Китайският стартъп WM Motor най-накрая представи своя водещ електрически седан, M7. Машината практически не се различава от концептуалната Maven, но има необичайна система на покрива.
На първо място, трябва да се каже за външния вид на иновацията. Екстериорът, както вече споменахме, не се е променил по отношение на концепцията Maven, която беше демонстрирана миналата година.
Тясната оптика все още изглежда свежа. Но най-интересното е скрито на покрива. Тук са монтирани лидар и три камери „в кръг“. Още два лидара пък са вградени в предните калници.
Това оформление е продиктувано от наличието на усъвършенствана система за автономно шофиране на седана. Както обещават от компанията, той е в състояние самостоятелно да открива други превозни средства на разстояние от 120 до 200 метра.
Компанията все още не е разкрила техническите характеристики. Съобщава се обаче, че пробегът с едно зареждане ще бъде около 700 километра, само че според остарялата методология NEDC.
Моделът ще влезе в производство през 2022 г. Основните конкуренти ще бъдат флагманите на други две китайски марки - седаните NIO ET7, XPeng P7 и вероятно бюджетните конфигурации на Tesla Model 3.
Припомняме, че марката вече има един базов седан E5. В сравнение с M7, този автомобил има относително непретенциозен екстериор и много разпространен електрически силов тракт, състоящ се от един двигател с мощност 163 к.с.