-щастливи ако напуснем Европейския съюз и се присъединим към Евразийския. С членове Русия,Беларус,Армения,Казахстан и Киргистан.02:24 06.09.2020
16 Този коментар е премахнат от модератор.