Отидете към основна версия

5 011 10

Новата Astra дебютира с променена визия и хибридно задвижванe

  • opel-
  • astra-
  • peugeot

Шестото поколение на модела споделя платформа с обновеното Peugeot 308

Снимки: Opel

След кратка рекламна кампания, шестото поколение на Opel Astra дебютира с изцяло нов дизайн, нови технологии и по-големи размери. Хечбекът е построен на платформата EMP2 на Stellantis и споделя доста от частите си с наскоро представеното Peugeot 308.

Макар и механично свързани, двата модела нямат нищо общо във външния си вид. В предната част на новата Astra откриваме така наречената Vizor решетка с вече характерните за Opel светлини с LED технология.

Задницата също се е сдобила с нови светлини, които вече са доста по-тънки от тези на предишния модел и отново изпъкват с LED технология. Цялостния дизайн запазва сравнително изчистени линии, като се наблюдават някои по-остри форми, които да внесат доза емоция. Към момента се предлага единствено хечбек вариант с четири врати, но на по-късен етап ще видим и комби версия.

Поглеждайки към размерите на новата Astra, можем да видим, че тя вече е дълга 4374мм или с 4мм повече спрямо предишната, докато междуосието е увеличено с 13мм и вече достига 2675мм. Това със сигурност ще се отрази на интериора, като от Opel споменават, че това е най-отчетливо в багажника, който вече предлага обем от 422 литра. Освен по-голямо междуосие, хечбекът вече е и с 51мм по-широк от преди.

В интериора също не можем да открием особени прилики с предишното поколение. Два дисплея, подобни на тези при Mercedes показват всичката нужна информация, а по-голямата част от опциите се управляват през тъч екрана на инфотеймънт системата в дясно.

Технологичните промени не свършват до тук, новата Astra може да се похвали още с фарове с Matrix LED технология с по 84 диода на фар, които имат за цел да осигуряват максимално добра осветеност без да заслепяват отсрещния. Освен това налични опции са адаптивен круиз контрол с функция за спиране и тръгване в задръствания, хед-ъп дисплей, както и 360-градусова камера.

От Opel не споменават много за задвижването, но знаем, че моделът ще се предлага с бензинови и дизелови двигатели с мощност между 110 конски сили и 225 конски сили, като за първи път ще видим и plug-in хибридна версия. В зависимост от избрания агрегат ще има опция за механична трансмисия с 6 предавки или автоматична такава с 8.

Поръчките за новия модел стартират през есента на тази година, като се очаква първите бройки да са при своите собственици в началото на следващата година.

Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 15 гласа.

Свързани новини