ФАКТИ.БГ

Новата Astra дебютира с променена визия и хибридно задвижванe

Шестото поколение на модела споделя платформа с обновеното Peugeot 308

Публикувана: 13 Юли, 2021 13:28
10 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2908
  • Новата Astra дебютира с променена визия и хибридно задвижванe - 1
    Снимки: Opel
  • ШРИФТ ПЕЧАТ
    Вашата оценка:
    Оценка 4.3 от 13 гласа.

    След кратка рекламна кампания, шестото поколение на Opel Astra дебютира с изцяло нов дизайн, нови технологии и по-големи размери. Хечбекът е построен на платформата EMP2 на Stellantis и споделя доста от частите си с наскоро представеното Peugeot 308.

    Макар и механично свързани, двата модела нямат нищо общо във външния си вид. В предната част на новата Astra откриваме така наречената Vizor решетка с вече характерните за Opel светлини с LED технология.

    Задницата също се е сдобила с нови светлини, които вече са доста по-тънки от тези на предишния модел и отново изпъкват с LED технология. Цялостния дизайн запазва сравнително изчистени линии, като се наблюдават някои по-остри форми, които да внесат доза емоция. Към момента се предлага единствено хечбек вариант с четири врати, но на по-късен етап ще видим и комби версия.

    Поглеждайки към размерите на новата Astra, можем да видим, че тя вече е дълга 4374мм или с 4мм повече спрямо предишната, докато междуосието е увеличено с 13мм и вече достига 2675мм. Това със сигурност ще се отрази на интериора, като от Opel споменават, че това е най-отчетливо в багажника, който вече предлага обем от 422 литра. Освен по-голямо междуосие, хечбекът вече е и с 51мм по-широк от преди.

    В интериора също не можем да открием особени прилики с предишното поколение. Два дисплея, подобни на тези при Mercedes показват всичката нужна информация, а по-голямата част от опциите се управляват през тъч екрана на инфотеймънт системата в дясно.

    Технологичните промени не свършват до тук, новата Astra може да се похвали още с фарове с Matrix LED технология с по 84 диода на фар, които имат за цел да осигуряват максимално добра осветеност без да заслепяват отсрещния. Освен това налични опции са адаптивен круиз контрол с функция за спиране и тръгване в задръствания, хед-ъп дисплей, както и 360-градусова камера.

    От Opel не споменават много за задвижването, но знаем, че моделът ще се предлага с бензинови и дизелови двигатели с мощност между 110 конски сили и 225 конски сили, като за първи път ще видим и plug-in хибридна версия. В зависимост от избрания агрегат ще има опция за механична трансмисия с 6 предавки или автоматична такава с 8.

    Поръчките за новия модел стартират през есента на тази година, като се очаква първите бройки да са при своите собственици в началото на следващата година.

    Поставете оценка на статията:
    Оценка 4.3 от 13 гласа.

    Въвеждане на коментар към статията
    Име :


    Напишете кода от картинката
    Визуална кептча
    Коментар:
    Коментари към статията
    Komapak
    1 Отговор
    Адам Опел би се обърнал в гроба. Карам хибрид, но това недоразумение не бих си го купил.

    Оценка:
    -17 +7

    Пилот на Ферари
    2 Отговор
    В предницата има някаква препратка към Opel Manta A S Luxe .
    Като цяло Опел винаги са правели красиви народни автомобили .

    Оценка:
    -1 +25

    Пилот на Ферари
    3 Отговор
    Също така възкресяват Опел Манта като електромобил.


    Оценка:
    -1 +11

    3953
    4 Отговор
    Семпло и красиво.Браво.

    Оценка:
    -4 +13

    Малък слон
    5 Отговор
    Харесва ми , различна е и има излъчване . Астрите не са никак лоши коли

    Оценка:
    -1 +19

    Собственик
    6 Отговор
    на Астра J 2012 съм дизел от нова Булвария - веч на 168 хиляди км без нито един дефект до сега. Който юи каже, че Опел не са добри коли е абсолютен аматьор!!

    Оценка:
    -0 +21

    DrivingPleasure
    7 Отговор
    В общи линии съм Опел фен, имал съм доста Опели - тук съм с доста раздвоени чувства - по-скоро клоня към "не". Отзад изглежда добе, но фейса на решетката на ми допада, клиновидната форма на J поколението може би е най-добрата. А интериора не е Опел просто! Нищо повече от по-функционално Пежо... Като знам и каква е моделната гама на моторите в момента, не ми вдъхват много доверие. Падението е такова, че вероятно 1.5 дизела ще остане най-доброто задвижване, което е абсурдно за марка известна с истински потентни мотори в не далечното минало.

    Оценка:
    -5 +5

    Димов
    8 Отговор
    Интериорът ми навява спомени за Сигнум. Не ме кефи, а съм фен на марката.

    Коментиран от #9


    Оценка:
    -0 +1

    DrivingPleasure
    9 Отговор

    До коментар #8 от "Димов":


    Димов... случайно да караш 2ка дизел и да си Д-и-м-о-в?

    Оценка:
    -0 +2

    ITT
    10 Отговор
    Секретарят на Ангела Меркел и докладва водещите събития:
    - Фрау Меркел, днес има две важни новини - едната добра , другата - не.
    - Започнете с лошата !
    - Изгорял е заводът на Опел.
    - А добрата?
    - Изгорял е целият.

    Оценка:
    -8 +2

    ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


    Куиз
    Познайте колата по фаровете ѝ против мъгла

    Фаровете против мъгла, освен че изпълняват преките си задачи, са и елемент от дизайна на автомобила, придавайки му индивидуалност. Можете ли да ...

    КЪМ КУИЗА

    ВСИЧКИ КУИЗОВЕ
    АПИ: актуална пътна обстановка
    Ловци на бисери
    Родриго Дутерте
    Президентът успокоява "притеснените" филипинци
    Спокойно, няма проблем, здрав съм"

    Още бисери
    ТОП 5