След кратка рекламна кампания, шестото поколение на Opel Astra дебютира с изцяло нов дизайн, нови технологии и по-големи размери. Хечбекът е построен на платформата EMP2 на Stellantis и споделя доста от частите си с наскоро представеното Peugeot 308.
Макар и механично свързани, двата модела нямат нищо общо във външния си вид. В предната част на новата Astra откриваме така наречената Vizor решетка с вече характерните за Opel светлини с LED технология.
Задницата също се е сдобила с нови светлини, които вече са доста по-тънки от тези на предишния модел и отново изпъкват с LED технология. Цялостния дизайн запазва сравнително изчистени линии, като се наблюдават някои по-остри форми, които да внесат доза емоция. Към момента се предлага единствено хечбек вариант с четири врати, но на по-късен етап ще видим и комби версия.
Поглеждайки към размерите на новата Astra, можем да видим, че тя вече е дълга 4374мм или с 4мм повече спрямо предишната, докато междуосието е увеличено с 13мм и вече достига 2675мм. Това със сигурност ще се отрази на интериора, като от Opel споменават, че това е най-отчетливо в багажника, който вече предлага обем от 422 литра. Освен по-голямо междуосие, хечбекът вече е и с 51мм по-широк от преди.
В интериора също не можем да открием особени прилики с предишното поколение. Два дисплея, подобни на тези при Mercedes показват всичката нужна информация, а по-голямата част от опциите се управляват през тъч екрана на инфотеймънт системата в дясно.
Технологичните промени не свършват до тук, новата Astra може да се похвали още с фарове с Matrix LED технология с по 84 диода на фар, които имат за цел да осигуряват максимално добра осветеност без да заслепяват отсрещния. Освен това налични опции са адаптивен круиз контрол с функция за спиране и тръгване в задръствания, хед-ъп дисплей, както и 360-градусова камера.
От Opel не споменават много за задвижването, но знаем, че моделът ще се предлага с бензинови и дизелови двигатели с мощност между 110 конски сили и 225 конски сили, като за първи път ще видим и plug-in хибридна версия. В зависимост от избрания агрегат ще има опция за механична трансмисия с 6 предавки или автоматична такава с 8.
Поръчките за новия модел стартират през есента на тази година, като се очаква първите бройки да са при своите собственици в началото на следващата година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Komapak
13:35 13.07.2021
2 Пилот на Ферари
Като цяло Опел винаги са правели красиви народни автомобили .
13:42 13.07.2021
3 Пилот на Ферари
13:46 13.07.2021
4 3953
13:48 13.07.2021
5 Малък слон
13:49 13.07.2021
6 Собственик
14:30 13.07.2021
7 DrivingPleasure
15:00 13.07.2021
8 Димов
Коментиран от #9
16:03 13.07.2021
9 DrivingPleasure
До коментар #8 от "Димов":
Димов... случайно да караш 2ка дизел и да си Д-и-м-о-в?16:30 13.07.2021
10 ITT
- Фрау Меркел, днес има две важни новини - едната добра , другата - не.
- Започнете с лошата !
- Изгорял е заводът на Опел.
- А добрата?
- Изгорял е целият.
17:49 13.07.2021