13 Юли, 2021 13:28 4 819 10

Новата Astra дебютира с променена визия и хибридно задвижванe

  • opel-
  • astra-
  • peugeot

Шестото поколение на модела споделя платформа с обновеното Peugeot 308

Новата Astra дебютира с променена визия и хибридно задвижванe - 1
Снимки: Opel

След кратка рекламна кампания, шестото поколение на Opel Astra дебютира с изцяло нов дизайн, нови технологии и по-големи размери. Хечбекът е построен на платформата EMP2 на Stellantis и споделя доста от частите си с наскоро представеното Peugeot 308.

Макар и механично свързани, двата модела нямат нищо общо във външния си вид. В предната част на новата Astra откриваме така наречената Vizor решетка с вече характерните за Opel светлини с LED технология.

Задницата също се е сдобила с нови светлини, които вече са доста по-тънки от тези на предишния модел и отново изпъкват с LED технология. Цялостния дизайн запазва сравнително изчистени линии, като се наблюдават някои по-остри форми, които да внесат доза емоция. Към момента се предлага единствено хечбек вариант с четири врати, но на по-късен етап ще видим и комби версия.

Поглеждайки към размерите на новата Astra, можем да видим, че тя вече е дълга 4374мм или с 4мм повече спрямо предишната, докато междуосието е увеличено с 13мм и вече достига 2675мм. Това със сигурност ще се отрази на интериора, като от Opel споменават, че това е най-отчетливо в багажника, който вече предлага обем от 422 литра. Освен по-голямо междуосие, хечбекът вече е и с 51мм по-широк от преди.

В интериора също не можем да открием особени прилики с предишното поколение. Два дисплея, подобни на тези при Mercedes показват всичката нужна информация, а по-голямата част от опциите се управляват през тъч екрана на инфотеймънт системата в дясно.

Технологичните промени не свършват до тук, новата Astra може да се похвали още с фарове с Matrix LED технология с по 84 диода на фар, които имат за цел да осигуряват максимално добра осветеност без да заслепяват отсрещния. Освен това налични опции са адаптивен круиз контрол с функция за спиране и тръгване в задръствания, хед-ъп дисплей, както и 360-градусова камера.

От Opel не споменават много за задвижването, но знаем, че моделът ще се предлага с бензинови и дизелови двигатели с мощност между 110 конски сили и 225 конски сили, като за първи път ще видим и plug-in хибридна версия. В зависимост от избрания агрегат ще има опция за механична трансмисия с 6 предавки или автоматична такава с 8.

Поръчките за новия модел стартират през есента на тази година, като се очаква първите бройки да са при своите собственици в началото на следващата година.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 15 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Komapak

    7 20 Отговор
    Адам Опел би се обърнал в гроба. Карам хибрид, но това недоразумение не бих си го купил.
  • 2 Пилот на Ферари

    28 2 Отговор
    В предницата има някаква препратка към Opel Manta A S Luxe .
    Като цяло Опел винаги са правели красиви народни автомобили .
  • 3 Пилот на Ферари

    12 2 Отговор
    Също така възкресяват Опел Манта като електромобил.

  • 4 3953

    15 5 Отговор
    Семпло и красиво.Браво.
  • 5 Малък слон

    22 2 Отговор
    Харесва ми , различна е и има излъчване . Астрите не са никак лоши коли
  • 6 Собственик

    24 1 Отговор
    на Астра J 2012 съм дизел от нова Булвария - веч на 168 хиляди км без нито един дефект до сега. Който юи каже, че Опел не са добри коли е абсолютен аматьор!!
  • 7 DrivingPleasure

    7 6 Отговор
    В общи линии съм Опел фен, имал съм доста Опели - тук съм с доста раздвоени чувства - по-скоро клоня към "не". Отзад изглежда добе, но фейса на решетката на ми допада, клиновидната форма на J поколението може би е най-добрата. А интериора не е Опел просто! Нищо повече от по-функционално Пежо... Като знам и каква е моделната гама на моторите в момента, не ми вдъхват много доверие. Падението е такова, че вероятно 1.5 дизела ще остане най-доброто задвижване, което е абсурдно за марка известна с истински потентни мотори в не далечното минало.
  • 8 Димов

    1 2 Отговор
    Интериорът ми навява спомени за Сигнум. Не ме кефи, а съм фен на марката.

    Коментиран от #9

  • 9 DrivingPleasure

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "Димов":

    Димов... случайно да караш 2ка дизел и да си Д-и-м-о-в?
  • 10 ITT

    2 12 Отговор
    Секретарят на Ангела Меркел и докладва водещите събития:
    - Фрау Меркел, днес има две важни новини - едната добра , другата - не.
    - Започнете с лошата !
    - Изгорял е заводът на Опел.
    - А добрата?
    - Изгорял е целият.